tietoa noiden voimaloiden tilanteesta,ehkä? Heidän mahdollisuus saada tarkkoja satelliittikuvia ja eikös he ole toimittaneet nuo voimalat? Mistä äkkinäinen 80 km. raja etäisyydellä voimalaan tuli?
Jenkeillä jotain omaa
7
55
Vastaukset
- STUK: 100+ km suojaa
Luvanhaltijan tulee laskea raportointivuoden päästöistä aiheutuneet säteilyannokset, so. yksilön annos kriittisen ryhmän yksilölle ja kollektiivinen annos väestölle noin 100 km:n etäisyyteen asti. Jos alueen reunalla sijaitsee suuria asutuskeskittymiä, ne tulee ottaa mukaan tarkasteluun. Annokset tulee laskea laitospaikan yhteenlasketuille päästöille siten, että noudatetaan ohjeessa YVL 7.2 esitettyjä periaatteita. Tulokset tulee esittää efektiivisinä annoksina.
- Hyvä kysymys
Heillä on todella tarkkoja kuvia käytettävissä,mutta antavatko niitä muiden käyttöön.Tavallinenkin tallaaja saa jo näkyviinsä Googlesta melkoisen hyviä kuvia.
- herran jestas sentää
Videota ydinvoimala-alueelta
http://www.youtube.com/watch?v=lBXqiw6EJUk&feature=youtu.be - 上空からの福島第
Ymmärtääks kukaan japania. Mitä se selostaa?? no videossa kyllä näkyy että aika pahaa jälkeä on syntyny. tuntuu hieman oudolta ettei kukaan kuollu räjähdyksissä..
- herran jestas sentää
Ymmärtääkseni kaksi työntekijää on kadoksissa. Voivat olla rakennusromujen alla.
- kääntelijä
Ilmakuvaa Fukushimasta (= nimimerkkisi).
nuo voimalat olivat menossa romutukseen
tosin (muustakin vastuuttomuudestaan tunnettu) Tokyo Eectric Power Company suunnitteli pyytää 10 vuden jatkoaikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566568Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394321- 542149
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381806Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151169- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671008
- 8979