olipas asiallista käytöstä sosiaalitoimistossa eilen kun kävin toimittamassa papereita sinne.kopperossa oli 4 työntekijää huomenet toivottelin mutta hyvänhuomenen toivotusta ei kenenkään suusta takasin kuulunut.oiskohan ollu jokaisella heillä huonopäivä.
juupa,juu
8
202
Vastaukset
- Me työllistetään....
Ne ei tajua että jos meitä ei olis niin niillä ei olis töitä.
- SOSPUMSOS
Entäpäs jos heitä ei olisi , kuka teille sitten jakaisi ansaitsemianne rahoja?
- Suuret on ongelmat
Juu mee töihin ei tarvi täällä valittaa.
- Viisas
"Tyhmät ne töitä tekee, viisaat pääsee vähemmällä"
- ÄLYKÄÄPIÖLLE
Viisas kirjoitti:
"Tyhmät ne töitä tekee, viisaat pääsee vähemmällä"
Mitä tekemistä sulla on viisauden kanssa?
- makemyyear
Siis aasit. Sosiaalitoimistossa voi asioida muutenkin kuin olla rahanhaussa....
- Viisas
En tee töitä eli olen viisas. Aamulla pieraisen ja käännän kylkeä kun ei tartte lähtä töihin.
- kohteessa30
itse asioin vain sähköpostin kautta, hakemukset yms. voi lomailla vaikka mallorcalla, pitää vaan ensin saada kiedottua virkailija sormenympärille tavalla tai toisella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701