mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
- Mikä laulu ???Tietääkö joku,että mikä tämän laulun nimi taas olikaan? Siinä lauletaan että: "Silmät tummat niinkuin syksyinen yö..." S3509
- Biisikärpänen.....Mä en nyt ainakaan äkkiä katsottuna nähnyt ,että täsät olisi aloitettu jotain aihetta täällä jo aikaisemmin. eli kysyisi5506
- Ensviikolla..................Tapsalla on tiistaina keikka Ruotsinlaivalla. Tapsahan ei kovin usein laivoilla esiinny, enkä mä ite ole koskaan ollut1505
- 8498
- Riutalle tänään....! :DJEEEE!!!!! :D Eilen varmistui , että pääsen mun kamun kyydissä ( mulla ei itellä ole autoa) Riutalle tänään Tapsan keika12488
- Kuka tietää?Paljonko musiikkikriitikot saavatkaan palkkaa ? Ajattelin nimittäin ,että jos alkaisi sellaiseksi. Aika mielenkiintoista6480
- Tietääkö joku ?Koskakohan ne tämänvuoden Iskelmä-Finlandia ehdokkaat oikein nimetään?6455
- GallupKun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ? A)Lauluääneen ?8443
- Taivaan karttaOlen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä. A2437
- Tapsa ja Tarja-iltamatTapsa Kansa esiintyy huomenna 12.1 Espoon Tapiolasalissa Tarja Halosen iltamissa :)5410
- Oliko teistä joku Merikievarissa 20.6 ?Niin eli semmosta vaan tiedustelen että oliko joku tänne kirjoittelevista lauantaina 20.6 Merikievarissa Tapsan keikall8401
- Tapsa on kaikkein paras !Kaikenmaailman antipatioisssaan kieriskelevät kateelliset kiljukaula-kiljanderit yrittää täällä vähätellä Tapsaa ja häne10400
- Missikisoissa...Missikisoissa laulaa tänää myös sellainen italialainen laulaja, kuin Patrizio Buanne. Kannattaa katsella ja kuunnella. O4392
- Ämyrille lauantaina !!!!Mun pari kamua menee ens lauantaina Somerniemen Ämyrille Tapsan keikalle ja kysyivät mua mukaansa sinne ! :D Tokihan mä15364
- Millaneen konsertti helsingissä ?Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis väh7362
- Mauno Kuusisto on kuollut........ :(http://www.hitit.fi/index.php?s=view&id=21139 Onneksi sai elää noin pitkän elämän kuitenkin.3360
- Tomi Markkola teki kuukauden levyn........Radiotoimittajat valitisivat Tomi Markkolan tammikuussa julkaistun levyn kuukauden levyksi ! :) Onnea Tomille ! Mulla e8357
- Tartu mikkiin.......Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohje3349
- Joululahja asiaa.........Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas). Mikä mielestänne näistä8346
- Matti KorkialaMitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hän5331