Viisi tonnia nenäliinasta!

huutokaupassa

54

9061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuiopåasdfghjk

Jo on jutut vähissä täälläkin. Kuka tuo eukko oikein on.

• on se niin kaunis

scarletin pyyhkii vaikka mun hihaan. on se niin upea nainen että

• hmmm...
        on se niin kaunis kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tuon naisen suosiota muutenkaan.
        Tuo ole edes niin ihmeellinen näyttelijä...
        No voihan siitä jotkut kiksit jätkät vetää???..
        Charlize Theron on Moooooonta kertaa parempi :)

Ja eiköhän se hyväntekeväisyys liene kuitenkin tuossa se pointti?
        Amerikassa kyl kun tapahtuu niin ei aina voi olla varma, on se niiiin ihmeellistä...elämä

• valoholisti

juu ulkoa on,mutta entä sisältä.itse en mistään nenäliinasta maksaisi,paitsi puhtaasta....ällöä tollanen O.o

• cyporilainen

Oisko pimperopaperinpalanen hottis ? taidat olla niitä miehiä : )

• dgfdgkghk

KGB eli "kato Googlesta, bönttö"!

• 7seas pirate

en kyllä maksaisi nenäliinasta moista summaa mutta ehkä käytetyistä pikkareista!

• Paprua tarjolla

käytettyä siis Paljonko Tarjotaan? xD

• k9183khf

olipa järkevä sijoituskohde

• kyseinen ostaja ei

ostanut nenäliinaa palvomismielessä ja kehystänyt sitä makuuhuoneensa seinälle vaan kyseessä oli hyväntekeväisyyteen osallistuminen ja otsikoihin pääseminen. toisaalta voin myös olla väärässä, kyseessähän on yhdysvallat.

• ** Nana**
        kyseinen ostaja ei kirjoitti:

ostanut nenäliinaa palvomismielessä ja kehystänyt sitä makuuhuoneensa seinälle vaan kyseessä oli hyväntekeväisyyteen osallistuminen ja otsikoihin pääseminen. toisaalta voin myös olla väärässä, kyseessähän on yhdysvallat.

Oli sitten vaikka kyse hyväntekeväisyydestä
        en silti ostaisi kenennkään räkärättiä!!!!!

• italianmatkailija

Ihan järjetöntä maksaa nenäliinasta noin paljon.
      En kyllä varmaan ikinä ostaisi.

• Räkä

On siinä räällä hintaa

• Keuhko

Multa saisi räkää 500 € kilo

• Shabbath
        Keuhko kirjoitti:

Tuun huomen kello 18 hakee. Ok?

• räkä
        Shabbath kirjoitti:

Tuun huomen kello 18 hakee. Ok?

OK ;)

• Ämiiaa
        Keuhko kirjoitti:

Mä on ilmanen, halpa ja pellenaama.

• joululahja

Siis niinku paras joululahja IKINÄ! Mä oon aina halunnut just ton naisen räkää. Ku ei oo räkää ja tauteja omasta takaa.
      Saapahan tuo naikkonen tuntea itsensä tärkeäksi. HaH!

• onpas kauppa

No ainakin menee hyväntekeväisyyteen... Itse en kyllä ostaisi kenenkään räkää, en vaikka kuinka olisi edes oman idolini. Mutta kivat jollekin, joka sai tämän ja kivat niille, joita tämä raha auttaa :)

• tiny_tiger

Varsinkin amerikan julkkiksilla on varaa lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ilman, että tarvitsee kaupitella räkärättiä. Vaan kun se raha käytetään ihan jonninjoutavaan. Mihin ihminen tarvitsee kymmentä autoa ja asuntoa? Kysynpähän vaan. Jos jokainen amerikan julkkis lahjottaisi rahaa hyväntekeväisyyteen niin maailma olisi melkein pelastettu.

• maksais sen

paskapaperista ,käytetystä ?? Hu huh ja hyi helvata ,outooo:)

• valoholisti

jos tollasia rahoja jostain räkäliinasta saadaan kokoon myydessä,ois hyvä laittaa ne rahat vaikka johonkin järkevään,esim.hyväntekeväisyyteen. minä en kyllä mokomasta maksaisi....:(

• dfgbfjhgk

Voisit aina lukea se uutisen ENSIN, ennen kuin esität omia mielipiteitäsi, idiootti. Rahat laitettiinkin hyväntekeväisyyteen. Oletko vähän vajaa? Ainakin nainen olet selvästi.

• valoholisti
        dfgbfjhgk kirjoitti:

Voisit aina lukea se uutisen ENSIN, ennen kuin esität omia mielipiteitäsi, idiootti. Rahat laitettiinkin hyväntekeväisyyteen. Oletko vähän vajaa? Ainakin nainen olet selvästi.

mutta pässi taitaa itse olla vajaa.tuomitsemassa naisia?! on se kiva kun yleistetään. kuules pässi,olet aivat yhtä vajaa kuin mä,ellei vajaampikin.......!!enkä itse vieläkään ostaisi KÄyTEttyÄ nenäliinaa sillä hinnalla...

• Tarjolla111

Käytettyä paskapaperia myynnissä, rullan saat 500€:lla..

Extrana saat 1000€:lla lattialta pyyhityt oksennukset omana rullanaan..

Kaikki menee tietysti omaan pussiin, ei hyväntekeväisyyteen. :)

• joo....

no huh. ihmiset on aika tyhmiä kun eivät tajua, et voisivat rahoillaan tehdä paljon muutakin kuin ostaa räkäsen liinan johon toinen IHMINEN on niistänyt. luulevatko ne, että kun jonkun johanssonin räkä on kultaa tai jtk...sitä samaa se on mitä muiltakin tulee. oksettavaa.

• halvempaa

Täältä saa tulla hakemaan nenäliinoja 5e kappale

• Jansku74

Jos mulla olis tarpeeksi hilloa, niin kyllä mä samaisesta nenäliinasta olisin valmis maksamaan vaikka 10 000 euroa. Olis se jotain, kun nukkuis se nenäliina tyynyllä ja aamulla kun heräisi, niin mojauttaisi heti kunnon pusun. Mutta ei oo köyhällä varaa tuollaiseen luxus- pervoiluun.

• turha turha

no voi morjens

• OmituinenOtuss

Eipä ole tavallista maatiaista kummemman näköinen. En ole koskaan kuullut, en nähnyt missään. Joku sitten ilmeisesti palvoo tuota ilmestystä. Huvinsa kullakin. Senttiäkään en hänen käytetyistä tamineista maksaisi, oli se sitten vaikka hänen tekohampaansa.

• Joku utikselta

Tosi kallis nenä liiina..Niinpä!!

• Joku utikselta Utajärveltä

Tosi kallis räkä!!

• räkä

Elämä on

• Paljonkohan sille sitten maksetaan käytetystä tamppoonista tai yrjötystä paidasta?
      Aika hyvää businesta....

• Ämiiaa

Tamppoonista ja yrjötystä paidasta. :DDD

• metsäylioppilas -68

Mistä lähtien Ebay on sallinut dna:n myymisen sivuillaan?

Joku vuosi takaperin B. Spearsin jauhama purukumi vedettiin myynnistä juuri tästä syystä. Tosin kyseisessä kaupassa kohdetta myi ilmeisesti jokin ulkopuolinen taho.

Tunnustan etten viitsinyt lukea uutista alkuperäisestä lähteestä, ja saatan olla väärässä, joten tähän tekstiin ei tule viitata tieteellisessä tekstissä.

• sen vähän vain

sisään ajettu Tampaxi

• aivan varmasti

Etenkin, jos on ilmatiiviisti pakattu.

• ostakaa mun paskaa

Voin alkaa myymään omaa paskaa vaikka kympin kilo postikulut.

• Paskaakos tässä

No jo on itserakas, jos arvostaa paskansakin noin korkealle. Eihän sitä kannate kenellekkään myydä vaan odottaa kun arvo vielä nousee....

• Höyrypää'

Hulluja on moneen junaan ja löysää rahaa..sitä löysää on sitten myös noussu päähän.

• weskuu

Mä voisin ostaa Scarletin pikkarit nenäliinaks ,tietty hiukan aromien kera ,muttei kusisena.

• Pisnismias

Jos minakin voisin myyda roskani, sen sijaan etta joudun maksamaan jatehuollosta, toki niin tekisin.

• WTF__WTF____WTF

jos nenä liinasta maksetaan ton verran niin palionkohan sitten paskapaperista tai tampponiista ???

• - D

Kai nyt joku piripää saatuaan nenäliinan myy sen rikastumisen toivossa. Tyhmä ei ole myyjä vaan ostaja. Tai ehkä molemmat. :)

Onkohan tämä nenäliina edes aito. :D

• ...

Niin että hittoja kiinnostaa joku nenäliina. Paljonko maksaisit itse nenäliinasta, johon joku on turauttanut?

• moisinmoisin
    • parillasadallatonnilla
    • tilos

on se vaan niin kumma juttu että noiden julkkisten jutuista maksetaan mitä vaan. Mulla on aivan ihania naisten ja miesten liinoja, puhtaita,niistä ei saa mitään,mutta jos esim. mun tutut julkkikset niihin ees pyyhkis poskensa niin niistä sais mitä vaan.

• Lpe

Miettikääs kun Scarlett tästä lähtien niistää nenänsä kylpyhuoneessaan. Siinä sitten heittää paperinsa siihen roskikseen. :))

• ÄMiiaA

Entäs kakkalautasista, ripulikeittosta ja pissamaljasta???? Vastaa!!!

• maksoi....

100 th euroa.Onneksi pääsin eroon paskasta.
        sääli perhettä.

• KULTALIINA!

räkärätti tais olla painonsa arvoinen kullassa

• Elämän kannattaja

älkää ottako ihmiset elämää niin vakavasti, ihmisiä tässä vaan ollaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82