Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Mikä laulu ???

Tietääkö joku,että mikä tämän laulun nimi taas olikaan? Siinä lauletaan että: "Silmät tummat niinkuin syksyinen yö..." S
    3
    504
  2. Ensviikolla..................

Tapsalla on tiistaina keikka Ruotsinlaivalla. Tapsahan ei kovin usein laivoilla esiinny, enkä mä ite ole koskaan ollut
    Tapani Kansa
    1
    498
  3. Biisikärpänen.....

Mä en nyt ainakaan äkkiä katsottuna nähnyt ,että täsät olisi aloitettu jotain aihetta täällä jo aikaisemmin. eli kysyisi
    5
    496
  4. Mitä biisiä muistutat ?

Mikä laulu kuvaa sinua parhaiten ?
    8
    487
  5. Riutalle tänään....! :D

JEEEE!!!!! :D Eilen varmistui , että pääsen mun kamun kyydissä ( mulla ei itellä ole autoa) Riutalle tänään Tapsan keika
    Tapani Kansa
    12
    478
  6. Kuka tietää?

Paljonko musiikkikriitikot saavatkaan palkkaa ? Ajattelin nimittäin ,että jos alkaisi sellaiseksi. Aika mielenkiintoista
    Tanssi ja iskelmä
    6
    469
  7. Tietääkö joku ?

Koskakohan ne tämänvuoden Iskelmä-Finlandia ehdokkaat oikein nimetään?
    Tanssi ja iskelmä
    6
    447
  8. Gallup

Kun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ? A)Lauluääneen ?
    Tanssi ja iskelmä
    8
    437
  9. Taivaan kartta

Olen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä. A
    2
    432
  10. Tapsa ja Tarja-iltamat

Tapsa Kansa esiintyy huomenna 12.1 Espoon Tapiolasalissa Tarja Halosen iltamissa :)
    Tanssi ja iskelmä
    5
    401
  11. Oliko teistä joku Merikievarissa 20.6 ?

Niin eli semmosta vaan tiedustelen että oliko joku tänne kirjoittelevista lauantaina 20.6 Merikievarissa Tapsan keikall
    Tapani Kansa
    8
    393
  12. Tapsa on kaikkein paras !

Kaikenmaailman antipatioisssaan kieriskelevät kateelliset kiljukaula-kiljanderit yrittää täällä vähätellä Tapsaa ja häne
    Tapani Kansa
    10
    388
  13. Missikisoissa...

Missikisoissa laulaa tänää myös sellainen italialainen laulaja, kuin Patrizio Buanne. Kannattaa katsella ja kuunnella. O
    Tanssi ja iskelmä
    4
    367
  14. Ämyrille lauantaina !!!!

Mun pari kamua menee ens lauantaina Somerniemen Ämyrille Tapsan keikalle ja kysyivät mua mukaansa sinne ! :D Tokihan mä
    Tapani Kansa
    15
    353
  15. Millaneen konsertti helsingissä ?

Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis väh
    Tapani Kansa
    7
    352
  16. Tomi Markkola teki kuukauden levyn........

Radiotoimittajat valitisivat Tomi Markkolan tammikuussa julkaistun levyn kuukauden levyksi ! :) Onnea Tomille ! Mulla e
    8
    350
  17. Mauno Kuusisto on kuollut........ :(

http://www.hitit.fi/index.php?s=view&id=21139 Onneksi sai elää noin pitkän elämän kuitenkin.
    3
    346
  18. Joululahja asiaa.........

Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas). Mikä mielestänne näistä
    Tapani Kansa
    8
    339
  19. Tartu mikkiin.......

Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohje
    Tapani Kansa
    3
    338
  20. Matti Korkiala

Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hän
    5
    322