onko totta että mooseksen kirjoja on ollu enemmän kuin ne viisi jotka ovat vanhassatestamentissa?kuudes on tietääkseni poistettu,ja joitain muita kirjoja vanhasta testamentista.näitä kutsutaan mustaksi raamatuksi,mutta ilmestyskirjassa sanotaan jotakin tähän suuntaan ,että joka ottaa pois jotain pyhästä kirjasta niin Jumala on ottava pois hänen paikkansa pyhästä kaupungista
musta
mustaraamattu
5
269
Vastaukset
- voisi
admata voisi varmaanauttaa,hän näyttää tietävän aika paljon raamatusta
Mustaraamattu on ikivanhaa taikauskoa ja höpöhöpöä.
- että pääsi ei kestäisi
lukea tuota kirjaa.
sillä oma uskosi on saanut uskomaan sitten kaikkeen muuhunkin hölynpölyyn. - raamatussa
että pääsi ei kestäisi kirjoitti:
lukea tuota kirjaa.
sillä oma uskosi on saanut uskomaan sitten kaikkeen muuhunkin hölynpölyyn.näkyy olevan kaikenlaisia kikkaroita ja käkkäreitä ja sekavia lauseita, joista ei saa mitään selvää. Luulen, että pää kestää sen vuoksi paremmin sitä kuin jotain selkokielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201