joka ajoi hiiren hiljaa tietä pitkin! Eikö nyt se tuntematon syy sadaan milloinkaan kiinni ja putkaan?http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901108894373_uu.shtml
Taas tuntematon syy
7
539
Vastaukset
- sillä kuolemantuottamus lis...
ratin lisäksi.Hyvin alkoi elämä 18v kundilla.Saa varmaan sadantonnin korvaukset niskaan j alinnaa ja kortti pois parivuotta.
- eznn
Niitä korvauksia se saa maksaa vielä eläkeläisenäkin. Eipä lie pojalla elämässä paljoa varaa auton ostoon.
Eivätkö nuo nuoret voineet varoa lähtemästä juopon kuljettajan matkaan? Ei kai niitä siihen väkipakolla viety. Kuinka paljon siinä on uhreissa itsessään syytä?
Jos eivät olisi lähteneet mukaan, ehkä kuljettaja olisi ajanut varovaisemmin, ehkei olisi lähtenyt ajamaan ollenkaan. Kun lähtivät, kuljettajan piti näyttää, miten mennään, ikävin seurauksin. - ainakin kaverilla
peräsuoli löystyy.
- Teettää
Ja siinä sivussa Luoja poistaa heikot yksilöt keskuudestamme, näin se yleensä menee.....vuodesta toiseen.
- sinun luojasi
poistaa yleensä syyttömät. Miksei se tapa jo lapsena niitä tulevia murhaajia???
Ettei ole ollut ikinä 18-vuotiaan kyydissä? Itse en ole ollut. Hankin kortin 20-vuotiaana, ja nuorin, jonka kyydissä olen ollut, on ollut myös 20. Alle 20-vuotiaan kyydissä en ole lainkaan ollut.
- onkaan sitten
että 18 vuotiailla olisi vähänkin järeä ja vastuuntuntoa. Tuntuu, ettei heille ole sitä annettu eikä opetettu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437