mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Mikä laulu ???
Tietääkö joku,että mikä tämän laulun nimi taas olikaan? Siinä lauletaan että: "Silmät tummat niinkuin syksyinen yö..." S3504Ensviikolla..................
Tapsalla on tiistaina keikka Ruotsinlaivalla. Tapsahan ei kovin usein laivoilla esiinny, enkä mä ite ole koskaan ollut1498Biisikärpänen.....
Mä en nyt ainakaan äkkiä katsottuna nähnyt ,että täsät olisi aloitettu jotain aihetta täällä jo aikaisemmin. eli kysyisi5496- 8487
Riutalle tänään....! :D
JEEEE!!!!! :D Eilen varmistui , että pääsen mun kamun kyydissä ( mulla ei itellä ole autoa) Riutalle tänään Tapsan keika12478Kuka tietää?
Paljonko musiikkikriitikot saavatkaan palkkaa ? Ajattelin nimittäin ,että jos alkaisi sellaiseksi. Aika mielenkiintoista6469Tietääkö joku ?
Koskakohan ne tämänvuoden Iskelmä-Finlandia ehdokkaat oikein nimetään?6447Gallup
Kun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ? A)Lauluääneen ?8437Taivaan kartta
Olen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä. A2432Tapsa ja Tarja-iltamat
Tapsa Kansa esiintyy huomenna 12.1 Espoon Tapiolasalissa Tarja Halosen iltamissa :)5401Oliko teistä joku Merikievarissa 20.6 ?
Niin eli semmosta vaan tiedustelen että oliko joku tänne kirjoittelevista lauantaina 20.6 Merikievarissa Tapsan keikall8393Tapsa on kaikkein paras !
Kaikenmaailman antipatioisssaan kieriskelevät kateelliset kiljukaula-kiljanderit yrittää täällä vähätellä Tapsaa ja häne10388Missikisoissa...
Missikisoissa laulaa tänää myös sellainen italialainen laulaja, kuin Patrizio Buanne. Kannattaa katsella ja kuunnella. O4367Ämyrille lauantaina !!!!
Mun pari kamua menee ens lauantaina Somerniemen Ämyrille Tapsan keikalle ja kysyivät mua mukaansa sinne ! :D Tokihan mä15353Millaneen konsertti helsingissä ?
Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis väh7352Tomi Markkola teki kuukauden levyn........
Radiotoimittajat valitisivat Tomi Markkolan tammikuussa julkaistun levyn kuukauden levyksi ! :) Onnea Tomille ! Mulla e8350Mauno Kuusisto on kuollut........ :(
http://www.hitit.fi/index.php?s=view&id=21139 Onneksi sai elää noin pitkän elämän kuitenkin.3346Joululahja asiaa.........
Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas). Mikä mielestänne näistä8339Tartu mikkiin.......
Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohje3338Matti Korkiala
Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hän5322