Blondille apua...

Ongelmia

Voisko joku ystävällinen sielu auttaa blondia....
Minulla on pdf -asiakirja, jota pitäisi muokata, eikä minulla ole koneella siihen tarvittavaa ohjelmaa (enkä kyllä tämän yhden asiakirjan takia osta...). Käytössä on ohjelma WinRar ja Corel. Käsittääkseni jommalla kummalla (kenties molemmilla) pdf:n muokkaus onnistuu...

Jos näis on, voisko joku neuvoa, miten se tapahtuu?
Ja please niin, että blondikin ymmärtää..:DD

16

781

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjelmisto:::

.

tai vastaava Foxit Editor (ovat maksullisia)

pikaisella haulla tuli vastaan PDFedit, toimivuudesta ei tietoa

"Free editor for PDF documents. Complete editing of PDF documents is possible with PDFedit. You can change raw pdf objects (for advanced users) or use many gui functions. Functionality can be easily extended using a scripting language (ECMAScript)"

http://sourceforge.net/projects/pdfedit/files/

.

• asian tuntija
      • asian tuntija

Tuo oli siis tarkoitettu Blondille, ei Ohjelmisto:::lle ... :)

• aito uros
      • EXTENSION::::

• Drawissa:::::

• Kumma Heppu

foxit pdf editorilla onnistuu muokkaus mutta jättää vesileiman ilmaisversiossa. Onnistunut muokkaus vaatii kevyttä osaamista. Löytyy myös onlinepalveluja joissa voi ilmaiseksi muuttaa pdf-tiedostoja word-tiedostoiksi jolloin muokkaus tehdään wordissa ja sen voi sitten halutessaan muuttaa pdf:ksi mikäli näin tahtoo.

• kertoi jo...

jos en väärin muista kauan sitten windows-ajoiltani niin tuon editorin tekemän vesileiman sai maalatua ja muutettua tekstin valkoiseksi, jolloin ei siis näy...

• Enookokkeillu
      • toimia:::?????

.

joten yleisö taputtaa karvaisia käsiään

.

• jukulauta@@

Adobessa konvertointi sujuu helpommin.

• Tiatokoneneropatti

Myäs punatukkaisille apua tarjolla

• JP

Itellä tuli office 2007 mukana tämmönen kun microsoft publisher joka hoitaa myös pdf:t.

• pdf:n perusajatuksia on että sitä ei jokainen muokkailisi niinkuin jotain Word-dokumenttia

micro$oftin toimisto-ohjelmilla _tallennus_ pdf:ksi on vakio-ominaisuus, jos Office on käytössä, on jonkun tarjoama muuntaminen ensin Wordiin ihan käyttökelpoinen työtapa

(WinRar nimi viittaa tiedontiivistysohjelmaan ja Corel on piistelyohjelma)

• ttkk

Liittäisit kopion tyhjälle uudelle asiakirjasivulle. Kopion muokkaaminen pitäisi onnistua. Talletat vain uudelle nimelle muokatun sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1068
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      700
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      676
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      190
      534
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      470
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      169
      434
    10. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    Aihe