LAUANTAINA JUHLAPÄIVÄ

FIRE,FIRE,FIRE

palaakohan se ROSKAkirjallisuus yhtä hyvin kuin kokot juhannuksena????

5

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+9

      Suomesa juhlaviikko josta tehdään jokavuotinen, teemalla poltetaan koraaneita viikko.

      • 4+19=23

        Sitä uskovaiset saa mitä tilaakin.Koraanien julkinen polttaminen johtaa melko pian näet uuteen sotaan Länsirannalla ja Jerusalemissa.


      • .
        4+19=23 kirjoitti:

        Sitä uskovaiset saa mitä tilaakin.Koraanien julkinen polttaminen johtaa melko pian näet uuteen sotaan Länsirannalla ja Jerusalemissa.

        Sitten Israelin armeija vain eliminoi nämä rättipäät jotka hyökkäilee. Tapahtuu varsin sutjakasti niiltä kavereilta. saadaan samalla ihailla maailman parhaan armeijan toimintaa, siellä pidetään arabeille kuria ja sekös niitä harmittaa. Pomppivat varmaan siellä tasajalkaa kiukusta, kjäh kjäh. Sitten musulmaanit palaavatkin kiltisti vain pyllistelemään ja polttelemaan lippuja, niinkuin se jotakuta kiinnostaisi tai liikuttaisi.


      • odottaen!!!!!!
        . kirjoitti:

        Sitten Israelin armeija vain eliminoi nämä rättipäät jotka hyökkäilee. Tapahtuu varsin sutjakasti niiltä kavereilta. saadaan samalla ihailla maailman parhaan armeijan toimintaa, siellä pidetään arabeille kuria ja sekös niitä harmittaa. Pomppivat varmaan siellä tasajalkaa kiukusta, kjäh kjäh. Sitten musulmaanit palaavatkin kiltisti vain pyllistelemään ja polttelemaan lippuja, niinkuin se jotakuta kiinnostaisi tai liikuttaisi.

        vai keskittyyköhän se vain kuvaamaan muslmannien raivon ja joukko älämölön ??HÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ
        Kiva katella kun ne meuhkaa melkeen transsitilassa niin että RÄKÄ LENTÄÄ !!!hähähähähä
        kyllä niitä mahtaa vituttaa ???????hähähähähihihihi (remakkaa naurua RUOTSIKSI !!)


      • 11+14
        odottaen!!!!!! kirjoitti:

        vai keskittyyköhän se vain kuvaamaan muslmannien raivon ja joukko älämölön ??HÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ
        Kiva katella kun ne meuhkaa melkeen transsitilassa niin että RÄKÄ LENTÄÄ !!!hähähähähä
        kyllä niitä mahtaa vituttaa ???????hähähähähihihihi (remakkaa naurua RUOTSIKSI !!)

        Savonarolan kantaa asiaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1727
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1187
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      905
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      52
      806
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      735
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe