Tekisi mieli hakata tolta ämmältä hampaat kurkkuun, kyllä niin paljon laittoi ärsyttämään sen huomiohuoraaminen. Ensin on kiusannut toista koko kouluiän ja sen jälkeen hakee sääliä oikein Iltalehdestä kuvan kera.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091218659287_uu.shtml
Koulukiusaaja-Karita
69
1861
Vastaukset
- eTKÖNÄ YMMÄRRÄ
ETTÄ SE SAI KOHDATA TOTUUDEN, JA MYÖNSI KAIKEN TEKEMÄNSÄ,-JA NYT SINÄ OOT VALMIS LYÖMÄÄN HAMPAAT KURKKUUN, KUN TOINEN KATUU JA HÄPEÄÄ TEKOJAAN.
OOTKO SEN PAREMPI,- MILLOIN OPIT ANTAMAAN ANTEEKSI, KUN TOINEN JULKISESTI PYYTÄÄ ?- prrkkll.
siis onko tämä pyytäny anteeksi?
siinäkö rangaistus ku myönsi tekonsa? Kyll sen kidutetun helvetiksi muutetun elämän pitää muulla tavoin korvata kuin myöntämällä. - ei riitä katumus
prrkkll. kirjoitti:
siinäkö rangaistus ku myönsi tekonsa? Kyll sen kidutetun helvetiksi muutetun elämän pitää muulla tavoin korvata kuin myöntämällä.Minusta anteeksipyyntö ei riitä, se on liian helppoa. Kiusatun pitää saada RAHALLINEN korvaus niin että se tuntuu tuon kiusaajan elämässä vielä pitkään! Muuten tuo on vain läpihuutojuttu....etsii kunniaa itsellen! Olen tosi vihainen noille heittiöille, jotka katuvat julkisesti saadakseen meriittiä! Jalkapuuhun joakine kiusaaja j akiusatutu kulkekoon ohi nauraen!
- rikos56
ei riitä katumus kirjoitti:
Minusta anteeksipyyntö ei riitä, se on liian helppoa. Kiusatun pitää saada RAHALLINEN korvaus niin että se tuntuu tuon kiusaajan elämässä vielä pitkään! Muuten tuo on vain läpihuutojuttu....etsii kunniaa itsellen! Olen tosi vihainen noille heittiöille, jotka katuvat julkisesti saadakseen meriittiä! Jalkapuuhun joakine kiusaaja j akiusatutu kulkekoon ohi nauraen!
just
ei riitä katumus. silläkö selvä.joku piru tekee ihmisoikeusrikkomuksen toisen ihmisen arvoa kohtaa ja tuollako se on pois pyyhkäisty. hei haloo. toisen ihmisen eläm on yhtä arvokas kuin toisen. Todella, RAHALLA, eikä milään pienellä määrällä korvausta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka ei sitä millään korvaa.
sanat ja teot jättäneet pahan jäljen.eikö nyt kukaan ymmärrä? Miksi ei tehä mitään tämän eteen? - missä teot
Jo jo voihan sitä anteeksi antaa, mutta kun kiusaaja on julkisesti tunnustanut tehneensä rikoksen ihmisyyttä vastaa, pitäisi nyt tulla viranpuolesta sanktioita. Sakkoja kunnolla ....maksekoon niitä katuessaan aidosti!Siinä olisi pelotetta nykyiseille kiusaajille......katumuse ei ole aitoa kun ei pyri muuhun kun julkisuuteen ja itsensä ylentämiseen!
- j,ape
rikos56 kirjoitti:
just
ei riitä katumus. silläkö selvä.joku piru tekee ihmisoikeusrikkomuksen toisen ihmisen arvoa kohtaa ja tuollako se on pois pyyhkäisty. hei haloo. toisen ihmisen eläm on yhtä arvokas kuin toisen. Todella, RAHALLA, eikä milään pienellä määrällä korvausta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka ei sitä millään korvaa.
sanat ja teot jättäneet pahan jäljen.eikö nyt kukaan ymmärrä? Miksi ei tehä mitään tämän eteen?kiusaaminen on pahempaa kuin jos tönäisis toisen nurin ja ranne menisi poikki. ne on aivan eri sfääreissä olevia asioita.ei voi puhua samana päivänäkään. murtuneen ranteen tms. vuoksi ihminen ei tee itsemurhaa, tahi sairastu, masennu tms.
- Jamila00
prrkkll. kirjoitti:
siinäkö rangaistus ku myönsi tekonsa? Kyll sen kidutetun helvetiksi muutetun elämän pitää muulla tavoin korvata kuin myöntämällä.Ei sanat riitä kuvailemaan, millainen likainen, arvoton huora tämä Karita.
Joka pitäisi työntää häkkiin 85kg rottweilerien nussittavaksi...
Missä tämän saastan facebook? Kuvat? Nimi? - Anonyymi
Jamila00 kirjoitti:
Ei sanat riitä kuvailemaan, millainen likainen, arvoton huora tämä Karita.
Joka pitäisi työntää häkkiin 85kg rottweilerien nussittavaksi...
Missä tämän saastan facebook? Kuvat? Nimi?Jokseenkin kipeitä ovat nuo natsifantasiasi. Kannattaisi käydä puhumassa mielenterveysalan ammattilaiselle.
- Joo ei
noille sais antaa koskaan anteeksi.
En ymmärrä miksi kiusatut eivät pyri kostamaan.
Suloistahan se on...- Mene vaa
Kokoomuksessa nyt varma ura akalla:)!
- tSÄK
ei sitä voi antaa anteeksi. vaikka sanoisi jossain meediassa et antnut anteeksi, en usko ikinä sitä. AINA, siis AINA, kun tilaisuus, kostan, nyt kun on tilanne toinen , ja selvisinkin hengissä!tyhmät vain ei sitä ikinään huomaa, mitenkä se kosto tapahtuu.
- Ei 5v enää
Olen kostanut. Olin kyllä alle kouluikäinen kun menin etsimään isoveljeäni erään naapurinpojan luota. Naapurissa asui isoveljeni ikäinen mukava poika ja hänen vanhempi veljensä joka ei ollut niin mukava. Vanhemmat olivat muualla. Kiusaaja pisti puukon kurkulleni ja sanoi: "Nyt pyydät armoa tai kuolet". En ollut tarpeeksi vanha ymmärtääkseni tuota alistusta, tuskin edes tiesin mitä kuoleminen yai armo on. Pelottava käytös ja se että jätkä tosiaan raahasi minua puukko kurkulla niin että kantapäät kosketti maata, sai minut pyytämään armoa. Tavattuani saman tyypin vaki-baarissani en todellakaan antanut armoa. Kyseinen tyyppi oli ilmeisesti polttanut kaikki siltansa takanaan ja haki uutta paikkaa asettua... Ei todellakaan minun kulmilleni. Mieluummin helvettiin! Hakkaan siitä tyypistä paskat ulos aina kun näen sen.
- ja56565656
ihan kiltinnäköinen nyt
ilkeiillä ihmisillä on ilkeä ja pirullinen luonne, - isto!!!
Missä tuollaista tapahtunut että tuhottu toisen elämä? Ei mikään pikkujuttu!
Karita ei tiennyt syytä toiminnalleen.
Minä tiedän, se syy on ilkeä luonne. Se on geeneissä, ei se geeneilleen mitään voi.- minna``
joo, on toisenlaisiakin ihmisiä onneksi. Ihania ja hyviä.
- Luonne on
synnynnäinen.
Paskaluonteiset ihmiset pitäis hoidella mahdollisimman nuorena pois... - naaamat esiiin
Luonne on kirjoitti:
synnynnäinen.
Paskaluonteiset ihmiset pitäis hoidella mahdollisimman nuorena pois...luonne on synnynnäinen joo, mutta niiden kurjienkanssa meidän vaan pitää täällä elää, mihis ne panis, ei ole vaihtoehtoja. ne saa lymyillä piilossa, ei ne tuu esiin,,vähintä mitä voisi vaatia että tulisivat nimillään ja kuvillaan mediassa esiin. ei sekään tietty korjaisi niiden tekemiä tuhoja toisten myös yhtä arvokkaaseen elämään kuin niidenkin elämä.
Moni on tehnyt ilkeiden ihmisten tekojen takia itsemurhan. - ,gfölfmgmn
minna`` kirjoitti:
onhan niitä toisenlaisiakin ihmisiä ns. hyviä, mutta juuri niitä p askamaiset kiusaavat.....kiusaajat eivät ole ymmärtävinään että se sattuu.....toivottovasti joutuu tämä kiusaaja konkretian eteen..pelkkä pahoittelu ei auta!Heittäkää sen päälle mätiä munia julkisesti ja naurakaa sille inhottavasti!
- tyhmyys tiivistyy
minna`` kirjoitti:
mikä ruudinkeksijä sinä "minna2 olet, mitä se tähän kuuluu jos on olemassa muitakin kuin kiusaajia!? Mieti vähän juttujasia......onko ajatelmasi jokin puolustus kiusaamiselle?
- Tyyli muuttunut
Luonne on kirjoitti:
synnynnäinen.
Paskaluonteiset ihmiset pitäis hoidella mahdollisimman nuorena pois...Ennen ne hoideltiinkin pois. Nyt niitä vain kiusataan.
- kynämiessss
Mun diagnoosi on että tuollainen ihminen on joko tyhmä tai ilkeä. Liika vähän järkee ymmärtää toisen elämän pilaaminen ja toisen tuskan tai niin pirullinen luonne että tekee pirullisia tekoja jatkuvasti.
- K4T0H
Suurimmalla osalla kiusaajista on persoonallisuushäiriö. Vaikka he ovat varsinaisesti sairaita en kyllä ala säälimään ja silittelemään heidän päätään.
Minua kiusattiin vuosikaudet ja siitä seurasi paniikkihäiriö ja vuosien mielialalääkekierre. Minun on hankala luottaa keneenkään. Jopa silloinkin kun joku ihminen hymyilee minulle, ajattelen ensin, että onko se on v-mäistä irvailua minua kohtaan. Oma kiusaajani pyyteli minulta anteeksi nyt aikuisiällä. Kun kysyin miksi kiusasit tuli se sama helvetin mantra kuin 10 vuotta sitten: "emmää tiijä". Kiusaaja saattaa pyytää anteeksi mutta vain muodollisesti. Katumusta hän ei yleensä tunne. - hannu(
K4T0H kirjoitti:
Suurimmalla osalla kiusaajista on persoonallisuushäiriö. Vaikka he ovat varsinaisesti sairaita en kyllä ala säälimään ja silittelemään heidän päätään.
Minua kiusattiin vuosikaudet ja siitä seurasi paniikkihäiriö ja vuosien mielialalääkekierre. Minun on hankala luottaa keneenkään. Jopa silloinkin kun joku ihminen hymyilee minulle, ajattelen ensin, että onko se on v-mäistä irvailua minua kohtaan. Oma kiusaajani pyyteli minulta anteeksi nyt aikuisiällä. Kun kysyin miksi kiusasit tuli se sama helvetin mantra kuin 10 vuotta sitten: "emmää tiijä". Kiusaaja saattaa pyytää anteeksi mutta vain muodollisesti. Katumusta hän ei yleensä tunne.Ei se tiiäkään, kun sehän on sen luonne. eihän se tiedä miksi, sillä on se luonne. mutta sehän on siksi kun se perrseenreikä on perinyt sen vanhemmiltaan, luonteesa ei ainakaan keltään sellaiselta joka ei sen sukuun kuulu. täähän on luonnon laki. ei omena putoo kovin kauas puustajossa se kasvoi.
Se pers reikä on niin typerä ettei se tajua perineensä sen vanhempansa geenejä.
sitä kans en ymmärrä ku selitellään lopuks ett sillä (pirulla) on itellään nii paha olla tjms. Voi oksennu, noita selityksiä! - ystävyydellä Sisko
hannu( kirjoitti:
Ei se tiiäkään, kun sehän on sen luonne. eihän se tiedä miksi, sillä on se luonne. mutta sehän on siksi kun se perrseenreikä on perinyt sen vanhemmiltaan, luonteesa ei ainakaan keltään sellaiselta joka ei sen sukuun kuulu. täähän on luonnon laki. ei omena putoo kovin kauas puustajossa se kasvoi.
Se pers reikä on niin typerä ettei se tajua perineensä sen vanhempansa geenejä.
sitä kans en ymmärrä ku selitellään lopuks ett sillä (pirulla) on itellään nii paha olla tjms. Voi oksennu, noita selityksiä!nimimerkki K4TOH.....hyvä kun ilmoitit itsestäsi! JOstain sysytä en saa vastaustani sinulle suoraan" hyrrä pyörii" koko ajan! Sinun kertomuksesi osoittaa kuinka traumatisoivaa tuollainen kiusaaminen on! Kiusaaja pitää saada edesvastuuseen sinun elämäsi rikkomisesta! Kouluissa istutaan nenä pitkällä pohtimassa syitä syviä....ihan turhaan! Kiusaajat eivät välitä pätkääkään näistä "istunnoista", vaan nauravat päin naamaa selän takana ! Rajumpi linja on tarpeen. Kiusaajat on saatava sellaiseen edesvastuuseen....ikään katsomatta...koska jokainen ihminen TIETÄÄ kun kiusaa toista, että se on LAITONTA JA HALVEKSITTAVAA! Saakoot omalle kohdalleen samoin laittomuutta ja halvekuntaa julkisesti niin että nimet on päivälehden sivuilla ...saakoot häpeän ja pilkan itse!
Sinua tahdon lohduttaa.....katsele hyviä ohjelmia joita tarjoaa esim. Salme Blumster www.tv7.fi...ohjelman nimi on kämmenellä ja ohjelma-arkistoon on taltioitu useita hänen hyviä ja vapauttaavia puheitaan Raamatun pohjalta katsottuna! Katsele ja nauti.....etsi uusi sisältö elämääsi niin paha jää taka-alalle ja lopulta irrottaa otteensa sinusta!
- pete--------
inhottavia nilviäisiä tollaset!
- mac race
kyllä
kunnon rankut tollasille. mikä on tuonkaan rankku kammottavasta työstään vuosien ajan.
taitaa olla kiitos ja sankarius.
- yhdeks
samaa mieltä.
- Ihminen on ihminen
Tyhmiä kiusataan aina. Se kuuluu ihmisluontoon. Tyhmät ja rumat ovat vaan tyhmiä ja rumia. Ei se ole kiusaamista, kun tyhmää sanoo tyhmksi ja rumaa rumaksi.
Tuossa tapauksessa ruma on kiusannut rumaa.- sisall**
on fiksujakin maailmassa
- Erkki.kuusiniemi
Kiusaaja on tyhmä jolla ei tilanne- eikä muutakaan tajua, se ei pysty tajuun toisen tuskaa, jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa. ja sos tyhmään sisältyy vielä ilkee luonne, niin hyi olkoon mikä nilviäinen siinä on.se on sadisti.
- olet surkimus
Ihmisluonton kuulu pi rullisuus ja sen näkee sinunkin kirjoituksestasi....taisi kalikka kolahtaa kipeään paikkaan kun puolustat vääryyttä. MInäpä sanon sinua sitten tyhmäksi sillä sitä sinä todella oletkin ja kaunis ja valloittava luonne sinulta puuttuu täysin!
- Jussuf (se sama)
Kalevi Sorsa sanoi aikoinaan että "valtiovallalla on paljon tärkeämpiäkin tehtäviä kuin puuttua koulukiusaamisiin".
Onko linja muuttunut? Sauli näyttäisi olevan toista mieltä... - j-aakko
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Kalevi Sorsa sanoi aikoinaan että "valtiovallalla on paljon tärkeämpiäkin tehtäviä kuin puuttua koulukiusaamisiin".
Onko linja muuttunut? Sauli näyttäisi olevan toista mieltä...Valtion tehtävät
Yhdysvaltain 28. presidentti Woodrow Wilson jaotteli valtion tehtävät 1900-luvun alussa seuraavasti:
järjestyksen vaaliminen; ihmisten ja omaisuuden suojaaminen väkivallalta
miehen ja vaimon, lasten ja vanhempien välisten oikeudellisten asioiden käsittely
omaisuuden hallussapito, siirto ja vaihdon säätely sekä näiden oikeudellisten vastuualueiden määrääminen velkojen ja rikosten suhteen
sopimusoikeuksien määrittäminen yksilöiden välillä
rikosten rankaisu ja määrittely
oikeusriitojen ratkaisu siviiliasioissa
poliittisten velvollisuuksien, oikeuksien ja kansalaisuuden määrittäminen
valtion asioiden hoito toisten valtioiden kanssa; valtion suojaaminen ulkoiselta vaaralta tai hyökkäykseltä sekä valtion kansainvälisten suhteiden edistäminen
Valtion toiminta rahoitetaan pääasiassa veroilla. Niiden ohella valtiolla voi olla muitakin tuloja, esimerkiksi valtiolle kuuluvan omaisuuden tuottoja. Valtiolla on verotusoikeus.
Aatteena anarkismi vastustaa valtiota.
Poiminta:
"
järjestyksen vaaliminen; ihmisten ja omaisuuden suojaaminen väkivallalta" - runosuonikukkii
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Onko linja muuttunut? Sauli näyttäisi olevan toista mieltä...Sauli Niinistö ansitsee APLODIT ja kaiken kunnioituksen! Pitkästä aikaa meillä on PRESIDENTTI! Terveisiä Jennille!
- Ihminen on ihminen
Erkki.kuusiniemi kirjoitti:
Kiusaaja on tyhmä jolla ei tilanne- eikä muutakaan tajua, se ei pysty tajuun toisen tuskaa, jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa. ja sos tyhmään sisältyy vielä ilkee luonne, niin hyi olkoon mikä nilviäinen siinä on.se on sadisti.
Jos jollakin on tuskaa tavallisissa oloissa, niin se kuuluu mielisairaalaan. Ei normaalijärkisten velvollisuus ole tajuta kaikkien friikkien tuskaa.
- Ihminen on ihminen
olet surkimus kirjoitti:
Ihmisluonton kuulu pi rullisuus ja sen näkee sinunkin kirjoituksestasi....taisi kalikka kolahtaa kipeään paikkaan kun puolustat vääryyttä. MInäpä sanon sinua sitten tyhmäksi sillä sitä sinä todella oletkin ja kaunis ja valloittava luonne sinulta puuttuu täysin!
Ei siinä ole mitään ilkeää, jos ei satu pitämään vajakeista ja friikeistä. Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni heille ja kertoa, ettei seura kiinnosta. Mistä tuollainen sekopäisyys sikiää, että jokaista friikkiä pitäisi kumarrella ja sietää. Todella pimeää ajattelua sullakin.
- Totuustorvet
Ihminen on ihminen kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ilkeää, jos ei satu pitämään vajakeista ja friikeistä. Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni heille ja kertoa, ettei seura kiinnosta. Mistä tuollainen sekopäisyys sikiää, että jokaista friikkiä pitäisi kumarrella ja sietää. Todella pimeää ajattelua sullakin.
Tässä sinulle suoraan: kirjoituksesi perusteella olet itse(kin) friikki ja vajakki. Seurasi kiinnostaa vain muita samanlaisia. Fiksummat sentään sietävät sinuakin.
- terve toope!
Ihminen on ihminen kirjoitti:
Sinulle pitää saada tiedoksi, että koulukiusaaminen on vajaakkien touhua! Ei sinun tarvitsekkaan pitää kaikista eikä olla kaikkien ystävä....kuka käskee niin tekemään. mutta SINULLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA SANOA MIELIPIDETTÄSI toiselle mikä tarkoittanee pelkästään toisen halveksimista ja nöytyyttämistä! JOs minun kohdalleni sattuisit, saisit itse kunnolla takaisin...verbaalisuuteni on taivaitahipovaa, mutta joku heikompi kärsii sinun typeryytesi ja vajakkimaisuutesi tähden turhaan kylläkin! OLisipa kiva tavata ja pistää sinnut "maanrakoon" noin kuvaannollisesti, me emme varmaankaan pitäisi toisistamme, mutta minä tiedän, että sinä olisit häviäjä!
- jokin pahasti vialla
Totuustorvet kirjoitti:
Tässä sinulle suoraan: kirjoituksesi perusteella olet itse(kin) friikki ja vajakki. Seurasi kiinnostaa vain muita samanlaisia. Fiksummat sentään sietävät sinuakin.
Sinulta puuttuu hyvä koti! Minun kotini oli hyvä, josta sain mallin, olla kiusaamatta toisia ja juoruileminenekin sieltä puuttui kokonaan!
Aivan varmasti vanhemeat ovat vastuussa, jos heidän lapsensa kiusaavat. Minun kotonani en kuullut aikoinaan yhtään pahaa sanaa sanottavan enkä juoruja levittettävän. Se oli ihmeellinen koti näin jälkeen päin ajateltuna, eihän sitä silloin osannut pitää sen kummenpana.
On eräs tapaus, joka on jäänyt mieleeni. Maaseudulle kouluumme tuli opettajaksi kaupungista eronnut naisopettaja. Muistan kuinka hän käveli hopeanharmailla hurjankorkeilla korkokengillään talomme ohi. Äiti sanoi,. että tuo on varmaan nyt se teidän uusi opettajanne.
Koulut alkoivat ja kuukaudet kuluivat. Kerran tuo kaunis, vaalea opettajatar tuli meille kylään. Hän oli kysynyt, että kuinka sinä kasvatat nuo tyttäresi? Sillä sinun tyttäresi ovat hänen ainoa "henkireikänsä" luokassa! Muuten koko luokka on ihan "tukossa", lapset kyräilevät ja ovat epäluuloisia, mutta sinun tyttäresi auttavat minua jaksamaan! He ovat toisenlaisia! AVAINSANA ON LOPETTAKAA JUORUILU JA PAHANPUHUMINEN, LAPSET KASVAVAT VINOON JOS HE JOUTUVAT KUUNTELEMAAN PAHUUTTA! - Anonyymi
Oletko edes ihminen?
Sinun logiikallasi voidaan jokaisen omalla mielipiteellä vaikka tappaa henkilö jonka ei katsota olevan elinkelpoinen maailmaan.
- 000.
- häppeeee
no on toi karitakin aika pässi
- valo ugh
rikos on tuollainen.
ajat muuttuu, ihmiset saa oikeutta toisten pahoista teoista. esim.raiskauksesta saa nykyään rangaistuksia ja homoudesta ei nykyään saa rankkua, ennen oli nekin toisinpäin, ajat muutta ja oikeuslaitos perässä vaikkakin hitaasti. - >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
pärstät esiin muutkin iilimadot!!
rohkeesti vaan. ;) - vai onko
karitan sydän on täyttä kultaa.
- raikuvat aplodit!!
ei se ole täyttä kultaa!!!!!olet oppurtunisti.... jos kiusaaja tosissaan katuisi se muuttuisi teoiksi.....hän kysyisi kiusatulta miten korvaan sinulle sen ajan elämästäsi jonka tuhosin.....RAHALLINEN korvais ja mätiä muni päin naamaa kiusaalle.....kiusattu heittäköön...kiusattu pitäisi oikeastaa velvoittaa siinen,jos ei ole halua siihen itsellä ksoka kiusatun itsetunto voi oalla niin särjetty, että hän jatkossakin elää pelokasta elämää! Oikeutta kehiin.....kiusaaja Karita teet itsestäsi julkisen mätämunan jos et pyri muihin tekoihin kuin itsesi korottamiseen!
- tiina j
raikuvat aplodit!! kirjoitti:
ei se ole täyttä kultaa!!!!!olet oppurtunisti.... jos kiusaaja tosissaan katuisi se muuttuisi teoiksi.....hän kysyisi kiusatulta miten korvaan sinulle sen ajan elämästäsi jonka tuhosin.....RAHALLINEN korvais ja mätiä muni päin naamaa kiusaalle.....kiusattu heittäköön...kiusattu pitäisi oikeastaa velvoittaa siinen,jos ei ole halua siihen itsellä ksoka kiusatun itsetunto voi oalla niin särjetty, että hän jatkossakin elää pelokasta elämää! Oikeutta kehiin.....kiusaaja Karita teet itsestäsi julkisen mätämunan jos et pyri muihin tekoihin kuin itsesi korottamiseen!
Sanoihan Karita että on pahoillaan.
- de¤
tiina j kirjoitti:
haistakoon p`aska!
- !/&699 möööö
de¤ kirjoitti:
haistakoon p`aska!
Carita-hero
- prätkä'
!/&699 möööö kirjoitti:
Carita-hero
Varsinainen "sankaru". Mätäpaise kaukana sankarista!
- anteeksipyyntö ei ri
tiina j kirjoitti:
Mitä se hyödyttää.....tehköön jotain konkretiaa, esim. tuo nimimerkillä kirjoittanut kiusattu kertoi, että hänen elämänsä on pilattu...hän syö mieliala lääkkeitä eikä pysty olemaan vapaa ihmisten surassa....jos joku vastaan tuleva hymyilee hänelle, hän ei pysty luottamaan sen vilpittömyyteen! Siis yhteiskunta maksaa koko ajan kasvavaa laskua siitä, että kiusaajat saavat mellastaa kouluissamme ja heidän puolellaan hymistelee sinunkaltaisiasi naiveja tyyppejä, jotka siunaavat asian pelkällä "keskusteluhetkellä" koululuokassa! Ota jo järki käteesi....koulukiusaaminen on VÄÄRIN ja se on KRIMINALISITAVA PIKAISESTI! Eikä ole oikein, että yhteiskunta joutuu maksamaan mielialalääkkeitä.... maksakoot ne jotka ovat saaneettoisen mielen järkkymään. Karitkin ota rahapussisi esille ja MAKSA velkasi kiusatulle ja yhteikunnalle joita vastaan olet rikkonut......sinut pitäisi viedä työleirille pariksioi vuodeski palkatta miettimään juttujasi....jokohan silloin todella ymmärtäisit tekosi vakavuuden !
- no no no!
täti luulee saavansa anteeksi tolla esiintymisellään lehessä.
onks se noin helppoo mielestänne? - kaunota r
mikä juttu tää on
- sunnnnnnn
Mistä tämä neitokinen on tänne putkahatnut.
- nöyrytys
ei hel.vettti.1
- /tiira/3
misssäs ne muuta nilviäiset luuraa?
- !!!!!.
????
- joukossa tyhm..
Ei pitäisi koota suuria määriä lapsia samaan paikkaan ja vielä huonosti valvottuna..
- haistakaa kukkanen
Ei kai se ole mikään ratkaisu ongelmaan, ettei saa koota suuria määriä "lapsia" samaan paikkaan.....tämä on sitä tyypillistä naivia ajattelua.....jos kotona opetetaan toisten ihmisten kunnioittamisen tärkeyttä, uskon että ongelmia ei synny suuressakaan joukossa......katsokaa kristillisiä koulujen suuntaan....jopa opettajat sanovat menevänsä sinne ilolla eikä heitä siellä kukaan hauku !!!!
Työssäni tapaan monenlaisia ihmisiä.....pari opettajaa "mullisti ajatteluni" kun kuuntelin heitä....surullista ja raivostuttavaa, että oppilaat saavat ja viitsivät käyttäytyä niin röyhkeästi ja loukkaavasti. Eräskin opettaja kertoi vain aamulla menevänsä kouluun sulkevansa korvansa huuteluilta ...opettavansa ja toivovansa, että pävä päättyisi mahdollisimman nopeasti....hän odottaa vain sitä että pääsee eläkkeelle! Tätätkö on tämän päivän koululaitos...kuka tätä johtaa...kuka tätä toivoo....mistä tämä on lähtöisin!? Vastaus löytyy jos vain halutaan sen löytyvän.....näin ei ole käynyt Suomen koululaitoksessa! Jo 1980-luvulla ilmestyi lehti nimeltä "KOULU RAUHAA"...silloin jo oli koulukiusaamista, mutta kun asia vietiin kouluhallituksen tietoon, heidän mielipiteensä ole, että Suomessa ei ole koulukiusaamista!
- olli777
kuka on karita.
- il.ä
koskaan kuullukkaan.
- Karita maksa laskut
karita on eräs koulukiusaaja joka yrittää selvittää kai itselleen ja muille miksi hän kiusasi koulukaveriaan......karitan täytyy mielestäni tulla OIKEESTI ulos ns. kaapista ja maksaa viulut eli maksaa kiusaamalleen ihmiselle aiheuttamansa kustannuksen..kiusattu syö mielialalääkkeitä ja elämä on vaikeaa!
- Työntäisin kullini
Karita maksa laskut kirjoitti:
karita on eräs koulukiusaaja joka yrittää selvittää kai itselleen ja muille miksi hän kiusasi koulukaveriaan......karitan täytyy mielestäni tulla OIKEESTI ulos ns. kaapista ja maksaa viulut eli maksaa kiusaamalleen ihmiselle aiheuttamansa kustannuksen..kiusattu syö mielialalääkkeitä ja elämä on vaikeaa!
Karitan nieluun syvälle ettei saisi hengeä vähään aikaan, sitten nussisin anukseen oikeen RAJUSTI ja pakottaisin nielemään rasvaisen lastini.
....Niin huoria yleensä rangaistaan
- Anonyymi
Minua ottaa syvästi päähän tälläiset ihmiset ..Jotka kiusaavat eristävät syrjivät aivan ihan tietoisesti. tuohoavat kiusatun itsetunnon mielenterveyden ja koko elämän .. Ja sitten tulevat aikanaan muka omantunnon tuskiin !!! ITKUA TYRSKIEN TULEVAT PYYTTÄMÄÄÄN ANTEEKSI!!!!!!!! mukamas. Kysehähän on vaan pelkästään siitä
perversistä alentumisen kautta tulevasta tarpeesta osoittaa kuinka hyvä ihminen tässä minä tässä maailmassa oikein olenkaan. Mutta kun ne sanat ja puuheet ja olal voile taputtelut ei oikein riitä. hyvittämään tuskaa surua ja rikottua elämää.. Kun otettaan puheeksi todellista teot ja toimet asioiden tollalleen saattamiseksi. Niin eipäs mitään tulekkaan ruvetaan välttelemään kiertelemään ei sitten todellisuudessa haluta olla vastuussa . Niistä 20 v sitten rikotuista silmälaseista eikä katkeneista etuhampaista syrjimisistä yksinäisyydestä jne.... Esim autamalla kaveria jollakin todellisella tavalla elämässä ... Esim kaverin elämää voisi kohentaa esmes pitkällä baari kieroksella ja tai thaimaan rentoutus lomalla tai muuten auttamalla.... Mutta kun asiat eivät ole todellisuudessa mihinkään muuttuneet - Anonyymi
Karitan aivomassassa möyrivät tänäkin päivänä narsismin ja psykopatian aivoitukset. Hän on synnynnäinen kiusaaja ja kiduttaja. Tällainen kasautunut pahuuden painolasti ei katoa mihinkään, se vain muuttaa muotoaan. Kehittyy ja muuttuu entistäkin pirullisemmaksi. Muutaman valekyyneleen (kiinnijäämisestä) jälkeen sopii taas esiintyä erityisen hyvänä ihmisenä. Vaikka piru se pääkopassa hanikoista kiskoo tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Kiusajat ja koulukiusaajat ovat pahoja ihmisiä.
Eivät ne mielisairaat päästään parane koskaan, ei noille kuulu anteeksi antaa vaan toivoa että saavat paskan elämän ja mahdollisimman paljon vastoinkäymisiä loppuikänsä osakseen.
Toivottavasti karma kostaa. - Anonyymi
Kyllä siitä vielä hyvä kansanedustaja äänestämällä tehhään kun vaikuttaa nuin jääprisessalta.
- Anonyymi
Kokkare ainesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857