Kotimaa24- lehdessä oli juttu kirkkohallituksen kansliapäällikkö Jukka Keskisalon huolesta että uskon esiintuominen on vaikeutunut Suomessa ( http://www.kotimaa24.fi/uutiset/1029-kansliapaallikko-uskon-esiin-tuominen-vaikeutunut-suomessa ).
Laitoin kirjoituksen perään (omalla nimelläni kuten hyviin tapoihin kuuluu) kommentteihin ihmettelyni siitä kuinka joku kehtaa väittää moista kun ottaa huomioon valtion suorittaman mittavan avun uskon esiintuomiseen kouluissa ja kirkon jäsenmaksujen keräämisen muodossa.
Ilmeisesti kotimaa24- lehti katsoi tämän kirjoitukseni olevan yksi uskon esiintuomisen vaikeuttamisen tapa, koska kun äsken menin katsomaan kirjoitukseni aiheuttamia reaktioita oli se poistettu. Vastaus kirjoitukseeni oli kyllä säästetty.
Onkohan kirkolle ja kotimaa24- lehdelle kaikki kriittinen kirjoittelu kirkon nauttimista etuoikeuksista sensuurin arvoinen asia ja uskon esiintuomista vaikeuttavaa toimintaa, varsinkin jos kirjoitukset ovat täyttä totta? Vai onkohan sielläkin sama systeemi kuin täällä, että tosiuskovat voivat poistattaa kaikki äärikristityille epämiellyttävät mielipiteet?
Kotimaa24 sensuroi
5
330
Vastaukset 5
- ..........
Kotimaa ei ole kirkon, minkään niistä, pää-äänenkannattaja. Tiedän kun olen kysynyt.
- ,,,,,,,,,,,
Kovasti Kotimaa kuitenkin vaikuttaa olevan kirkon puolella. Pappien ja piispojen kirjoitusten julkaisu tuntuu olevan jopa päätehtävä. Kirkkoon ja kristinuskoon kriittisesti suhtautuva joutuu usein sensuurin kohteeksi. Tiedän kun olen joutunut.
- dfghjdgh
olen itse kirjoittanut sinne aika kärkeviäkin kommentteja eikä niitä ole poistettu.
Laitoin uuden kommentin tällä kertaa rippisalaisuudesta kertoneeseen artikkeliin n. vrk sitten. Kävin juuri katsomassa Kotimaa24- sivuilla ja huomasin kirjoitukseni kadonneen. Ilmeisesti nuo asiat ovat lehdelle niin arkoja, ettei kovin kriittistä mielipidettä voi esittää siellä. Tai ehkä se riittää kun lapsenraiskaajia kutsuu hyväksikäyttäjiksi kuten lehden artikkeleissa tehdään ja käyttää muutenkin kiertoilmaisuja.
tämä on tietysti sattumaa, sillä en usko salaliittoteorioihin.
Korpelaisuus (hurmosliike)
Kartanolaisuus (hurmosliike) yllä olevat löytyvät Wikistä.
Koivuniemeläisyys.....,
Keskisalolaisuus....
Ko-Ka-Ko-Ke siis vanhaa K-linjaa ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501118
- 109977
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52701Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34689- 65611
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7604- 65584
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48576Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23551- 59528