Vastaa Homeherkkä#

terkuin!

5

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa porukkaa, kun pitää olla sairaan ihmisen kimpussa.

- Olen lojaali ystävilleni viimeisen päälle eikä se ystävyys tarkoita mitään keskinäisen kehun kuoroa. Sitä vaan, että hyväksyy toisen omine ajatuksineen. Homeherkkä oli se, joka puolusti minua täällä, kun olin kovin vaino päällä.

Neuvona myös, ettei näihin provosointeihin kannata lähteä mukaan. Ei täällä kannata kaikkia yksityisasioitaan selitellä, älkääkä varsinkaan lähettäkö Nisuiisulle sähköpostia, sillä sen jälkeen tämä julkistaa henkilökohtaiset asianne täällä ja tarvittaessa jopa sähköpostinne niin kuin minullekin teki. Eikä jätkällä ole edes omaatuntoa sen vertaa, että pyytäisi anteeksi kirjesalaisuutta rikottuaan.

• Huomasinkin juuri, että minulla on parempaakin tekemistä kuin olla täällä.

Ylläpidon kannattaisi varmaan laittaa vähän vaikeampi laskutehtävä viestien lähettämistä varten. Taso nousisi slaagista.

• "yksi ihminen"

on kyllä tässäkin tapauksessa nisuiisu. Eihän siitä ei voi erehtyä. Hänellä on se vaihe meneillään, ettei käytä vakionimimerkkiään jäätyään kiinni huuhaastaan.

Tiedätkö muuten, miksi Homeherkkä joutuunykyään käyttämään #-merkkiä nimimerkkinsä perässä? Täällä on käynyt ilmi, että nisuiisu rekisteröi Homeherkkä -nimimerkinkin itselleen. Kiusa se pienikin kiusa. Kiusaaminen näyttää olevan pääasia.

• "yksi ihminen" kirjoitti:

on kyllä tässäkin tapauksessa nisuiisu. Eihän siitä ei voi erehtyä. Hänellä on se vaihe meneillään, ettei käytä vakionimimerkkiään jäätyään kiinni huuhaastaan.

Tiedätkö muuten, miksi Homeherkkä joutuunykyään käyttämään #-merkkiä nimimerkkinsä perässä? Täällä on käynyt ilmi, että nisuiisu rekisteröi Homeherkkä -nimimerkinkin itselleen. Kiusa se pienikin kiusa. Kiusaaminen näyttää olevan pääasia.

Aika karseeta, ei voi muuta sanoa.

On kyllä hyödyllistä olla pois täältä.

Etsin äsken kissojen ja koirien kanssa yhtä tärkeää lukemaani juttua. Muistin, että se olisi ollut Mark Sircuksen kirjassa "Sodium Bicarbonate Rich Man’s Poor Man’s Cancer Treatment", mutten löytänyt sitä ja aloin penkoa netistä hänen artikkeleistaan ( http://www.life-enthusiast.com/index/Articles/Sircus/Sodium_Bicarbonate ). Mutta en löytänyt lukemaani kohtaa ja aikaa vaan meni ja palasin e-kirjaan takaisin. Etsin ja etsin ja harmittelin, etten ole merkinnyt tärkeimpiä juttuja ylös. Toisaalta lukiessa ei aina tiedä, mikä on tärkeä kohta, kun vasta jälkikäteen pysähtyy oikein kunnolla miettimään, että hei...

No löytyihän se kohta viimein selattuani kirjaa pitkin ja poikin. Jos kiinnostaa, tässä luvussa se on: "9. Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate". Tulen palaamaan tuohon kyllä myöhemmin, blogissani varmaan. Olen kuitenkin pettynyt siihen, kuinka suuren luokan kusetusta kaikki on sieni-infektioiden kohdalla, sillä niitä ei ole herätty oikein kunnolla tutkimaankaan. Ja koska noin on, testitkään eivät ole luotettavia. Luotettavampi sieni-infektiotesti onkin kuulemma se, että on kroonisesti sairas tai että on syöpä.

• itse kehui asialla
        "yksi ihminen" kirjoitti:

Puupää on ollut oman kertomansa mukaan yhteydessä myös vakuutusyhtiöiden lääkäreihin ja kertonut heillekin, ettei kosteusvaurioaltistus vielä koskaan ole aiheuttanut kenenkään sairastumista astmaan. Sellainen puolesta puhuja meillä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3183
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      196
      2884
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1891
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1524
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      111
      1295
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1191
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1047
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      155
      1031
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      33
      950
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe