Niin se kunta maksoi sitten tuulimyllyn kulut.
Tuulimylly
11
250
Vastaukset
- k a p p a s
Hienompia oli ne myytävät versiot mitä seisoi 4-tien varressa aikoinaan. Liian mitätön ja näyttää joltain K-rauta kyhäelmältä. Lähinnä nolo viritys kun katselee muiden pitäjien "oikeita" tuulimyllyjä.
- Järki hoi
Haapavedelle meni hillot ja samalla maksettiin sakkoja kun ei työllistetty pitkäaikaistyöttömiä.
- Pelle-Hermanni
Sinne jos siirtävät Konttilan taakse lasten leikkkentän kalusteeksi niin ei mene rahat hukkaan.
- näen toevon
Ei myllyä pijä siirtää lasten leikkipaikalle! Jos tuulimyllyn laittaa pyörimään kolikoilla ja lapsia on myllyn parvekkeella, tulee vahinko, sillä suunnittelijalla on tullut virhe sillä myllyn siivet pyörii niin, että parvekkeella olevat joutuvat siipien runtelemaksi.
En oo millonkaan nähäny, että joku oesi pannu kolikoilla siipiä pyörimään, ei ohikulkiat paa rahojaan nuin mitättömmään vehkeeseen, joten annetaan myllyn vaen olla paekollaan, niin lapset ei loukkaannu. - Pelle-Hermanni
Voisihan ne myllyn siivet naulata paikoilleen, ettei vahinkoja pääse syntymään.
Itse myllyhän on jo vahinko sinällään ja kuvastaa Kärsä-kepujen sielunmaailmaa.
Sinne vain Konttilan taakse se pitäisi siirtää, tai voinhan tuon joku yö kopata kainalooni ja viedä sen itse sinne. - dd rr
Tarina "ihan kiva" mutta toteutus nolo. Herättää lähinnä myötähäpeää
- näen toevon
Mitä sinä Pelle-Herman kepun tähän sotket! Remes varmasti kans kannattaa myllyä, koska on kysymys kultuurista. Etkö oo kuullu kun Remes Aemo lausuu runoja?
Pientähän se kulttuuri on täällä Kärsämäellä, niin eiköhän Niinikosken pienikokoinen tuulimylly kuvaa meijän kulttuuria ihan oekein - myllyllä ei voi jauhaa, eikä tehä muutakaan hyvyllistä, ei hyövytä enempää kuin Remeksen lausunta. - oikeassa olet.
Kuvastaa Kärsämäkeä oikein osuvasti että tuulimyllyn siivetkin naulataan kiinni.
Eikö sille Remekselle pidä sanoa suoraan että lopettaa runonlausunnan kokouksissa ettei kokouksia pidetä suljettujen ovien takana? - hohhoijakkaa1
Kokeilpaapa arvostelijat saada jotain itse aikaiseksi....ette osaa edes muovipussia tikun nokkaan pystyttää...niin kauan kun ei saa itse mitään parempaa aikaiseksi niin on viisaampi pitää mölyt mahassaan...
- tikku/pussi...
Muistan kun Pillinevan laitaan laitettiin valkoinen vaate seipään nokkaan, että osataan samalle polulle takaisin hillareissun jälkeen.
- katsottu on
Niinpä näkyy olevan, kävin katsomassa. Siis myllyyn on tullut suunnitteluvirhe! Myllyn pitäisi laittaa suuri varoitustaulu, että lapset eivät jää myllyn siipien ruhjomiksi, jos jotkut rahakkaat vanhemmat sattuvat panemaan kolikoita käynnistyslippaaseen, myllyn siivet alkavat pyöriä ja samalla ruhjoa parvekkeella olevia lapsia.
Kuntakohan se on korvausvelvollinen jos vahinkoja sattuu, kun ei edes ole varoitustaulua laitettu. Remeksen runolausunnasta tuskin kukaan ruhjoutuu, muttä mylly voi vahingoittaa lapsia. Remes ei taija sopia pienikokoiseen myllyyn, joten hän on turvassa ja voi minun puolesta jatkaa kulttuurillista toimintaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701