Musta Skyline

Eerikki hottentotti

Se on ihan mopo!

59

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R 34 T T: omistaja

      Kuules Eerikki hottenkotti vai mikä nimimerkki sinulla mossen omistaja nyt onkin.

      Et ole tainut nähdä kyseistä urheiluautoa kuin kuvissa, olisit lukenut myös tekniset tiedot niin ehkä ymmärtäisit kyseisen menopelin tehot ja muut tiedot.

      Skyline kulkee pakilla kovenpaa kun sinun velaksi ostamasi ropponen joten se on MOPO.

      • 500whp

        Huima peli kaikki 280 HEVOSVOIMAA.


    • hx55

      Mää oon rahalla ostanu ja rakentanu autoni ja omilla rahoilla.

      Onkos Skyllessä single turbo? hx40 super?

      • ggsfs

        Mikä se super tarkottaa edes taitaa olla vaan kirjaimia nostamassa hintaa


      • Skyline 500 hv

        Mutta kenen rahalla? jos et ymmärrä tekniikasta enempää kuin sika pohjantähdestä niin kirjoittele tuonne itäautot foorumille satusi ja laittele ladaasi noita single turpoja, jos satut samalle viivalle niin jäät kuin tikku baskaan


      • ssffsf
        Skyline 500 hv kirjoitti:

        Mutta kenen rahalla? jos et ymmärrä tekniikasta enempää kuin sika pohjantähdestä niin kirjoittele tuonne itäautot foorumille satusi ja laittele ladaasi noita single turpoja, jos satut samalle viivalle niin jäät kuin tikku baskaan

        Ei ne 2 pientä ahdinta siellä mitään tee. Pistäsit yhen ison nii alkas lyömää nelikkoki tyhjää.


      • auton nähnyt

        on siinä skyllessä ihan tuplat....


    • datsuni finn
    • Nippon Nismo

      Kyllä Skyline päihittää tommoset mossetkin mennen tullen. Varmaan nopeutettu video.

    • micra tublilla

      jos nopeus rajoitinta ei ole ohitettu niin siitähän pääsee ohi jopa viilatulla micralla. ei ne wikipedian kovat specsit mitään auta jos auto ei vaan kulje...

    • Skyline R 34 T T

      Hehhee mopojat palstalla vaudissaan, menikö alkkarir vaihtoon ennen saunailtaa ja montako pyyhettä kastui kun päristelitte kilpaa?

    • kumit katuun

      no tt skylle varmaan rikkoo äänivallin nopeusmittauksessa hallissa kun on niin kova laite. pamauksesta tulee kakit housuun kaikille

    • Mopoauto Mies

      Skylle on Jämsän tehokkain peli.

    • Promera boy

      Varakas mies sen täytyy olla, ko noin kallis auto on.

    • STP koneeseen

      Ihanko itte oot virittänyt? Minkä millin reikiä porasit pakoputkeen?

    • Nokialta

      Näyttää siellä Jämsässä olevan melkoisia turbo guruja!

      • Nimim. Nokialta

        Täällä Jämpsässä on kaikki TURBOA!! Suomen paras kylä!! Muuta tänne!!


    • st mese

      poistuu muuten pikkasen se skylle... kuulemma yli 500hp

    • 500 whp man

      Minä luulisin et siinä on kyllä enemmän? Polttaa meinaan niin pitkiä rantuja kumia.

    • bmw 530d

      mikä helvetti se w123 merssu on mikä olkkolassa pyörii? Näytti yks päivä jättävän oikeen kahta raitaa!

    • Supra tt

      Minäkin tässä lähdin jonkun vanhan mersun paskan perään ja se katosi horisonttiin.

    • Audisportz

      Ei vanhat Mersun romut kulje yhtään mihinkään!

    • minulla oli Skyline

      Hei beibit hakekaa tuttinne äidin kassista ja jatkakaa joklaamista.

      Jämsässä ei 500 kaakkia ole missään muualla kuin heinäkusissa raveissa, höpö höpö juttuja nuo Skylinen kaakit.

    • Turbo kuiskaaja

      Ei ole edes raveissa niin montaa heppaa Jämpsässä.

    • Sierra Nevata

      Ei ole Jämsäsä ollu tehokasta autoo si Laten Chargerin jälkeen.

      • Hoono soomi

        Sierra Nevata: Oletko naapurimaan poikia vai onko koulusi jäänyt jotenkin kesken?


      • Hölömö Jämpsäläläine
        Hoono soomi kirjoitti:

        Sierra Nevata: Oletko naapurimaan poikia vai onko koulusi jäänyt jotenkin kesken?

        Hei sullekkin tyhmä Jämpsäläinen T: toinen tyhymä Jämpsäläinen


      • Karu arvio
        Hölömö Jämpsäläläine kirjoitti:

        Hei sullekkin tyhmä Jämpsäläinen T: toinen tyhymä Jämpsäläinen

        Tuskinpa yksikään tämän ketjun kirjoittajista pääsee koulunkäynnillään kehumaan.


      • Nyyrikkikyylikki
        Karu arvio kirjoitti:

        Tuskinpa yksikään tämän ketjun kirjoittajista pääsee koulunkäynnillään kehumaan.

        Onko sillä edes mitään väliä sun työttömyyskorvaukseen?


      • Vanhuksen kiusaaja

        Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.


      • Valian. GT
        Vanhuksen kiusaaja kirjoitti:

        Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.

        Elä vainoo isääs. Heh heh


      • Lopeta idiootti
        Vanhuksen kiusaaja kirjoitti:

        Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.

        Minä taas luulen, että tämä sinun Late-missiosi johtaa aivan päinvastaiseen tulokseen. Minua ainakin tuo jatkuva jankuttaminen samasta asiasta jurppii jo niin paljon, että en varmaan mitään ilmiantoa tee vaikka joka päivä kävelisi kylällä vastaan.


      • No turbu shit
        Vanhuksen kiusaaja kirjoitti:

        Hah, hah... Moparin 426 Hemissäkin oli vain 425 heppaa. Late näki metrisen molonsa kanssa vain märkiä päiväunia Hemistä. Metrimolon Chargerissa oli vaan päälle 300 heppaa ja teho / painosuhde järkyttävän huono. Kohta pitää muuten taas avata Laten nimellä ihan uusi ketju, että pysyy etsintäkuulutetun vanhuksen nimi jätkuvasti palstan etusivulla ja soittoherkkyys poliisille Laten nähdessä korkealla tasolla.

        Pöljä! Ei se 426 tarkoita heppoja,


      • jenkkiromu
        No turbu shit kirjoitti:

        Pöljä! Ei se 426 tarkoita heppoja,

        Sinä se pöljä olet !! Moparin Hemissä on 426 kuutiotuumaa ja niitä heppoja on 425. Etkö pöljä erota lukuja... 426 ja 425...


      • no turbo shit
        jenkkiromu kirjoitti:

        Sinä se pöljä olet !! Moparin Hemissä on 426 kuutiotuumaa ja niitä heppoja on 425. Etkö pöljä erota lukuja... 426 ja 425...

        Et taida tietää edes mitä se hemi tarkoittaa.


    • Tulikuuma pakoputki

      Ostakaa ne Yarikset ja Avensikset nytte jo! Kuitenkin ostatte ne kohta.

    • Piipunpiha

      Päivän aforismi. Syntyä Helylässä ja kuolla linassa.

    • Foordsonni

      Mulla on Jämsän tehokkain! Ja kyllä sutii!

    • JONE 7V

      Mut meidän isän auto on paras!

    • Säälivä Jyskästä

      Sääliksi käy teitä ipanoita siellä korpikylässä.....Menkää ihmeessä kouluun ja opetelkaa kirjoittamaan.....

    • kermapersekkö

      Tosi automies ei nussi pilkkua....

    • lada2

      no voi olla et 500hp pirssiä ei täältä löydy mut 482hp löytyy. 3vk sitten penkitetty, nyt pajalla kun kytkin antoi periks. enkä puhu nyt omasta autostani jossa huikeat 142hp =)

      • reilut 300 heppaa

        Harmi ettei täällä voi kysellä enempää, tuollainen vekotin kiinnostaa aina.


    • hypriidi

      Kerrankin on jollakin paperilla tehot. Hienoa pojat!

      • Dodgen omistaja

        442 hp 1267 nm Special Tuning Harisen penkistä, ja hallin lentokentällä loppu välitykset 192 km/h... Kuorma-auto Dodge Ram 2500.. On täällä muillakin lappuja!


      • Turbo mies
        Dodgen omistaja kirjoitti:

        442 hp 1267 nm Special Tuning Harisen penkistä, ja hallin lentokentällä loppu välitykset 192 km/h... Kuorma-auto Dodge Ram 2500.. On täällä muillakin lappuja!

        Nostan hattua.


    • työ

      Joo, mutta kun alan paskalle niin siinä tulee ainaskin viismijoonaa paskapakteeria jotta tehoja on aivan perkeleesti.

      • Mersu 200D

        Näin puhuu mies, joka lukee GTI lehden muistiin ja taxi kopilla luettelee tehoja ja vääntöjä.


    • Haastaja isolla

      Sutiiko tämä juhannuksena täynnä tyttöjä takapenkki?

    • Toveri Jaatilasta

      Onhan Mossesasai parkkikiekko?

    • skootterimopotyttö

      Onko tämä skyline sellainen tumma auto, missä kuraläpissä numerot ja tais olla punaiset jarrut? Mun mielest aika normaalin näköinen auto, mut tosi kiukkuisesti lähti ja suhis kun vloppuna meni ohi kaipolantiellä. Kuski näytti ihan Kimiltä ;)

      • Autoilijapoika

        Taitaa mopotytöllä olla luultavasti ihan väärän merkkinenkin auto ollut kiikarissa. Kyseinen auto on liikkunut täälläpäin jo useampi vuosi sitten, jos oikein muistan, kyseessä oli joku harvinaisempi erikoispösö... viimeviikolla kans bongasin liikenteessä pitkästä aikaa, kuraläpissä tais olla 4*4 merkit.


      • Dodgen omistaja
        Autoilijapoika kirjoitti:

        Taitaa mopotytöllä olla luultavasti ihan väärän merkkinenkin auto ollut kiikarissa. Kyseinen auto on liikkunut täälläpäin jo useampi vuosi sitten, jos oikein muistan, kyseessä oli joku harvinaisempi erikoispösö... viimeviikolla kans bongasin liikenteessä pitkästä aikaa, kuraläpissä tais olla 4*4 merkit.

        Kutiteltu T16 pösö, ja voin kertoo, että on viimesen päälle siistissä kunnossa! Arvostan..


      • Tuleva formulakuski
        Dodgen omistaja kirjoitti:

        Kutiteltu T16 pösö, ja voin kertoo, että on viimesen päälle siistissä kunnossa! Arvostan..

        Onko isi vieny skyllen avaimet vai jättäny bensarahat antamatta kun ei oo hetkee näkyny missää? :O


    • Kali Kali

      Vai onko skylle kokenut Nissanin normi päivän, eli laakerit tsögönä?

    • supra se olikin

      Kyllä se 1000hv saattaa välillä laakereita viedä.

      • On se kova

        Ei 1000hp riitä, kyllä formulamies viilaa reilusti enemmän silloin kun sattuu yp:ltä ehtimään !


    • ei oo sellaista

      Niin mikä tuo pösö on, onko oikeasti jotain parempaa teknikkaa vai vaan pakoputki-viritys? mikä malli jos niin erikoinen?

    • Mänttä 200 ajot

      varmaan B ryhmäläinen Kankkusen vanha?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe