miten sitä kannattaisi pyytää treffeille?
cittarin hyvännäkönen kassa tyttö
15
858
Vastaukset
- odotan_kutsua
Pyydät treffeille
- ?
Kuka niistä?
- richard gere
varattu mulle jo.
- en tuu treffeil
voi herrajumala näitä uusavuttomia miehenalkuja....
- zympaattinen zinkku
Missä keitän vettä jos paistan kananmunia? Pannulla vai kattilalla...?
- uljas uros
Sano sille et sil on hyvät tissit ja perse.
Se on takuu varma isku repliikki.
Mimmi ku mimmi kuumeenee heti - sellunpilaaja,
Sano että olet storalla töissä omistat talon, niin saanti on varma.
- nuuh nuuh nuuuhhhhhh
Kysy siltä eka onko sillä polkupyörä, jos on niin käyt nuuhkimassa vähän satulaa ensin.
- X-man2012
Miksi sen pitää olla niin vaikeaa.
Kertoo sille kassalle kun makselee ostoksiaan, että olen jo pidempään katsellut sua ja vaikutat tosi kivan näköiseltä ja oloiselta, että haluaisin tutustua suhun vähän paremmin, että haluaisitko lähteä mun kaa vaikka ulos tai jotain. Vinkkaa siinä samassa puhelinnumeron sille tai pyytää sitä siltä jos ei oo kiirettä.
Kyllä se lähtee jos sitä kiinnostaa ja ei lähde jos ei kiinnosta. - I s u k k i
Antakeehan poijanmulukut olla näpit irti tyttärestäni tai tullee isän kädestä......
- Monsieur Mösjöö
Ketjun aloittaja lienee nimimerkistään päätellen miltei 40-v irstasmielinen kyttääjä, jonka kannattaa unohtaa nuo itseään puolet nuorempien kassatyttösten vokottelu.
Ellet sitten halua merkintää jeparien kirjoihin ahdistelusta. - Huramala
Taijat olla niitä kuuluisia p-kammarin poikii
- no, jaa.
Onko se nyt edes niin kuuma? Ehkä muihin kassamuijiin verrattuna, mutta yleisesti ottaen aika tavis, ilman meikkejä melko mitätön. Ja sen tehtävä on olla ystävällinen, ei se flirttaa sulle.
- kulta rantaan
onhan pressallakin 30.v.ikäeroa vaimoon
- yhdys_jana
''onhan pressallakin 30.v.ikäeroa vaimoon ''
Mutta sinä et ole pressa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701