Hommasin uuden "mötikän" ja näytön, entinen kun oli jo aika iäkäs ja hitaan puoleinen.
Olen muuten kyllä tyytyväinen, mutta ainakin yksi juttu on aika ärsyttävä, kun jotain sivua, vaikkapa tällaista keskustelusivua rullaa eteen, tai taaksepäin, niin tuo liike on kumman nykivää, jota ei ainakaan entisessä koneessa ollut. Onkohan siihen mitään säätöä?
Ja toinen asia mikä on myös vähän hakusessa, on tuo linkitys. Voisiko joku näyttää vaikka ohuella rautalangalla kuinka se onnistuu vähän pöliemmällekin sedälle.
E masiina
ikä mies
3
161
Vastaukset
- hiiri...
asetuksista löytynee eri välilehdiltä monipuoliset säädät hiirelle.
Linkitys - Osoiteriviä hiiren vasemmalla, tulee siniseksi, osoite rivillä hiiren oikealla kopioi.
Liität sitten mihin haluat ja ehkä kannattaa yksi välilyönti laittaa liittämisen jälkeen. se on paremminkin aaltoilevaa liikettä niin jostain syystä näyttiksen ajurit ei toimi. eli asenna ne.
- 12
Lisänä ylempiin vastauksiin, selaimissa on säätö 'smooth scolling' tai vastaava. Kokeile sillä ja ilman.
http:// eteen ja linkityksen pitäisi onnata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864