Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Annulle ja muille Mikko Mäkeläis- faneille

Luin , että Tapsa Kansa ja Mikko Mäkeläinen on samassa Tartu mikkiin jaksossa :) Mitäs siitä sonotte ? Tuo jakso tulee t
    24
    543
  2. Biisikärpänen.....

Mä en nyt ainakaan äkkiä katsottuna nähnyt ,että täsät olisi aloitettu jotain aihetta täällä jo aikaisemmin. eli kysyisi
    5
    519
  3. Mikä laulu ???

Tietääkö joku,että mikä tämän laulun nimi taas olikaan? Siinä lauletaan että: "Silmät tummat niinkuin syksyinen yö..." S
    3
    518
  4. Ensviikolla..................

Tapsalla on tiistaina keikka Ruotsinlaivalla. Tapsahan ei kovin usein laivoilla esiinny, enkä mä ite ole koskaan ollut
    Tapani Kansa
    1
    518
  5. Mitä biisiä muistutat ?

Mikä laulu kuvaa sinua parhaiten ?
    8
    514
  6. Kuka tietää?

Paljonko musiikkikriitikot saavatkaan palkkaa ? Ajattelin nimittäin ,että jos alkaisi sellaiseksi. Aika mielenkiintoista
    Tanssi ja iskelmä
    6
    502
  7. Riutalle tänään....! :D

JEEEE!!!!! :D Eilen varmistui , että pääsen mun kamun kyydissä ( mulla ei itellä ole autoa) Riutalle tänään Tapsan keika
    Tapani Kansa
    12
    499
  8. Tietääkö joku ?

Koskakohan ne tämänvuoden Iskelmä-Finlandia ehdokkaat oikein nimetään?
    Tanssi ja iskelmä
    6
    465
  9. Gallup

Kun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ? A)Lauluääneen ?
    Tanssi ja iskelmä
    8
    452
  10. Taivaan kartta

Olen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä. A
    2
    446
  11. Tapsa ja Tarja-iltamat

Tapsa Kansa esiintyy huomenna 12.1 Espoon Tapiolasalissa Tarja Halosen iltamissa :)
    Tanssi ja iskelmä
    5
    428
  12. Tapsa on kaikkein paras !

Kaikenmaailman antipatioisssaan kieriskelevät kateelliset kiljukaula-kiljanderit yrittää täällä vähätellä Tapsaa ja häne
    Tapani Kansa
    10
    428
  13. Oliko teistä joku Merikievarissa 20.6 ?

Niin eli semmosta vaan tiedustelen että oliko joku tänne kirjoittelevista lauantaina 20.6 Merikievarissa Tapsan keikall
    Tapani Kansa
    8
    413
  14. Missikisoissa...

Missikisoissa laulaa tänää myös sellainen italialainen laulaja, kuin Patrizio Buanne. Kannattaa katsella ja kuunnella. O
    Tanssi ja iskelmä
    4
    398
  15. Unohtumaton ilta

Unohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levylt
    Tapani Kansa
    13
    392
  16. Ämyrille lauantaina !!!!

Mun pari kamua menee ens lauantaina Somerniemen Ämyrille Tapsan keikalle ja kysyivät mua mukaansa sinne ! :D Tokihan mä
    Tapani Kansa
    15
    387
  17. Mauno Kuusisto on kuollut........ :(

http://www.hitit.fi/index.php?s=view&id=21139 Onneksi sai elää noin pitkän elämän kuitenkin.
    3
    385
  18. Millaneen konsertti helsingissä ?

Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis väh
    Tapani Kansa
    7
    376
  19. Tomi Markkola teki kuukauden levyn........

Radiotoimittajat valitisivat Tomi Markkolan tammikuussa julkaistun levyn kuukauden levyksi ! :) Onnea Tomille ! Mulla e
    8
    371
  20. Tartu mikkiin.......

Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohje
    Tapani Kansa
    3
    365