Se on ihan mopo!
Musta Skyline
59
1316
Vastaukset
- R 34 T T: omistaja
Kuules Eerikki hottenkotti vai mikä nimimerkki sinulla mossen omistaja nyt onkin.
Et ole tainut nähdä kyseistä urheiluautoa kuin kuvissa, olisit lukenut myös tekniset tiedot niin ehkä ymmärtäisit kyseisen menopelin tehot ja muut tiedot.
Skyline kulkee pakilla kovenpaa kun sinun velaksi ostamasi ropponen joten se on MOPO.- 500whp
Huima peli kaikki 280 HEVOSVOIMAA.
- hx55
Mää oon rahalla ostanu ja rakentanu autoni ja omilla rahoilla.
Onkos Skyllessä single turbo? hx40 super?- ggsfs
Mikä se super tarkottaa edes taitaa olla vaan kirjaimia nostamassa hintaa
- Skyline 500 hv
Mutta kenen rahalla? jos et ymmärrä tekniikasta enempää kuin sika pohjantähdestä niin kirjoittele tuonne itäautot foorumille satusi ja laittele ladaasi noita single turpoja, jos satut samalle viivalle niin jäät kuin tikku baskaan
- ssffsf
Skyline 500 hv kirjoitti:
Mutta kenen rahalla? jos et ymmärrä tekniikasta enempää kuin sika pohjantähdestä niin kirjoittele tuonne itäautot foorumille satusi ja laittele ladaasi noita single turpoja, jos satut samalle viivalle niin jäät kuin tikku baskaan
Ei ne 2 pientä ahdinta siellä mitään tee. Pistäsit yhen ison nii alkas lyömää nelikkoki tyhjää.
- auton nähnyt
on siinä skyllessä ihan tuplat....
- datsuni finn
Heh mosseja täällä joku haukkuu, no eihän ne kulje.
Tätä kannattaa kuitenkin varoa https://www.youtube.com/watch?v=gFZkkjkkOt4 - Nippon Nismo
Kyllä Skyline päihittää tommoset mossetkin mennen tullen. Varmaan nopeutettu video.
- micra tublilla
jos nopeus rajoitinta ei ole ohitettu niin siitähän pääsee ohi jopa viilatulla micralla. ei ne wikipedian kovat specsit mitään auta jos auto ei vaan kulje...
- Skyline R 34 T T
Hehhee mopojat palstalla vaudissaan, menikö alkkarir vaihtoon ennen saunailtaa ja montako pyyhettä kastui kun päristelitte kilpaa?
- kumit katuun
no tt skylle varmaan rikkoo äänivallin nopeusmittauksessa hallissa kun on niin kova laite. pamauksesta tulee kakit housuun kaikille
- Mopoauto Mies
Skylle on Jämsän tehokkain peli.
- Promera boy
Varakas mies sen täytyy olla, ko noin kallis auto on.
- STP koneeseen
Ihanko itte oot virittänyt? Minkä millin reikiä porasit pakoputkeen?
- Nokialta
Näyttää siellä Jämsässä olevan melkoisia turbo guruja!
- Nimim. Nokialta
Täällä Jämpsässä on kaikki TURBOA!! Suomen paras kylä!! Muuta tänne!!
- st mese
poistuu muuten pikkasen se skylle... kuulemma yli 500hp
- 500 whp man
Minä luulisin et siinä on kyllä enemmän? Polttaa meinaan niin pitkiä rantuja kumia.
- bmw 530d
mikä helvetti se w123 merssu on mikä olkkolassa pyörii? Näytti yks päivä jättävän oikeen kahta raitaa!
- Supra tt
Minäkin tässä lähdin jonkun vanhan mersun paskan perään ja se katosi horisonttiin.
- Audisportz
Ei vanhat Mersun romut kulje yhtään mihinkään!
- minulla oli Skyline
Hei beibit hakekaa tuttinne äidin kassista ja jatkakaa joklaamista.
Jämsässä ei 500 kaakkia ole missään muualla kuin heinäkusissa raveissa, höpö höpö juttuja nuo Skylinen kaakit. - Turbo kuiskaaja
Ei ole edes raveissa niin montaa heppaa Jämpsässä.
- Sierra Nevata
Ei ole Jämsäsä ollu tehokasta autoo si Laten Chargerin jälkeen.
- Hoono soomi
Sierra Nevata: Oletko naapurimaan poikia vai onko koulusi jäänyt jotenkin kesken?
- Hölömö Jämpsäläläine
Hoono soomi kirjoitti:
Sierra Nevata: Oletko naapurimaan poikia vai onko koulusi jäänyt jotenkin kesken?
Hei sullekkin tyhmä Jämpsäläinen T: toinen tyhymä Jämpsäläinen
- Karu arvio
Hölömö Jämpsäläläine kirjoitti:
Hei sullekkin tyhmä Jämpsäläinen T: toinen tyhymä Jämpsäläinen
Tuskinpa yksikään tämän ketjun kirjoittajista pääsee koulunkäynnillään kehumaan.
- Nyyrikkikyylikki
Karu arvio kirjoitti:
Tuskinpa yksikään tämän ketjun kirjoittajista pääsee koulunkäynnillään kehumaan.
Onko sillä edes mitään väliä sun työttömyyskorvaukseen?
- Vanhuksen kiusaaja
Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.
- Valian. GT
Vanhuksen kiusaaja kirjoitti:
Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.
Elä vainoo isääs. Heh heh
- Lopeta idiootti
Vanhuksen kiusaaja kirjoitti:
Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.
Minä taas luulen, että tämä sinun Late-missiosi johtaa aivan päinvastaiseen tulokseen. Minua ainakin tuo jatkuva jankuttaminen samasta asiasta jurppii jo niin paljon, että en varmaan mitään ilmiantoa tee vaikka joka päivä kävelisi kylällä vastaan.
- No turbu shit
Vanhuksen kiusaaja kirjoitti:
Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.
Pöljä! Ei se 426 tarkoita heppoja,
- jenkkiromu
No turbu shit kirjoitti:
Pöljä! Ei se 426 tarkoita heppoja,
Sinä se pöljä olet !! Moparin Hemissä on 426 kuutiotuumaa ja niitä heppoja on 425. Etkö pöljä erota lukuja... 426 ja 425...
- no turbo shit
jenkkiromu kirjoitti:
Sinä se pöljä olet !! Moparin Hemissä on 426 kuutiotuumaa ja niitä heppoja on 425. Etkö pöljä erota lukuja... 426 ja 425...
Et taida tietää edes mitä se hemi tarkoittaa.
- Tulikuuma pakoputki
Ostakaa ne Yarikset ja Avensikset nytte jo! Kuitenkin ostatte ne kohta.
- Piipunpiha
Päivän aforismi. Syntyä Helylässä ja kuolla linassa.
- Foordsonni
Mulla on Jämsän tehokkain! Ja kyllä sutii!
- JONE 7V
Mut meidän isän auto on paras!
- Säälivä Jyskästä
Sääliksi käy teitä ipanoita siellä korpikylässä.....Menkää ihmeessä kouluun ja opetelkaa kirjoittamaan.....
- kermapersekkö
Tosi automies ei nussi pilkkua....
- lada2
no voi olla et 500hp pirssiä ei täältä löydy mut 482hp löytyy. 3vk sitten penkitetty, nyt pajalla kun kytkin antoi periks. enkä puhu nyt omasta autostani jossa huikeat 142hp =)
- reilut 300 heppaa
Harmi ettei täällä voi kysellä enempää, tuollainen vekotin kiinnostaa aina.
- hypriidi
Kerrankin on jollakin paperilla tehot. Hienoa pojat!
- Dodgen omistaja
442 hp 1267 nm Special Tuning Harisen penkistä, ja hallin lentokentällä loppu välitykset 192 km/h... Kuorma-auto Dodge Ram 2500.. On täällä muillakin lappuja!
- Turbo mies
Dodgen omistaja kirjoitti:
442 hp 1267 nm Special Tuning Harisen penkistä, ja hallin lentokentällä loppu välitykset 192 km/h... Kuorma-auto Dodge Ram 2500.. On täällä muillakin lappuja!
Nostan hattua.
- työ
Joo, mutta kun alan paskalle niin siinä tulee ainaskin viismijoonaa paskapakteeria jotta tehoja on aivan perkeleesti.
- Mersu 200D
Näin puhuu mies, joka lukee GTI lehden muistiin ja taxi kopilla luettelee tehoja ja vääntöjä.
- Haastaja isolla
Sutiiko tämä juhannuksena täynnä tyttöjä takapenkki?
- Toveri Jaatilasta
Onhan Mossesasai parkkikiekko?
- skootterimopotyttö
Onko tämä skyline sellainen tumma auto, missä kuraläpissä numerot ja tais olla punaiset jarrut? Mun mielest aika normaalin näköinen auto, mut tosi kiukkuisesti lähti ja suhis kun vloppuna meni ohi kaipolantiellä. Kuski näytti ihan Kimiltä ;)
- Autoilijapoika
Taitaa mopotytöllä olla luultavasti ihan väärän merkkinenkin auto ollut kiikarissa. Kyseinen auto on liikkunut täälläpäin jo useampi vuosi sitten, jos oikein muistan, kyseessä oli joku harvinaisempi erikoispösö... viimeviikolla kans bongasin liikenteessä pitkästä aikaa, kuraläpissä tais olla 4*4 merkit.
- Dodgen omistaja
Autoilijapoika kirjoitti:
Taitaa mopotytöllä olla luultavasti ihan väärän merkkinenkin auto ollut kiikarissa. Kyseinen auto on liikkunut täälläpäin jo useampi vuosi sitten, jos oikein muistan, kyseessä oli joku harvinaisempi erikoispösö... viimeviikolla kans bongasin liikenteessä pitkästä aikaa, kuraläpissä tais olla 4*4 merkit.
Kutiteltu T16 pösö, ja voin kertoo, että on viimesen päälle siistissä kunnossa! Arvostan..
- Tuleva formulakuski
Dodgen omistaja kirjoitti:
Kutiteltu T16 pösö, ja voin kertoo, että on viimesen päälle siistissä kunnossa! Arvostan..
Onko isi vieny skyllen avaimet vai jättäny bensarahat antamatta kun ei oo hetkee näkyny missää? :O
- Kali Kali
Vai onko skylle kokenut Nissanin normi päivän, eli laakerit tsögönä?
- supra se olikin
Kyllä se 1000hv saattaa välillä laakereita viedä.
- On se kova
Ei 1000hp riitä, kyllä formulamies viilaa reilusti enemmän silloin kun sattuu yp:ltä ehtimään !
- ei oo sellaista
Niin mikä tuo pösö on, onko oikeasti jotain parempaa teknikkaa vai vaan pakoputki-viritys? mikä malli jos niin erikoinen?
- Mänttä 200 ajot
varmaan B ryhmäläinen Kankkusen vanha?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681