Ostin puolisen vuotta sitten buffalon ulkoisen 500gb kovalevyn. Nyt kun sen laittaa kiinni koneeseen tulee ilmoitus joka menee jotenkin "usb-laitetta ei tunnistettu" ja hetken päästä alakulmaan tulee ilmoitus jostain ulkoisen usb laitteen vikatilasta?
Levy on ollut tähän asti kokoajan kiinni koneessa joten ongelmaa en ole aikaisemmin huomannut. Nyt levyn joutuu irrottamaan/kiinnittamään uudelleen ja uudelleen ja yhteys koneen ja levyn välille onnistuu ehkä joka kymmenennellä kerralla.
Sitten kun yhteys syntyy toimii normaalisti. Ei vaan tykkää siitä että irrotetaan välillä. Vika levyssä vai koneessa. Kayttäjärjestelmänä XP pro.
Buffalo ei saa yhteyttä koneeseen?
3
268
Vastaukset
levy tai kotelon elektroniikka vetelee viimeisiään, mutta Xp:stä ei koskaan tiedä, joten kokeile toisessakin koneessa, niitähän maailmassa riittää. Niin ja varmuuskopiothan kaikesta tärkeästä ovat tietysti kunnossa, eikös vaan.
Jos levy on alustettu FAT-muotoon, sekin voi vikaantua todella helposti. Tällöin levy ja kotelo voivat olla sinänsä ehjiä.- 8+20
Miten olet edellisellä kerralla lopettanut "härän" käytön: Sammuttanut systeemin normaalilla sammutusrutiinilla vai usb-laitteen poistolla vai jotenkin muuten?
Linuxissa ja W:n versioissa -vaihtelevasti- käyttämäni USB-muistituotteet ovat saattaneet keljuilla, jos irroitusrutiini ei ole kuitannut laitetta ulos järjestelmästä eli "virkkeen lopusta puuttuu piste" .Ehkä vois auttaa jos asennat ajurit uudestaan. Tosin voi olla ettei siitä mitään apua tule olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724214Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983655Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363349- 512900
- 402388
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182369Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222092- 231716
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141547Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321536