Ihmisopin Raamatut on näin väännetty.
Jumalan Totuus Raamatussa on sanottu kautta koko Raamatun Jeesuksessa Jumalan Pojassa on yksin pelastus.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen POIKANSA, ettei yksikään, joka HÄNEEN USKOO, hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ:"
"Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
"Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
"Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika? 6. Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus. 7. Sillä kolme on, jotka todistavat: 8. Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä. 9. Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa. 10. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa. 11. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. 12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää."
Tässä vain murto-osa Raamatun pelastus sanomasta.
Joka on kiteytetty tässä; Jeesus ON TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ.
Ja tästä on kysymys, kaikki jotka muuta opettavat ovat valheesta.
Jotka tätä Jumalan sanaa vastaan taistelevat eivät silloin todellakaan ole Jumalan asialla.
Joka uskoo Paavaliin pelastuu?
28
541
Vastaukset
- vaikka ohje on selvä
Naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua,
vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona
omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.
Oletko keskustellut tästä asiasta miehesi kanssa?jos mies vaikka olisi ateisti tai ei oikeassa uskossa, niin häneltäkö Jumala kehoittaa kysymään?
JA MITÄ?
Etkö jo huomaa ihmisoppisi järjettömyyden? Vai vieläkö väität samaa?
JA HUOM MITÄ ALOITUKSESSA OLI? Toit sanat Jumalan Totuutta Jeesusta vastaan joten sinuako pitäisi Jumalan lapsena siunata?
Etkö huomaa itse itsesi tuomitset EIKÄ KUKAAN JOKA TOTUUDEN ETEESI TUO.- kyllä se vaan niin on,...
ArmiK kirjoitti:
jos mies vaikka olisi ateisti tai ei oikeassa uskossa, niin häneltäkö Jumala kehoittaa kysymään?
JA MITÄ?
Etkö jo huomaa ihmisoppisi järjettömyyden? Vai vieläkö väität samaa?
JA HUOM MITÄ ALOITUKSESSA OLI? Toit sanat Jumalan Totuutta Jeesusta vastaan joten sinuako pitäisi Jumalan lapsena siunata?
Etkö huomaa itse itsesi tuomitset EIKÄ KUKAAN JOKA TOTUUDEN ETEESI TUO.niin,...kyllä se vaan niin on, että eräs hyvin uskontonsa tietävä miespappi kysyi koko seurakunnalta ihan vähän aikaa sitten, että tiedättekö ketkä nykyisin ovat tärkeimmät papit?
Hän kysyi näin kerran perhejumalanpalveluksessa.
Hän katseli penkeillä istuvia vanhempia, joista sillä kertaa useimmat olivat äitejä, ja sanoi: ´TÄRKEIMMÄT PAPIT OLETTE TE ÄIDIT, JOTKA OPETATTE LAPSENNE RUKOILEMAAN JA TUOTTE HEIDÄT KIRKKOON´
Ja hän lisäsi, että :´JOKAINEN MEISTÄ VOI OLLA OJENTAMASSA EVANKELIUMIA TULEVAISUUTEEN´´
Näin on ja toivottavasti nettipapit ottavat opikseen.
Kiitos. kyllä se vaan niin on,... kirjoitti:
niin,...kyllä se vaan niin on, että eräs hyvin uskontonsa tietävä miespappi kysyi koko seurakunnalta ihan vähän aikaa sitten, että tiedättekö ketkä nykyisin ovat tärkeimmät papit?
Hän kysyi näin kerran perhejumalanpalveluksessa.
Hän katseli penkeillä istuvia vanhempia, joista sillä kertaa useimmat olivat äitejä, ja sanoi: ´TÄRKEIMMÄT PAPIT OLETTE TE ÄIDIT, JOTKA OPETATTE LAPSENNE RUKOILEMAAN JA TUOTTE HEIDÄT KIRKKOON´
Ja hän lisäsi, että :´JOKAINEN MEISTÄ VOI OLLA OJENTAMASSA EVANKELIUMIA TULEVAISUUTEEN´´
Näin on ja toivottavasti nettipapit ottavat opikseen.
Kiitos.mitä?
Missä toit Jumalan Totuuden esille?
Ohitetaan Jeesus, koska se on sen toisen herran tahto, sen tahto on ettei kukaan häntä kohtaisi, sillä silloin se itse joutuisi väistymään. Näimpä se ohjaa jo Raamatun lukemisessakin ohi Jeesuksen sanan. Jeesuksen sanat ovat sille myrkkyä.
- Diana-ad-rem
Meneppä sitten myymään kaikki...talosi, peltosi ja hylkää omaisesi, niin kelpaat Jeesukselle.
Diana-ad-rem kirjoitti:
Meneppä sitten myymään kaikki...talosi, peltosi ja hylkää omaisesi, niin kelpaat Jeesukselle.
Edes usko Jeesukseen. Miten tuollaisia siis heittelet.
- Diana-ad-rem
Hssu kirjoitti:
Edes usko Jeesukseen. Miten tuollaisia siis heittelet.
enkä aio omaisuuttanikaan myydä.
Mutta jos sinä uskot, niin tottakai sinun pitää elää oppisi mukaan. Miksi muuten puhua koko Jeesuksesta, jos ei pysty noudattamaan hänen opetuksiaan.
Tekopyhyyttähän se silloin on. Diana-ad-rem kirjoitti:
Mutta jos sinä uskot, niin tottakai sinun pitää elää oppisi mukaan. Miksi muuten puhua koko Jeesuksesta, jos ei pysty noudattamaan hänen opetuksiaan.
Tekopyhyyttähän se silloin on.Ja sinun Jeesuksen opetusten tulkkaukset, sinä joka konemaisesti, omalla järjelläsi tulkkaat koko Raamattua, vaikka sitä ei niin voi oikein ymmärtää, niin älä tule minulle enää neuvojasi tuomaan. En ainakaan niitä mitenkään noteeraa, joten turhaan kirjoittelet. Tuosta sinun vastauksestasi loistaa sitäpaitsi pelkkä iva.
OLE VALMIS luopumaan, ei niin, että kirjaimen mukaan ottaa toimintaohje, ja järjestelmällisesti myymään omaisuuttaan, ja sitten lähteä pakkaseen talsimaan ja huhuilemaan Jeesuksen tahtoa.
Toisaalta, "alastomana", ilman omaa tahtoa, on vasta otollinen Jumalan käyttöön. Riisuttuna omasta tahdosta.Varmaan sen verran, että toimeen tuli. Toisaalta voi Jumala kaikenkin pois ottaa, niinkuin Jobilta otti, mutta antoi kyllä moninkertaisesti takaisin. Sen voi ymmärtää vertauskuvanakin, että kaikki entinen pitää pois ottaa, että uusi voi tulla tilalle. Ja tämä uusi on moninkerroin parempi, kuin se entinen on ollut. Ja Jobillekin tämä uusi tuli vasta sitten, kun hän oli kohdannut Jumalan.
mutta sitä mitä ihmiset ovat saaneet kuulla sen mukaiset uskotkin ovat syntyneet.
Näin ei enää selkeää Jumalan sanan Totuutta pystytä millään näkemään kun ihmisopit ovat vieneet
täydelliseen pimeyteen jossa luullan valkeudessa olevan vaikka ei olla.
Jeesus YKSIN ON VALO, TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ
kaikki muut rakennelmat ovat pimeyden rakennelmia jotka kerran sortuu.Diana-ad-rem kirjoitti:
Tekopyhyyttähän se silloin on.EI TIEDÄ PÄTKÄÄKÄÄN siitä Totuudesta mitä Jeesus on sanonut.
Hämmästyttävää sinä olet niin ahkeraan täällä,EIKÄ sinulla ole alkeellisintakaan käsitystä Raamatun sanomasta.Olet yksi väärä profeetta joka et muuta tee kuin eksytät.Hssu kirjoitti:
OLE VALMIS luopumaan, ei niin, että kirjaimen mukaan ottaa toimintaohje, ja järjestelmällisesti myymään omaisuuttaan, ja sitten lähteä pakkaseen talsimaan ja huhuilemaan Jeesuksen tahtoa.
Toisaalta, "alastomana", ilman omaa tahtoa, on vasta otollinen Jumalan käyttöön. Riisuttuna omasta tahdosta.jotka KIRJAIMEN MUKAAN ovat tuonkin Jeesuksen sanoman ottaneet JA NYT ELÄVÄT KURJUUDESSA.
Jumala on RAKKAUS. Aivan toinen herra on joka
kirjaimen mukaan ihmisiä orjuuttaa ja kehoittaa tekemään sellaisia temppuja joita JUMALA EI TOTISESTI OLE TARKOITTANUT TEHTÄVÄN.Hssu kirjoitti:
Varmaan sen verran, että toimeen tuli. Toisaalta voi Jumala kaikenkin pois ottaa, niinkuin Jobilta otti, mutta antoi kyllä moninkertaisesti takaisin. Sen voi ymmärtää vertauskuvanakin, että kaikki entinen pitää pois ottaa, että uusi voi tulla tilalle. Ja tämä uusi on moninkerroin parempi, kuin se entinen on ollut. Ja Jobillekin tämä uusi tuli vasta sitten, kun hän oli kohdannut Jumalan.
täydellisesti.
- Murdochh
Diana-ad-rem kirjoitti:
luopuu tahdostaan, on se sama asia (ellei jopa isompikin) kuin se, että luopuu kaikesta maallisesta omaisuudestaan.
Murdochh kirjoitti:
luopuu tahdostaan, on se sama asia (ellei jopa isompikin) kuin se, että luopuu kaikesta maallisesta omaisuudestaan.
on miksi ihminen itse ei Jumalan luo voi käydä, ihmisen oma "liha" mieli, luonto.
Ja siksipä on niin Jumalan tahto ei ole kuritus vaan ihmisen parhaaksi Jumala kurittaa, taivuttaa, että ihminen sitten taipuisi Jumalan tahtoon, mieleen.Diana-ad-rem kirjoitti:
Jeesukselle kelpaa kyllä juuri sellaisena kuin olet. Peltosi ja talosi myyminen ja omaisten hylkääminen on väärää Raamatun tulkintaa.
- alex-kasi
että Jeesus ja Paavali puhuvat täsmälleen samaa evankeliumia - olkoon hän kirottu - sanoo Paavali alla.
Ei ole toista evankeliumia
Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin.
Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole.
Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.
-------------------
Mietihän asiaa.. ( ja oikein tarkkaan )
alexkun et itse pysty miettimän aloitustani ja TARKKAAN
niin eksyksissä pysyt ja Jumala ei sinulle voi mitään puhua.
Minä tiedän Jumalan armosta tasan tarkkaan mitä sinä toit, toit sen ihmisopin mukaan ikäänkuin kuin voisit kumota aloituksen Jumalan sanan Totuuden.
Joten en ryhdy tässä enää oikaisemaan ihmioppejasi.
Palaa asiaan jos Jumala saa sinut herättää valheen unestasi.- alex-kasi
ArmiK kirjoitti:
kun et itse pysty miettimän aloitustani ja TARKKAAN
niin eksyksissä pysyt ja Jumala ei sinulle voi mitään puhua.
Minä tiedän Jumalan armosta tasan tarkkaan mitä sinä toit, toit sen ihmisopin mukaan ikäänkuin kuin voisit kumota aloituksen Jumalan sanan Totuuden.
Joten en ryhdy tässä enää oikaisemaan ihmioppejasi.
Palaa asiaan jos Jumala saa sinut herättää valheen unestasi.Minä luotan Raamattuun paljon ( siis PALJON ) enemmän kuin sinun oppiisi.
Olet minulle vain yksi niistä näillä palstoilla liikkuvista itseään korostavista ihmisistä joiden "Raamatun tuntemus" rajoittuu omassa uskonelämässä saatuihin kokemuksiin ja niiden selittelyihin. Siksi et sinäkään pysty koskaan keskustelemaan Raamatun sanomasta ja siksi vastailet jatkuvasti tuohon malliin mollaamalla muita. Sääli... alex-kasi kirjoitti:
Minä luotan Raamattuun paljon ( siis PALJON ) enemmän kuin sinun oppiisi.
Olet minulle vain yksi niistä näillä palstoilla liikkuvista itseään korostavista ihmisistä joiden "Raamatun tuntemus" rajoittuu omassa uskonelämässä saatuihin kokemuksiin ja niiden selittelyihin. Siksi et sinäkään pysty koskaan keskustelemaan Raamatun sanomasta ja siksi vastailet jatkuvasti tuohon malliin mollaamalla muita. Sääli...totean jos minä mollasin niin entä sinä?
- alex-kasi
ArmiK kirjoitti:
totean jos minä mollasin niin entä sinä?
jossa (kuten tavallista) vihjailet, että Paavalin evenkeliumi ja opetukset eroaisivat Jeesuksen evenkeliumista ja opetuksista, mitä ne eivät luonnollisesti tee.
Ja kun minä sen osoitin vastauksessani Paavalin itsensä sanomana, jossa selvääkin selvemmin tulee esiin että Paavalin ja Jeesuksen opetukset ovat täsmälleen samoja ja jopa niin pitkälle, että se joka levittää muuta evankeliumia on olkoon KIROTTU - (siis jääköön kirouksen alle) .
OK ehkä kovia, mutta totuuden mukaisia, mutta joihin sinulla ei ollut mitään sanomista ??
Et ole iloinen että meillä on Paavali jonka Jeesus lähetti pakanoiden luo, vaan selität omiasi. Ja sijaan arvostelit minua joka vastasin aloitteeseesi Paavalista Raamatun sanoilla.
Oikeastaan siis arvostelit Paavalia etkä minua vaikka et sitä ehkä heti tajuakaan.
On muuten täysin totta että uskosi ensisijassa perustuu omiin kokemuksiisi ja seli-kirjoihin eikä Raamattuun (minkä tämäkin keskustelu osoittaa).
Totuus on että joka uskoo Jeesuskeen uskoo myös Paavalin kirjoituksien olevan Jumalan Sanaa, sillä ne on kirjoitettu Pyhän Hengen läsnäollessa. Siis - joka ei näe että Paavali puhuu samasta Jeesuksen evankeliumista - ei ole ymmärtänyt Jeesustakaan oikein..
Näin se on ja ei se siitään muutu vaikka kuinka paljon selität. Toivoisin sinun ottavan nuo Paavalin sanat vakavasti .. sillä ne ovat vakavat. Siksi ovat Paavalin kirjoituksen varteen otettavia sanoja.
alex
oma versio piti taas valheellisesti tuoda ettei kukaan vain uskoisi ihmisopit ovat eksytystä harhaa.
Ei tämän aloituksen tähden kenenkään jolle Jumala saa puhua tarvitse puolustupuheenvuoroa laittaa.
Aloituksen sanoma ON JUMALAN SANAA RAAMATUSTA muuta tietä pelastukseen EI OLE. Ja tässäpä onkin Jumalan viisaus, ei voi kukaan sanoa mitään joka ei ole uskonut Poikaa ja näin kohdannut Poikaa MIKSI MINÄ
joudun kadotukseen kun Jeesuksen nimessä olen hyviä hedelmiä tuottanut.
Tässä on Jumalan viisaus POJASSAAN, YKSIN POJASSAAN HÄN ON PELASTUKSEN VALMISTANUT joka
YKSIN SAATTAA siihen YHTEEN USKOON jossa EI TOISIANSA vastaan sodita vaan ollaan yhtä Hengessä ja Totuudessa.
Oikea USKO VOI SYNTYÄ vain ja ainoastaan JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOJEN KAUTTA. JA JEESUKSEN SANOJA OVAT JUURI NE MITÄ HÄN ON SANONUT ISÄN TAHDOSTA.
Kaikki jotka muuta vänkää OVAT EKSYTTÄJIÄ.
TÄMÄ ON JUMALAN TOTUUS ei kenenkään ihmisen. JA tämän Totuuden JUMALA JOKAISELLE OSOITTAA JOTKA
LÄHTEVÄT POJAN USKON TIELLE kuuliaisina Hänelle.Jumala saa puhua niin näkee, ymmärtää ja tietää
aloitus joka oli tehty tätä aloitusta kumoamaan ei ole Jumalasta.
Ei Jumala omiaan vastaan sodi, EI Jumala omaa sanaansa sodi.
Pelastus lähtee ainoastaan ja vain USKOSTA POIKAAN
EIKÄ KENENKÄÄN MUUN SANOMAT tule ENSIN.
Jos tahdot päästä hämmentäjistä selville niin käänny silloin Jumalan puoleen ETSIMÄÄN Häntä Hänen Totuuttaan, anomaan, että Jumala sinut oikealle tielle johdattaisi.JUMALA SEN TEKEE.
JA TÄTÄ sanotaan on hämmentämistä kun johdattaa TODELLISEN AUTTAJAN, TOTUUDEN luo käymään???vaikka ilkkujia tulisi, kun jatkan sanomaa.
Kun puhutaan nuo toiset "tosin harvat" haukkuu ja tuomitsee, niin mitä tämä suuri joukko tekee
harvoille???
Joten eikö olisi aika jättää lapsellisuudet ja pyytää pästää aitoon "lapseuteen" lapsenkaltaisuuteen JA OTTAA JUMALAN SANA TODESTA
LÄHTIEN SIITÄ MIKÄ ON ALKU ja pysyen myös siinä
mikä on alku että loppu SILLOIN KAIKKI ja vasta silloin JUMALAN VALO SAA ihmisen pimeyteen valaista ja tulla poistamaan kerran kaikki pimeyden kätköt kun ihminen ahtaan portin kautta saa TODELLISEN VALON, ELÄMÄN, TOTUUDEN Jeesuksen
kohdata.
Jeesus on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ KÄYTÄNNÖSSÄ turhaa on sitä höpistä sanoin kirjainten mukaan SE EI
ketään tule niin pelastamaan.
- alex-kasi
Jeesus on se lihaan tullut Kristus joka tekee jopun kaikesta pahuudesta kun se aika koittaa. Ja vain ne jotka sílloin ovat omasta halustaan kääntäneet oman elämänsä Jumalan puoleen voivat saada iankaikkisen elämän - ja ei se todellakaan riitä että vain sanoo Herra Herra..
Jeesus opetti :
"Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen. Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.' "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa? Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut? Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?' Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle. "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa. "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?' Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.' "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.
Paavalikin opetti rakkauden välttämättömyydestä iankaikkiselle elämälle.
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulta puuttuisi rakkaus, OLISIN VAIN KUMISEVA VASKI TAI HELISEVÄ SYMBAALI.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, EN OLISI MITÄÄN.
Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, EN SILLÄ MITÄÄN VOITTAISI.
Rakkaus on kärsivällinen,
rakkaus on lempeä.
Rakkaus ei kadehdi,
ei kersku,
ei pöyhkeile
ei käyttäydy sopimattomasti,
ei etsi omaa etuaan,
ei katkeroidu,
ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
RAKKAUS EI KOSKAAN KATOA.
Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi. Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun TÄYDELLINEN TULEE, VAJAVAINEN KATOAA.
Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen. Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin.
Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
alex Uskomalla Pavaliin luullan Taivaan perivän.
Joten Ramatun sana;"Joka Uskoo Poikaan ja on kuuliainen Pojalle pelastuu".
On valhetta ihmisopien mukaan.
Ihmisopin Raamattu sanoo siis näin;"uskomalla Paavaliin pelastut."
Järkyttävää todella järkyttävää nähdä (PAAVALIKIN olisi järkyttynyt)miten Jeesuksen sanoma JOKA ON KAIKEN A JA O on sysätty syrjään. Aina kun tuo Jeesuksen sanomaa niin heti tuodaan Paavali tilalle.
HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342714Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612297Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151072
- 961021
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13922Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55818Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277742