Minulle määrättiin tänään Mirtzapania unettomuuteen. On mulla myös masennusta, joten luulis siihen tehoavan.
Sain 15 mg eli sitä kaikista " miedointa".
Mulla on huomenna aamulla kuitenkin töitä ja mietin, että voinko huoletta ottaa tänään jo ensimmäisen vai onko olo huomenna huonompi otettuani tämän lääkkeen?
Kuuluuko tämä lääke muka triksyklisiin masennuslääkkeisiin? olen käsittänyt ettei tämä ole niitä, ettei tämä olisi hengenvaarallinen helposti, vaikka ottaisikin yliannostuksen. eli pitäisi olla suht turvallinen?
Mirtzapin orion
4
269
Vastaukset
- varovasti
Aloita ennen vapaapäiviä. Voi olla aamullakin tokkurainen olo. Lääkkeen aloituksessa voi olla sivuvaikutuksia, jotka sitten tasaantuvat. Joskus lääke voi myös olla sopimaton.
- maryyyyy
Selvisi ainakin ettei kuulu noihin trisyklisiin masennuslääkkeisiin, jotka eivät ole niitä vaarattomampia.
mitenkäs tämä.. eikös tässä kuitenkin ole sedatiivinen eli väsyttävä/rauhoittava vaikutus niinkuin ymmärsin, eli hengityslaman riskin on tässäkin yliannostus tapauksessa? maryyyyy kirjoitti:
Selvisi ainakin ettei kuulu noihin trisyklisiin masennuslääkkeisiin, jotka eivät ole niitä vaarattomampia.
mitenkäs tämä.. eikös tässä kuitenkin ole sedatiivinen eli väsyttävä/rauhoittava vaikutus niinkuin ymmärsin, eli hengityslaman riskin on tässäkin yliannostus tapauksessa?riski on melkein kaikkien lääkkeiden yliannostuksessa, mutta kun ei yliannosta, sillähän siitä pääsee, noudatat ohjeita.
- **Helena***
Ei kannata ottaa jos huomenna meinaat töihin mennä,voi olla että et pysy koko päivänä pystyssä varsinkin jos noin ison määrän kerralla otat heti ensimmäisellä kerralla.Minä aloitin neljäosalla tuosta ja seuraava päivä meni iltaan asti seinistä kiinni pitäen.Hyvä unilääke kunhan odottelet muutaman viikon että elimistö tottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948