taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Miten saan koirani uskomaan
Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike1190Kuka maksaa hautajais-ym kulut
Olen lukenut jostain että perunkirjan teettämisen maksaa sen tilaaja. Liekö oikein? Kuka maksaa hautajais- ja hautakulu3162Niin mikä on hyvä ruoka??
Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol1149Niin mikä on hyvä ruoka??
Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol0138Miten saan koirani uskomaan
Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike6136Mitä merkitsee??
Mitä merkitsee kun on laitettu havunoksa omakotitalon ulko-oveen. Itselle tuli mieleen joku vanha tapa kertoa esim. kuol4133Bravecto-punkinesto
Onko uusia kokemuksia tästä. Onko tullut markkinoille parempia. Meillä Bravecto sopii tosi hyvin mutta se että ne päsev0127Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen
ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuite4123Ei mennytkään ohi
Hetken luulin että tämä uroksen "juoksuaika loppui mutta ei. Pienen tauon jälkeen alkoi uudestaan ja olimme ko. asian vu2116Meilläpä onkin
Meillä täällä Kumpulassa yksi eläinlaji lisää. Kohta ei enää tarvitse mennä Korkeasaareen. Pupujen, siilien, kettujen ,0112Voiko tehdä näin
Yhteinen asunto melkein 20 vuotta. Vuokrasopimus molempien nimellä. Vaimo päättää haluta olla yksin. Miten vastuut ja m14111Ei hyvä asia
että 16 vuotiaat nuoret kulkevat puukko taskussa tänä päivänä. Järkyttävää että tuon ikäiset ihmislapset menettelevät0111Miten saan koirani uskomaan
Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike1107Kyllä hoitotavalla jne. on väliä
Itse vaihdoin Helsingin Herttoniemessä olevan lääkäriaseman toiseen siksi että aina kun menimme niin kiire oli se mitä0101Bravecto-punkinesto
Nyt on tullut Bravectolle kilpailijoita. Bavecto on kallis, yksi tabletti noin 40 euroa. Tosin sen kesto on 12 viikkoa094Pieni mikä-liekoira
Ei vihainen koskaan kellekään. Mutta toiset koirat ovat vastustamattomia. Jos itse on kiltti aina ei ymmärrä että vastap891Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen
ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuite089Maksahaimatiehyeen syöpä
Ei ihan yleisin syöpä mutta onko joku joka sairastaa tai on sairastanut tätä. Veljelläni syöpä on niin syvällä maksassa488Koronakuolemat tältä vuodelta karmaisevia
Näin kertoi Husin lääkäri nykytilanteesta. Nyt on ollut Nato ja pakjon muuta, tuntuu kuin korona olisi voitettu kokona088Fretti koulupojan kanssa ulkoilemassa
Olin koirani kanssa ulkona ja katsoin sitten että mikä käärme tuolla pojalla on hihnassa. Poika ulkoilutti frettiä ja s081