Kotimaa24 sensuroi

v-ms

Kotimaa24- lehdessä oli juttu kirkkohallituksen kansliapäällikkö Jukka Keskisalon huolesta että uskon esiintuominen on vaikeutunut Suomessa ( http://www.kotimaa24.fi/uutiset/1029-kansliapaallikko-uskon-esiin-tuominen-vaikeutunut-suomessa ).

Laitoin kirjoituksen perään (omalla nimelläni kuten hyviin tapoihin kuuluu) kommentteihin ihmettelyni siitä kuinka joku kehtaa väittää moista kun ottaa huomioon valtion suorittaman mittavan avun uskon esiintuomiseen kouluissa ja kirkon jäsenmaksujen keräämisen muodossa.

Ilmeisesti kotimaa24- lehti katsoi tämän kirjoitukseni olevan yksi uskon esiintuomisen vaikeuttamisen tapa, koska kun äsken menin katsomaan kirjoitukseni aiheuttamia reaktioita oli se poistettu. Vastaus kirjoitukseeni oli kyllä säästetty.

Onkohan kirkolle ja kotimaa24- lehdelle kaikki kriittinen kirjoittelu kirkon nauttimista etuoikeuksista sensuurin arvoinen asia ja uskon esiintuomista vaikeuttavaa toimintaa, varsinkin jos kirjoitukset ovat täyttä totta? Vai onkohan sielläkin sama systeemi kuin täällä, että tosiuskovat voivat poistattaa kaikki äärikristityille epämiellyttävät mielipiteet?

5

330

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Kotimaa ei ole kirkon, minkään niistä, pää-äänenkannattaja. Tiedän kun olen kysynyt.

• ,,,,,,,,,,,

Kovasti Kotimaa kuitenkin vaikuttaa olevan kirkon puolella. Pappien ja piispojen kirjoitusten julkaisu tuntuu olevan jopa päätehtävä. Kirkkoon ja kristinuskoon kriittisesti suhtautuva joutuu usein sensuurin kohteeksi. Tiedän kun olen joutunut.

• dfghjdgh

olen itse kirjoittanut sinne aika kärkeviäkin kommentteja eikä niitä ole poistettu.

• Laitoin uuden kommentin tällä kertaa rippisalaisuudesta kertoneeseen artikkeliin n. vrk sitten. Kävin juuri katsomassa Kotimaa24- sivuilla ja huomasin kirjoitukseni kadonneen. Ilmeisesti nuo asiat ovat lehdelle niin arkoja, ettei kovin kriittistä mielipidettä voi esittää siellä. Tai ehkä se riittää kun lapsenraiskaajia kutsuu hyväksikäyttäjiksi kuten lehden artikkeleissa tehdään ja käyttää muutenkin kiertoilmaisuja.

• tämä on tietysti sattumaa, sillä en usko salaliittoteorioihin.
      Korpelaisuus (hurmosliike)
      Kartanolaisuus (hurmosliike) yllä olevat löytyvät Wikistä.
      Koivuniemeläisyys.....,
      Keskisalolaisuus....

Ko-Ka-Ko-Ke siis vanhaa K-linjaa ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      150
      1118
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      109
      977
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      701
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      689
    5. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      611
    6. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      7
      604
    7. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      65
      584
    8. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      48
      576
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      551
    10. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      59
      528
    Aihe