Olen aivan taviskäyttäjä, joka tarvitsee uuden tietokoneen. Mittään en näitä ymmärrä. Auttakaahan.
Käyttö on omien kotisivujen ylläpito, koirakuvien käsittely ja tallentaminen ja tietty nettisurffailu..
Käytän photoshoppia kuvien kanssa.
postin mukana tullut mainoslehtinen tarjoaa 599 hintaan
acerin aspire M3203, MAD athlon x2 pros. 240, 4 gigan muisti.kiintolevy 1000 Gt. 64-bitt. window 7 home premium. Nvidia gt320 näytönohjain 1 Gt.
Onko tuo ollenkaan kone jolla pärjään.
Kuvia on tosi paljon ja lisää tulee..
Tuo mainoksen teksti on täyttä hepreaa, tuon 7 home premium haluaisin parempaan versioon vaihtaa, en ymärrän.
vai millaista Valmispakettia ehdotatte.
vanha näyttö ja näppis ovat ok.
Mikä harrastelija kuvaajan koneeksi,siis joku valmispaketti
3
198
Vastaukset
- gggdgdgdgdgdddfdfdfs
Ehdottamasi paketti on varmaankin ihan ok, mutta rahalle saa parempaa vastinetta kokoemalla itse. Ei ole kovin vaikeaa vaikka siltä voi vaikuttaa. Mutta jos et halua koota itse, voit kuitenkin valita osat ja maksaa kokoamismaksun (n.60€).
Tuolta katselemaan: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/215
HUOM! Älä turhaan tee uutta aihetta sillä siitä on jo niin paljon ja vielä tuohon hintaluokkaan.", tuon 7 home premium haluaisin parempaan versioon vaihtaa" Miksi? Loppuen lopuksi et saa mitään vastinetta rahallesi jos ostat win 7 ultimaten, noh on siinä xp virtuaali tuki ja kieli paketit ja jotain muuta. Mutta ulkoisesti näyttää täysin samalta.
Kone kannattaa antaa koota eri osista ennemmin kuin ostaa valmis paketti. Niissä on aika usein säästetty ihan väärissä paikoissa. Eli osa osista voi olla hyvinkin heikkoa laatua.
- kZYPuB4NJ2
Minä ainakin tarkistaisin vanhan näytön värien toistoalan. Vanhoissa littunäytöissä se saattoi olla hyvinkin suppea. Vaikka näyttö paranee paljon kalibroinnilla niin ei sekään puuttuvia värejä tuo.
Valokuvakone tarvitsee kiintolevytilaa ja keskusmuistia. Muuten nykyiset koneet vääntävät kuvankäsittelyä melko mukavasti. Lisäksi varmuuskopiolle jokin härveli. Vaikka USB-levy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011