tässä nyt pähkäilen tekisinkö rikosilmoitusta. Oma moka sinänsä lähteä jatkoille tuntemattomien seuraan, mutta kun luvattiin ilmaista viinaa. Oli käytännönpila kuulemma. Mitään ei varastettu, rahat jne. kaikki tallessa, eikä mitään seksuaalista väkivaltaa ollut tehty. Olen mies. No, sain nyt sitten tietää miksi moni potilaani on lääkekielteinen. Kyllä nuo neuroleptit ovat vittumaisia lääkkeitä. Onnistuin hoipertelemaan jotenkin kotiin iltapäivällä ja puhe oli yhtä sössötystä. Joku about 15-vuotta nuorempi naishenkilö kyllä yritteli lähennellä jne. Arvatkaa oliko onnekas? Ainakaan tällaisen tempun jälkeen. No pointti oli kuitenkin tuossa lääkityksessä. Tulipa koettua itse neuroleptien "ilot". Onneksi ei ole listalääkkeenä, jolloin mukaan saattaisi tulla ekstrapyramidaalioireet... Vittu mitä porukkaa sitä on. Laittaa nyt leptejä viinan ja makkaran sekaan. Juon kahvit ja päätän mitä teen asian suhteen. Laillisin keinoin kuitenkin.
Minut huumattiin Levozinilla vappuna. Kivaa
19
1255
Vastaukset
- mikä kohta
tuosta jutusta oli tarkoitus uskoa?! Aprillipv. meni jo.
- kahvilla huumattu,
----------------
- helvetti
viitti!Et voi olla tosissas.ja jos oot,millä enää mitään todistat!?
- psyk. sh.
Eihän tuossa kyllä mitään voita vaikka asian veisikin poliisille. Täytyy oppia vain tyhmyydestään. Valitettavasti ei ollut pila. Mitä minä siitä hyötyisin? aivan sama uskooko minua kukaan, mutta näin nyt vain kävi.
psyk. sh. kirjoitti:
Eihän tuossa kyllä mitään voita vaikka asian veisikin poliisille. Täytyy oppia vain tyhmyydestään. Valitettavasti ei ollut pila. Mitä minä siitä hyötyisin? aivan sama uskooko minua kukaan, mutta näin nyt vain kävi.
ja levarit kuitenkin hengenvaarallinen yhdistelmä.Kait se oikeuttas rikosilmoitukseen,mutta jos porukka kieltää,millä enää mitään todistat?Mistä tiedät saaneesi just Levozinia?
- psyk. sh.
minttupuu kirjoitti:
ja levarit kuitenkin hengenvaarallinen yhdistelmä.Kait se oikeuttas rikosilmoitukseen,mutta jos porukka kieltää,millä enää mitään todistat?Mistä tiedät saaneesi just Levozinia?
Lähdin valomerkin jälkeen jatkoille. Olin paikanpäällä n. klo 04.00. Grillattiin makkaraa ja join heidän tarjoamaansa olutta. ehkä 2, en tiedä. Rupesin sitten ihmettelemään kuinka rupean humaltumaan niin vahvoin ja "kummallisesti" noin vähäisestä määrästä. Kertoivat tehneensä vappupilan Levozinin avulla. Jonkin ajan päästä olikin sitten ihan pimeää. Kysyin naapuriltani tietäisikö hän milloin tulin kotiin. Tänä aamuna kysyin. Kertoi minun olleen hänen ovensa takana joskus klo 15.00 aikoihin. oli avustanut minut kotiini. Oli ihmetellyt, kun ei ollut koskaan nähnyt minua varsinaisesti humalassa. Siis vahvassa humalassa. Niin, milläpäs todistat, ettet ole ottanut lääkettä itse jos toiset väittävät näin. Toki sairaanhoitajana joka syöttää näitä samoja lääkkeitä potilailleen, olisi jonkinlaista uskottavuutta viranomaisten silmissä voinut löytyäkin. Varsinkin kun tiedän ettei lääkkeellä ole mitään ns. viihde/päihdearvoa. Taidan jättää asian sikseen. Kotona on kuitenkin kaksi alle kouluikäistä lasta. (olivat vaimon kanssa anoppilassa kylässä) Jollain Zed-finderilla saa osoitteen helposti selville. Olen saattanut sanoa nimeni, henkkarit olivat taskussa jne. Lasteni turvallisuus menee kyllä kaiken edelle. Soitin vaimolleni ja uskoi onneksi. Riskialtis soitto, mutta niin vihainen olin että jollekin oli pakko saada puhua.
- paniikki-asdf
psyk. sh. kirjoitti:
Lähdin valomerkin jälkeen jatkoille. Olin paikanpäällä n. klo 04.00. Grillattiin makkaraa ja join heidän tarjoamaansa olutta. ehkä 2, en tiedä. Rupesin sitten ihmettelemään kuinka rupean humaltumaan niin vahvoin ja "kummallisesti" noin vähäisestä määrästä. Kertoivat tehneensä vappupilan Levozinin avulla. Jonkin ajan päästä olikin sitten ihan pimeää. Kysyin naapuriltani tietäisikö hän milloin tulin kotiin. Tänä aamuna kysyin. Kertoi minun olleen hänen ovensa takana joskus klo 15.00 aikoihin. oli avustanut minut kotiini. Oli ihmetellyt, kun ei ollut koskaan nähnyt minua varsinaisesti humalassa. Siis vahvassa humalassa. Niin, milläpäs todistat, ettet ole ottanut lääkettä itse jos toiset väittävät näin. Toki sairaanhoitajana joka syöttää näitä samoja lääkkeitä potilailleen, olisi jonkinlaista uskottavuutta viranomaisten silmissä voinut löytyäkin. Varsinkin kun tiedän ettei lääkkeellä ole mitään ns. viihde/päihdearvoa. Taidan jättää asian sikseen. Kotona on kuitenkin kaksi alle kouluikäistä lasta. (olivat vaimon kanssa anoppilassa kylässä) Jollain Zed-finderilla saa osoitteen helposti selville. Olen saattanut sanoa nimeni, henkkarit olivat taskussa jne. Lasteni turvallisuus menee kyllä kaiken edelle. Soitin vaimolleni ja uskoi onneksi. Riskialtis soitto, mutta niin vihainen olin että jollekin oli pakko saada puhua.
Bentsot, neuroleptit ym. paska näkyy veressä vielä jopa kuukausia käytön jälkeen.
- näy,
paniikki-asdf kirjoitti:
Bentsot, neuroleptit ym. paska näkyy veressä vielä jopa kuukausia käytön jälkeen.
tollasen kertavetämisen.En nyt muista,enkä jaksa kvg,mikä levarin puoliintumisaika.
- näette
näy, kirjoitti:
tollasen kertavetämisen.En nyt muista,enkä jaksa kvg,mikä levarin puoliintumisaika.
mitä paskaa potilaille syötetään, jos olet vaan sairaanhoitaja, ethän sinä niitä lääkkeitä määrää potilaalle vaan teet lääkärin määräämää työtä siis lääkkeet annat potilaille. Väärän henkilön huumasivat, niiden olisi pitänyt tehdä toi psykiatrille, joka noita myrkkyjä määrää niin tietäisi nahoissaan miltä tuntuu olla neurolepti pökkyrässä, ehkä paremmin sen jälkeen potilaita ymmärtäisi.
- psyk. sh.
näy, kirjoitti:
Ei tuollainen kerta-annos näy kauaakaan. Oli sitten leptiä taikka bentsoa. Täytyy koittaa ottaa huumorin kannalta. Eipä ollut onneksi rectum ainakaan hellä. Mutta kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaakin. Saan kyllä syyttää itseänikin, kun lähdin uppo-outojen henkilöiden matkaan. Olivat klassisen määritelmän mukaan aivan tavallisia kunnon kansalaisen näköisiä ihmisiä, joista ei olisi koskaan uskonut moista.
- psyk. sh.
näette kirjoitti:
mitä paskaa potilaille syötetään, jos olet vaan sairaanhoitaja, ethän sinä niitä lääkkeitä määrää potilaalle vaan teet lääkärin määräämää työtä siis lääkkeet annat potilaille. Väärän henkilön huumasivat, niiden olisi pitänyt tehdä toi psykiatrille, joka noita myrkkyjä määrää niin tietäisi nahoissaan miltä tuntuu olla neurolepti pökkyrässä, ehkä paremmin sen jälkeen potilaita ymmärtäisi.
Otan tuon huumorin kannalta näin vappuajan kunniaksi. Joillekin lanttumaakareille tuo voisi jopa olla vaikka eräänlainen initiaatioriitti Hippokrateen valan tavoin. Vaikkei kyseinen vala varsinaisesti initiaatioriitin määritelmää täytäkään. Olen minä nähnyt heissäkin monennäköistä hiihtäjää, joille pieni Leponex kuuri voisi olla ihan paikallaan. Kaikkein paras oli lekuri, jolle minä ja eräs naispuoleinen mielenterveyshoitaja opetimme kuinka kirjoittaa resepti. Oli ollut hieman liian pitkään tutkijana ilman kliinistä kokemusta.
- mikset
psyk. sh. kirjoitti:
Ei tuollainen kerta-annos näy kauaakaan. Oli sitten leptiä taikka bentsoa. Täytyy koittaa ottaa huumorin kannalta. Eipä ollut onneksi rectum ainakaan hellä. Mutta kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaakin. Saan kyllä syyttää itseänikin, kun lähdin uppo-outojen henkilöiden matkaan. Olivat klassisen määritelmän mukaan aivan tavallisia kunnon kansalaisen näköisiä ihmisiä, joista ei olisi koskaan uskonut moista.
rekkaa nimimerkkiäs kun kirjotat noinkin paljon?
- viinaan ja ????????
psyk. sh. kirjoitti:
Tarja oli pahoinpidelty =arto avomies tai kaveri?? Jo aikaisemminkin hakattu monet kerrat kasvot mustiksi, mutta toivottavasti oikeus on antanut oikean tuomion. Selittelyjä on paljon ollut.Kyseisestä asiasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- psyk. sh.
mikset kirjoitti:
rekkaa nimimerkkiäs kun kirjotat noinkin paljon?
Nyt ei ole kuitenkaan pahemmin aikaa pyöriä palstalla. On sen verran hektinen työvuorolista päällä poikkeustapauksen johdosta. Hyvä idea kuitenkin. Todennäköisesti joku rupeaa kirjoittelemaan jotain asiattomuuksia nikilläni hyvinkin pian, ellen rekisteröidy.
- uskoa
psyk. sh. kirjoitti:
klassisen määritelmän mukaan että psyk. sairaanhoitaja selittää 15v tytön yrityksistä ja onnekkaasta samassa lauseessa.... Mutta niinkuin sanoit .. kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaa.
uskoa kirjoitti:
klassisen määritelmän mukaan että psyk. sairaanhoitaja selittää 15v tytön yrityksistä ja onnekkaasta samassa lauseessa.... Mutta niinkuin sanoit .. kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaa.
sanoi 15 vuotta nuorempi,ei 15-vuotias!
- sepä hyvä
että sait rauhassa kokeilla, mitä se on kun lääkärit kirjoittaa mitä sattuu potilailleen. Ethän olisi tiennyt, ellei itse olisi kokeillut tai saanut kokeilla. Mietitkö, pitäisikö tehdä rikos-ilmoitus.???? Silloin pitäisi, lähes jokaisesta lääkäristä tehdä ilmoitus, eli samat touhut on kaikilla ja sitten, kun sattuu lipsahtavan vielä väärät tabut potilaalle, että onkin sorkat suorana seuraavassa hetkessä ja lusikka nurkassa, kuppi nurin käännettynä. Olen saanut sellaisen käsityksen lääkäreihin, että ne on samapaskaa, mutta eripaketissa jokainen. Pitäisi olla sellainenLAKI, että lääkäri, kun kirjoittaa vääriä lääkkeitä ja potilas joutuu jättämään ne syömättä, silloin se lääkäri, joka on ne kirjoittanut, joutuisi itse syömään ne jäljellä olevat tabut. Jokohan alkaisi lääkäreille järki palautumaan.
- näin -
eikö niin?? Muutenhan sinä olisit ollut halukas osallistumaan arveluttavaan laittomaan toimintaan? Kerroit jostakin alle 15v yrittäneen ym ym - ja puhuit vielä onnekkaasta??? Ennen ainakin puhuttiin alaikäiseen sekaantumisesta. onneksi tilanne kuitenkin meni näinpäin. Ajattele jos olisit sekaantunut alaikäiseen - miten olisit selittänyt sitä vaimollesi tai lapsillesi? tai esim työopaikallasi?
- psyk. sh.
En siis ole enää niin hirveän nuori. Valitettavasti. En todellakaan puhunut mistään 15-vuotiaasta. Hieman tarkempaa lukemista. Ei ole koskaan lapset kiinnostaneet siinä mielessä, paitsi silloin kun olin samanikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865