Viihdesallapin sivuilta löytyy jo vuoden 2009 semifinalisteja...hauskaa on se,että joku,joka on jo aloittanut ko.kisan yleisessä sarjassa on vieläkin mukana tuolla 50 sarjassa!(ja sielläkin jo useampana vuonna)
ai niin,eihän se voitto ole tärkein vaan se fiilis...
kultakurkku 2009
6
1863
Vastaukset
- kultakurkku vm 2008
Ajattelen oikaista asiaan, siten nyt Viihdesallap:n sivulla kultakurkku 2009 kisojen alkukarsinnoista valittuja semifinalisit jotka ovat näkyvillä on ihan aakkosjärj. heidät on valittu tulevaan kultakurkku 2009 kilpailun semi/finaaliin, ei vielä tässä vaiheessa ole mitekään oman sarjansa ikäryhmissä - vasta sitten ennenkuin Kultakurkku 2009 semi/finaalikilpailut Summassaaressa alkavat, jokainen ilmoittaa itsenä mukaan ja samalla kilpailusarjansa silloin vasta he ovat omissa ikäryhmissä.
- muusikko vaan..?
melkoisia multakurkkuja oli ainakin tuossa youtuben esittelyvideolla laulamassa...noh, toivotaan kuitenkin voittajille kaikkea hyvää ja ennenkaikkea loistavaa musiikillista tulevaisuutta!
- myös musiikkilainen
mitä kohtaa tarkoitit,kunkin oman sarjojen voittajat esitykset olivat aivan loistavia koko kilpailun ajan , ymmärrän että esitt.videossa on vai yhteislaulussa on voittajat yleisö he eivät ole erikseen muussa ole mukana.
- ei voittaja
ei voittajat laula tässä videopätkässä kuin lopussa yhdessä ja siihen kyllä koko muu porukka myös yhtyi laulamaan, hauskaa oli, ja hienot voittajat!
ei voittaja kirjoitti:
ei voittajat laula tässä videopätkässä kuin lopussa yhdessä ja siihen kyllä koko muu porukka myös yhtyi laulamaan, hauskaa oli, ja hienot voittajat!
Huomasin että olen kuvassa mutten siinä laula.Olen muuten ollut jokaisena vuotena näissä kisoissa myöskin aikanaan lavatähtikisoissa joten kisoissa on tultua käytyä muistaakseni jokaisessa kultakurkkukisassa ja myöskin lavatähtikisoissa ja myös koulutuksessa.
On ollut kiva kuunnella uusia ja vanhoja esiintyjiä senkin jälkeen kun ei omat taidot ole riittäneet loppukisaan viime vuonna sentään onnisti Finaaliin saakka.
Laulu on antanut voimaa siinäkin vaiheessa kun oli epätoivo ja pilkahdus toivoa puolisoni sairastuttua kisojen aikaan syöpään ja sitten uusien alkukarsintojen aikaan poismeno tapahtu,kuitenkin karaoken kautta tuli uusi ihminen kuvioon ja myöskin kuoroon ja mukaan kisoihin seuraamaan tapahtumia, joten perinne on jatkunut näin meidän perheessä.olen saanut rohkeutta esiintymiseen myöskin juontajana eri tapahtumissa.
Tavataan taas saarijärvellä syksyllä terveisin Markku
- katsuuuu
Viimevuon kun olin ekaa kertaa niin se oli aivan mahtava kokemus...se oli aivan mieletöntä...hyviä laulajia,paljon porukkaa ja suurimmalla osalla mitä katselin niin oli hauskaa =) Ite vasta nuori 22.v ja mulle teki oikein hyvää saada kokemusta, eipä tänä vuon sit jännitä niin paljon =) Ainut mikä jäi harmittamaan on se että siellä on liikaakin laulajia,että ekasta biisistä minkä laulat ni saat laulaa vaan puolet kappaleesta, mut sen mukaan täytyy valita sit hyvin se eka kappale et pääsee seuraavalle päivälle jatkoon =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980