Edellinen paavi, Puolan lahja kristikunnalle, julistettiin autuaaksi. Siihen riittää yksi "todistettu" ihmeteko. Sehän oli jonkun nunnan parantaminen parkinsonintaudista.
Nyt sitten etsitään kissojen ja koirien kanssa todisteita toisesta ihmeestä, joka vaaditaan pyhymykseksi julistamiseen. Eiköhän voida uskoa ja luottaa siihen, että "todisteet" ennen pitkää löytyvät ja katoliset pedofiilipapit saavat ikioman suojelupyhimyksensä.
ex-paavi julistettiin autuaaksi
6
86
Vastaukset
- aeto
O sancta simplice! Kirjoitetaankohan se noin. En osaa latinaa. Katolinen kirkkohan latinaa yrittää ylläpitää.
Eikö ketään muuta ihmetytä, että joku ihminen julistaa lajikumppaninsa autuaaksi?
Eikö se olisi jumalan hommaa, se autuoiminen?
Jos joku olisi jumalan mielestä autuuttamisen arvoinen, niin varmaan jumala keksisi jonkun keinon julistaa päätöksensä ihmiskunnalle ihan itse ja arvoisellaan tavalla. Niin tietysti jos jumalia olisi olemassa.
Nykymenolla jumala tuntuu pysyttelevän visusti syrjässä kaikesta nimissään tehtävistä toimista. Ei näy eikä kuulu.- voevoetokkiisa
Olis tehny vähän enemmän noita ihmeitä ja parantanu vähintäänkin tuhansia ihmisiä, jos kerran oli niin autuas ja pyhä, että siihen pystyi.
- dsdewew
aika irvokasta:
paavi joka henkilökohtaisesti suojeli lapsen rakastajia on melkein pyhimys.
jos olisi raiskannut lapsia julkisesti,vaikka kameran edessä, niin olisi jo nyt pyhimys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950