Etsimme näkemystä ja ideoita omaavaa ammattivalokuvaajaa, joka osaa tallentaa tilanteet ja ihmiset kauniilla ja uniikilla tavalla, tammikuussa vietettävään hääjuhlaan Lahteen.
Hakusessa varma ja osaavaa kuvaaja, joka selviää hankalissa, mutta tunnelmallisissa valokuvausolosuhteissa. Sillä juhlapaikka on hyvin vaativa hämäryydessää ja vaativa valon suhteen, jotta kuvista saisi mahdollisimman luonnollisia.
Myös ammattitaitoinen kuvien jälkikäsittelyn olisi toivottavaa.
[email protected]
Osaavaa häävalokuvaajaa Tammikuussa Lahteen
4
346
Vastaukset
- luontoimmeinen
Kovat on vaatimukset, siinä tapauksessa kannattaa alkaa katsoa näistä ryhmistä, ennen kuin tänne alkaa tippua ilmoituksia: opettelen kuvaamista asiakkaan rahoilla, valottajia.
Suomen Lehtikuvaajat - Finlands Pressfotografer ry
Suomen Mainosvalokuvaajat ry, Finlands Reklamfotografer rf
Suomen Ammattivalokuvaajat ry - satunn. hääkuvaaja
Tämä foorumi ei varmastikaan ole paras paikka hakea kovan tason ammattikuvaajaa. Kannattaa ehkä käydä täältä katsomassa, ketä kuvaajia on suositeltu aiempien kokemusten perusteella: http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?s=1a848f4928fcccf9a8c9f57fccdd174e&showforum=87
Pienenä vinkkinä voisin suositella esimerkiksi Lahden Amk valokuvaus opiskelijoita. Varmasti osaavat asiansa ja rahallisestikin voi säästää muutaman euron. Tottakai jo valmistunut kuvaaja hallitsee rutiinilla hommansa, mutta toisaalta opiskelijoilla voi olla mielenkiintoisia ideoita.
- bestmän
sfinski80 kirjoitti:
Pienenä vinkkinä voisin suositella esimerkiksi Lahden Amk valokuvaus opiskelijoita. Varmasti osaavat asiansa ja rahallisestikin voi säästää muutaman euron. Tottakai jo valmistunut kuvaaja hallitsee rutiinilla hommansa, mutta toisaalta opiskelijoilla voi olla mielenkiintoisia ideoita.
"joka selviää hankalissa, mutta tunnelmallisissa valokuvausolosuhteissa".
Jos arvon opiskelija ei ole vielä koskaan tehnyt yhtään kuvausta tilaajan esittämillä ehdoilla, niin.......
Kukapa uskaltaa ottaa sen riskin elämänsä yhtenä tärkeimpänä päivänä.
Jospa arvottaisi muutaman kohdan hääjärjestelyissä uudelleen ja luopuisi esim. marsipaanikarkeista hääparin nimikirjoituksella varustettuna ja valitsisi osaava kuvaajan työnäytteiden perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614