Luettuani kirjoituksiasi, puutun yhteen asiaan. Mainostelet täällä eri lääkeaineita, joita käytät väärin. Tajuatko, että vaikeutat heidän asemaansa, jotka näitä lääkkeitä todella tarvitsevat? En ole vihainen koska olen melko varma, että väärinkäyttösi alkoi vahingossa. Näin se yleensä menee. Voisitko hetkeksi asettua tilanteeseen jossa ensimmäistä kertaa sait bentsoja. Mitä jos et olisi silloin saanut? Voin paljastaa, että sairastan epilepsiaa ja minulle syötettiin kahden ja puolen vuoden ajan klonatsepaamia 8 mg vuorokaudessa. 2mg klonatsepaamia vastaa n. 40mg diatsepaamia. Minulla on siis käytännönkokemusta bentsolääkityksestä, eikä vain siltä hoitavalta puolelta. Söin lääkkeet täysin lääkärin ohjeen mukaan ja silti kun lääkitystä ruvettiin purkamaan oikeaoppisesti, kohtasin yhden elämäni kovimmista kouluista. Bentsoabstinenssi on todella rankka kokemus. Toivon ettet jakelisi täällä neuvoja väärinkäyttöön, vaan miettisit olisiko mahdollista syytä hakeutua hoitoon. En tietenkään voi pakottaa sinua siihen, mutta olisin tyytyväinen jos edes minuutin verran miettisit. Toivottavasti pääset irti väärinkäytöstä. Helppoa se ei ole, mutta se on mahdollista.
"bentsotietäjälle"
16
1499
Vastaukset
- bentsotietäjä
mihin minä lääkkeitä käytän.voin kertoa,että minulla on erittäin pahoja mt-ongelmia ja lääkkeet on määrätty niihin..ja en tod.diilaa niitä eteenpäin..turhaa syyttelyä!! niin ja älä ala mulle kertomaan noista lääkkeistä,tiedän niistä sata varmasti enemmän kuin sinä!
- psyk. sh.
En syyttele. sanoin sen jo. Mitä taas tulee tietämykseesi, voin sanoa, että olen yli 10-vuoden ajan keskittynyt lääkepurkuihin. Minulla on tietoa monesta sellaisestakin lääkkeestä, jotka eivät ole vielä edes markkinoilla. Mitä rauhoittaviin tulee, tiedän kyllä ihan bromista, meprobamaatista, barbituraateista jne. lähtien. Joten lopetetaan väittely siitä kumpi tietää enemmän. Koska sinulla on mt-ongelmia niin myönnän, että sinun kohdallasi indikaatiot varmasti täyttyvät. Ajttele ellet saisikaan näitä lääkkeitä? Moni ymmärtää väärin keskustelusi. Mikäli sinä todella haluat asiallisesti keskustella bentsoista, niin kiinnitä tarkkuutta siihen miten sen teet.
- Bentsotietäjät hoho
minttupuu kirjoitti:
koko ajan pyydät "ostajakandidaatteja" ottamaan yhteyttä!!
Kissa tappelu..
Bentsotietäjät hoho kirjoitti:
Kissa tappelu..
just!Aina palstan päätarkoitus hukkuu jonnekin:Jos ei kofeiiniin,niin nappikauppaan sitten.
- psyk. sh.
Bentsotietäjät hoho kirjoitti:
Kissa tappelu..
eikö kissatappelu ole yleensä naisten välistä? tämä nyt oli niin off topic, mutta kunhan kirjoitin.
- jepajee.
minttupuu kirjoitti:
juuri väärinkäyttäjät ovat näitä ns. käveleviä pharmacoita!!
On kyllä aika kovia kissoja ku tietää jtn lääkkeistä tai bentsoista ylipäätänsä... Hurjaa porukkaa se on maailma täynä eihän tuola uskalla liikkua ees ku bentsotietäjät hyökkii kimppuu prkl! haha
- psyk. sh.
minttupuu kirjoitti:
juuri väärinkäyttäjät ovat näitä ns. käveleviä pharmacoita!!
He ovat juuri niitä käveleviä Pharmaca Fennicoita. Yövuorossa ei meillä osastolla ole juurikaan muuta tekemistä kuin lukea Pharmacaa. Olen siis yli 10-vuoden ajan lukenut kyseisen opuksen eri päivityksiä hyvin hartaasti. Lempinimeni työyhteisössä on muuten kävelevä Pharmaca. Saan lisäksi käsiini tutkimustietoa uusista anksiolyyteistä ja luen nämäkin tarkkaan. Jos hiukka huumoria sallitaan, niin on mahdollista että "taistelustamme" tulisi ratkaisematon tasapeli.
- bentsotietäjä
psyk. sh. kirjoitti:
En syyttele. sanoin sen jo. Mitä taas tulee tietämykseesi, voin sanoa, että olen yli 10-vuoden ajan keskittynyt lääkepurkuihin. Minulla on tietoa monesta sellaisestakin lääkkeestä, jotka eivät ole vielä edes markkinoilla. Mitä rauhoittaviin tulee, tiedän kyllä ihan bromista, meprobamaatista, barbituraateista jne. lähtien. Joten lopetetaan väittely siitä kumpi tietää enemmän. Koska sinulla on mt-ongelmia niin myönnän, että sinun kohdallasi indikaatiot varmasti täyttyvät. Ajttele ellet saisikaan näitä lääkkeitä? Moni ymmärtää väärin keskustelusi. Mikäli sinä todella haluat asiallisesti keskustella bentsoista, niin kiinnitä tarkkuutta siihen miten sen teet.
mitä sitten jos tiedät bromeista barbituraateista yms..luuletko,että minä en tiedä? voin kuule kertoa sinulle pikku "psykiatrian tohtori"vai mikä sitten ikinä luulet olevasikaan,että olen käyttänyt huumeita n10 vuotta,amfetamiinista,lsd(happo),kokaiinista minulla on aivat varmasti enemmän tietoa "kokemusta"kun sinulla.tosin se ei ole mikään ylpeyden aihe ja parempi olisi kun en olisi näitä aineita koskaan nähnytkään.Nykyään käytän pelkästään lääkkeitä. bentsodiatsepiineistä xanoreita(alpartsolaami)Rivatrileja(klonatsepaami)Myös lyricaa menee 300-600mg/vrk.Kodeiinia käytän satunnaisesti. Jos nyt edes tiesit,että yksi panacod tabu sisältää 30mg kodeiinia(joka on mieto opiaatti) käytän niitä sellaisenaan yleensä annoksella 160mg. Parasetamoli rasittaa/kuormittaa maksaa,sen takia codeihin olisi hyvä tehdä ns.vesierottelu joka on hyvin yksinkertainen tapa(en tiedä onko sinulle)erotella parasetamoli pois ja jäljelle jää vain kodeiini. ja joo sinä sairastat epilepsiaa?mitä siitä.Klonatsepaamia käytetään muihinkin sairauksiin kun epilepsiaan,aivan kuten lyricallakin on monta eri käyttöaihetta,pääasiallisesti sitä käytetään hermokipuihin,mutta sitä voidaan käyttää myös ahdistukseen. muista lääkkeistä kun narkoottisista kipulääkkeistä,bentsoista yms päihteenä käytettävisä lääkkeistä en tiedä paljoakaan,eikä kyllä kiinnostakaan. ja se mitä paasaat täällä bentsoista on täyttä huuhaata.xanor on koukuttava lääke mutta jos sitä osaa käyttää fiksusti niin se on paras bentso yleisesti ottaen kun mikään muu.Kyllähän sitäkin voi tietysti väärinkäyttää,jotkuthan jopa rännää sitä(piikittää)mutta ei se itse lääkkeestä huonoa tee.
- psyk. sh.
bentsotietäjä kirjoitti:
mitä sitten jos tiedät bromeista barbituraateista yms..luuletko,että minä en tiedä? voin kuule kertoa sinulle pikku "psykiatrian tohtori"vai mikä sitten ikinä luulet olevasikaan,että olen käyttänyt huumeita n10 vuotta,amfetamiinista,lsd(happo),kokaiinista minulla on aivat varmasti enemmän tietoa "kokemusta"kun sinulla.tosin se ei ole mikään ylpeyden aihe ja parempi olisi kun en olisi näitä aineita koskaan nähnytkään.Nykyään käytän pelkästään lääkkeitä. bentsodiatsepiineistä xanoreita(alpartsolaami)Rivatrileja(klonatsepaami)Myös lyricaa menee 300-600mg/vrk.Kodeiinia käytän satunnaisesti. Jos nyt edes tiesit,että yksi panacod tabu sisältää 30mg kodeiinia(joka on mieto opiaatti) käytän niitä sellaisenaan yleensä annoksella 160mg. Parasetamoli rasittaa/kuormittaa maksaa,sen takia codeihin olisi hyvä tehdä ns.vesierottelu joka on hyvin yksinkertainen tapa(en tiedä onko sinulle)erotella parasetamoli pois ja jäljelle jää vain kodeiini. ja joo sinä sairastat epilepsiaa?mitä siitä.Klonatsepaamia käytetään muihinkin sairauksiin kun epilepsiaan,aivan kuten lyricallakin on monta eri käyttöaihetta,pääasiallisesti sitä käytetään hermokipuihin,mutta sitä voidaan käyttää myös ahdistukseen. muista lääkkeistä kun narkoottisista kipulääkkeistä,bentsoista yms päihteenä käytettävisä lääkkeistä en tiedä paljoakaan,eikä kyllä kiinnostakaan. ja se mitä paasaat täällä bentsoista on täyttä huuhaata.xanor on koukuttava lääke mutta jos sitä osaa käyttää fiksusti niin se on paras bentso yleisesti ottaen kun mikään muu.Kyllähän sitäkin voi tietysti väärinkäyttää,jotkuthan jopa rännää sitä(piikittää)mutta ei se itse lääkkeestä huonoa tee.
, laput, koksu jne. liittyy loppujen lopuksi keskusteluun? Tuo on kuule lyhyt aika tuo 10-v. Aivan. Se ei ole ylpeyden aihe. En minäkään ole ylpeä menneisyydestäni. Jos sinun on pakko tuota kodiinia vetää, niin siirry edes Ardinexiin. Voi maksa tykätä parempaa. Syötkö muuten telaketjuja vai miedompia santtuja?
- psyk. sh.
psyk. sh. kirjoitti:
, laput, koksu jne. liittyy loppujen lopuksi keskusteluun? Tuo on kuule lyhyt aika tuo 10-v. Aivan. Se ei ole ylpeyden aihe. En minäkään ole ylpeä menneisyydestäni. Jos sinun on pakko tuota kodiinia vetää, niin siirry edes Ardinexiin. Voi maksa tykätä parempaa. Syötkö muuten telaketjuja vai miedompia santtuja?
Miksi luulet minun haluavan suorittaa juuri lääkevieroituksia ja muita katkoja? Mikähän on usein motivaatio tällaisissa tapauksissa? Voinhan minä sen myöntää, että aikoinaan narkkasin yli 10-v, mutta onnistuin pääsemään kuiville. Siitä olen ylpeä. Ps. Ränniin en minäkään painanut koskaan. Muuten vedin mitä tahansa skeidaa paitsi jotain kodeiinia, josta saa vain huonon olon.
- bentsotietäjä
psyk. sh. kirjoitti:
Miksi luulet minun haluavan suorittaa juuri lääkevieroituksia ja muita katkoja? Mikähän on usein motivaatio tällaisissa tapauksissa? Voinhan minä sen myöntää, että aikoinaan narkkasin yli 10-v, mutta onnistuin pääsemään kuiville. Siitä olen ylpeä. Ps. Ränniin en minäkään painanut koskaan. Muuten vedin mitä tahansa skeidaa paitsi jotain kodeiinia, josta saa vain huonon olon.
syön lähinnä.eli siis 2mg x:iä..nyt oon ottanut niitä aika kohtuudella.nykyinen päivä annostukseni on suunnilleen seuraava:aamulla efexor(venlafaksiini)225mg,lyrica300mg.sitten murskaan jostain syystä(en oikein tiedä itsekään:-)pari santtu depottia ja laitan ne kahvin sekaan,mikä on vähän ehkä ristiriitasta,niin kun varmasti tiedät..sitten saatan ottaa päivällä vielä toisen 300mg lyrican ja 2-4 1mg santtuja.. niin tuosta kodeiinista..siitähän lähtee henki jos sitä tykittää suoneen,sitä et ilmeisesti tiennyt..? mulla ne panacodit silloin tällöin otettuna toimii..lyricat buustaa niitä aika hyvin..
- no no
psyksairh. ja bentsotietäjä (on siinäkin muuten nimimerkki) ottakaa diapam, niin ei tartte kinastella..
- bentsotietäjä
ja kertoo minusta paljon...soo soo..NO diapameille..ne vaan väsyttää..xanorit on ygösii uskokaa jo...heheh...
- lukemattomiin
addiktioihinne pakonomainen kinaaminen keskustelupalstoilla. Tosin hauskahan se on lueskella, kumpi ja kampi on enempi addikti ja kummalla on suurempi annostus vai kammella vahvemmat lääkkeet. Muistakka, että ette sitten juo sitä kahvia, voi tulla pahoja sivuvaikutuksia, heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013