Käytetyn auton osto ja pito työllistää enemmän kuin uuden ja Suomi pelastuu!
Älä osta uutta autoa
11
1869
Vastaukset
- vastoin!
Naapurin nuori kaveri osti vanhan auton ja työllisti itseään firman ajalla korjailemalla autoaan että pääsi kulkemaan töissä. Kenkää tuli. Ei ymmärtänyt työnantaja nuoren työntekijän aloitteellisuutta firman parhaaksi.
- haaskasti kommentoitu
hooooooooooh- hoho
- prof. yksikivi
..mistähän niitä käytettyjä autoja kaikille riittää, jollei jotkut osta niitä uusina?
- oli siis
Suomen pelastuminen. Antaa saksalaisten ajaa ne autot uusista käytetyiksi.
- ajatella...
oli siis kirjoitti:
Suomen pelastuminen. Antaa saksalaisten ajaa ne autot uusista käytetyiksi.
Tehdäänkin niin ettei kato kukaan osteta mitään autoja. Kaikki ajaa niillä ritsoilla mitä sattuu pihassa olemaan. Ja ajellaan niillä vaikka kymmenen vuotta vaihtamatta. Samoin kaikki asuu siinä asunnossa jossa nyt sattuu olemaan. Ei muuteta mihkään. Ja oikeestaan ei vaihdeta työpaikkaa luokkaa tai vaimoa. Pysytään näissä. Ai ei käy vai?
- ruuan
ajatella... kirjoitti:
Tehdäänkin niin ettei kato kukaan osteta mitään autoja. Kaikki ajaa niillä ritsoilla mitä sattuu pihassa olemaan. Ja ajellaan niillä vaikka kymmenen vuotta vaihtamatta. Samoin kaikki asuu siinä asunnossa jossa nyt sattuu olemaan. Ei muuteta mihkään. Ja oikeestaan ei vaihdeta työpaikkaa luokkaa tai vaimoa. Pysytään näissä. Ai ei käy vai?
hinta saadaan alas yhteispelillä otetaan ensin joku kauppaketju missä ei kukaan käy kahteen viikkoon.
sit toinen ketju jossa ei käydä kahteen viikkoon.
eli ostetaan aina yhdestä kaupasta kaikki ruokatavarat.katsotaan kun kauppojen ovet pysyvät kiinni ikuisesti jos ei ruoka halpene.sama se on autokaupassa myös jos ei kukaan osta autoa niin ei ole lasipalatseja enää kauan
- käytettyäkään
Jos kukaan ei ostaisi autoa uutena, mistä luulisit saavasi niitä käytettyjä? Perseestäkö suoltamalla?
T-Ford piti ostaa uutena, kun sitä edelsivät hevoskärryt. Samoin sodan jälkeen piti ostaa uusi. Mutta nyt kyllä riittää käytettyjä. Lapsellisten vikojen takia hylätään paljon jopa koriltaan ehjiä autoja.
- vuotesi.....
M1978 kirjoitti:
T-Ford piti ostaa uutena, kun sitä edelsivät hevoskärryt. Samoin sodan jälkeen piti ostaa uusi. Mutta nyt kyllä riittää käytettyjä. Lapsellisten vikojen takia hylätään paljon jopa koriltaan ehjiä autoja.
...vuosimallisilla autoilla ihan vapaasti. Jos tykkäät myös käytetyistä alusvaatteista ja kertaalleen syödystä ruuasta, on vanha autonlintta sulle oiva valinta. Mutta älä tyrkytä tapojasi kaikille muille, meissä on aika paljon sellaisia jotka kelpuuttavat vain uuden auton ja saatte aikanaan niistä itsellenne päänvaivaa.
vuotesi..... kirjoitti:
...vuosimallisilla autoilla ihan vapaasti. Jos tykkäät myös käytetyistä alusvaatteista ja kertaalleen syödystä ruuasta, on vanha autonlintta sulle oiva valinta. Mutta älä tyrkytä tapojasi kaikille muille, meissä on aika paljon sellaisia jotka kelpuuttavat vain uuden auton ja saatte aikanaan niistä itsellenne päänvaivaa.
Nimenomaan nykyautoista vanhana. Siksi en sellaista ikinä ostakaan, vaan ajan niillä, joita vielä pystyy korjaamaan.
Ajan muuten nyt kouluunmenovuoteni mallisella autolla, en syntymävuoteni...- vveninpi
niitä, Ruotsista, Virosta ja sieltä "kehutusta" Saksasta mm. Kalliit km ajettu pois eli kansantaloudelle suuri plussa kun haetaan mahdollisimman paljon käytettynä ulkomailta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437