Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Miten saan koirani uskomaan

Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike
    Sekarotuiset koirat
    1
    190
  2. Kuka maksaa hautajais-ym kulut

Olen lukenut jostain että perunkirjan teettämisen maksaa sen tilaaja. Liekö oikein? Kuka maksaa hautajais- ja hautakulu
    Laki ja rikos
    3
    162
  3. Niin mikä on hyvä ruoka??

Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol
    Koirien ruokinta
    1
    149
  4. Niin mikä on hyvä ruoka??

Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol
    Koirien ruokinta
    0
    138
  5. Miten saan koirani uskomaan

Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike
    Sekarotuiset koirat
    6
    136
  6. Mitä merkitsee??

Mitä merkitsee kun on laitettu havunoksa omakotitalon ulko-oveen. Itselle tuli mieleen joku vanha tapa kertoa esim. kuol
    Historia
    4
    133
  7. Bravecto-punkinesto

Onko uusia kokemuksia tästä. Onko tullut markkinoille parempia. Meillä Bravecto sopii tosi hyvin mutta se että ne päsev
    Koirien terveys
    0
    127
  8. Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen

ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuite
    Koirien terveys
    4
    123
  9. Ei mennytkään ohi

Hetken luulin että tämä uroksen "juoksuaika loppui mutta ei. Pienen tauon jälkeen alkoi uudestaan ja olimme ko. asian vu
    Koirien terveys
    2
    116
  10. Meilläpä onkin

Meillä täällä Kumpulassa yksi eläinlaji lisää. Kohta ei enää tarvitse mennä Korkeasaareen. Pupujen, siilien, kettujen ,
    Uusimaa
    0
    112
  11. Voiko tehdä näin

Yhteinen asunto melkein 20 vuotta. Vuokrasopimus molempien nimellä. Vaimo päättää haluta olla yksin. Miten vastuut ja m
    Avoero
    14
    111
  12. Ei hyvä asia

että 16 vuotiaat nuoret kulkevat puukko taskussa tänä päivänä. Järkyttävää että tuon ikäiset ihmislapset menettelevät
    Laki ja rikos
    0
    111
  13. Miten saan koirani uskomaan

Koirat
    1
    107
  14. Kyllä hoitotavalla jne. on väliä

Itse vaihdoin Helsingin Herttoniemessä olevan lääkäriaseman toiseen siksi että aina kun menimme niin kiire oli se mitä
    Yleistä koirista
    0
    101
  15. Bravecto-punkinesto

Nyt on tullut Bravectolle kilpailijoita. Bavecto on kallis, yksi tabletti noin 40 euroa. Tosin sen kesto on 12 viikkoa
    Koirien terveys
    0
    94
  16. Pieni mikä-liekoira

Ei vihainen koskaan kellekään. Mutta toiset koirat ovat vastustamattomia. Jos itse on kiltti aina ei ymmärrä että vastap
    Koirien kouluttaminen
    8
    91
  17. Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen

ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuite
    Koirien terveys
    0
    89
  18. Maksahaimatiehyeen syöpä

Ei ihan yleisin syöpä mutta onko joku joka sairastaa tai on sairastanut tätä. Veljelläni syöpä on niin syvällä maksassa
    Sairaudet
    4
    88
  19. Koronakuolemat tältä vuodelta karmaisevia

Näin kertoi Husin lääkäri nykytilanteesta. Nyt on ollut Nato ja pakjon muuta, tuntuu kuin korona olisi voitettu kokona
    Terveys
    0
    88
  20. Fretti koulupojan kanssa ulkoilemassa

Olin koirani kanssa ulkona ja katsoin sitten että mikä käärme tuolla pojalla on hihnassa. Poika ulkoilutti frettiä ja s
    Fretit
    0
    81