Vapaa kuvaus

in the world of fools wisdom is insanity -agonizer- Big love testistä: Diplomaattiset vaimojen käsittelytaitosi ovat niin mahtavat, että sinun kannattaisi pystyttää ihmissuhdeneuvojan vastaanotto. Olet myös siitä poikkeuksellinen mies, että käytät alapääsi lisäksi myös yläpäätäsi, joten suosittelemme varmuuden vuoksi sinua käymään hormonitason mittauksessa. Oraakkelilta: Minä: Kuka on gandalf79 Oraakkeli: Martti Ahtisaaren salainen ihailija, mutta näethän myös tilanteen koomisen puolen? Minä: Mitä mun kannattaisi seuraavaksi tehdä? Oraakkeli: Käväistä plastiikkakirurgilla, hammaslääkärissä, kampaajalla ja sen jälkeen hankkia elämä. Minä: Kampaajalla? Oraakkeli: Jaha.. no ei ole sinuakaan järjellä pilattu Minä: Olenko mielestäsi nainen? Oraakkeli: Et kumpikaan, olet poikkeustapaus. Minä: Millainen poikkeustapaus? Oraakkeli: Karvaton, mutta ruma. Minä: Miten niin karvaton? Oraakkeli: Salaa toivoin että et olisi edes huomannut vastauksen huonoutta... mutta sähän olet teräväsilmäinen kaveri! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=6JtHDkM9JhM, http://www.powerattunements.com/go.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

23

Kommenttia

121

  1. Psykoosi nimeltä uskonto

    Käydään aluksi lyhyesti läpi mikä psykoosi on. psykoottiseen tilaan päädytään yleensä niin, että ihminen joutuu johonki
    Ateismi
    56
    3046
  2. kreationismin todisteet?

    Tähän mennessä olen nähnyt väittämiä evoluutiota vastaan, mutta en yhtään todisteita kreationismin puolesta. Tuossa kai
    38
    2774
  3. Olen jeesuksen vertainen

    Eli perustan väitteeni kahteen asiaan. 1. Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia 2. Jeesus oli tavallinen ihminen Näin olle
    Yhteiskunta
    65
    2495
  4. Romanttinen rakkaus

    Romanttinen ”rakkaus” sellaisena kuin sen näen lyhyt alkupuhe Eli alkuun kait voinen sanoa että mietin sitä että täss
    Rakkaus ja rakastaminen
    3
    1161
  5. Uskoon tulo, eli hihhuloituminen

    Ateistin näkökulmasta katsottuna hihhuliksi hurahtaminen on melko outo käsite. Siksi tässä ajattelinkin selittää mistä m
    Ateismi
    20
    1031
  6. Raamatun kuvan mukainen jeesus

    On jo suorittanut toisen tulemisensa, ja hänen luonteensa voi helposti päätellä hänen ajanman fasistisen pelastus/ikuine
    Ateismi
    16
    940
  7. silmänruokaa

    Ajattelin että voisi pistää pienen kuvankaappauskisan työpöydistä, kun tuota vistan ulkoasua ovat jotkut täällä käyneet
    Sodat
    11
    782
  8. eri uskontojen sielunelämä

    mietin tässä, että millä uskontokunnilla on tervein sielunelämä ja millä sairain, ja päädyin tällaiseen järjestykseen.
    Yleistä uskonnosta
    24
    682
  9. taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan

    Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymist
    Ateismi
    6
    587
  10. Saatana puolustaa uskovien uskoa

    Kun asiaa tarkemmin miettii, niin tällaiseen tulokseen päädyin. Monet uskovaiset vetoavat sielunviholliseen, kun asiat e
    Ateismi
    6
    528
  11. ajatus lakiuudistuksesta

       Eli kaikki helvettiin, ikuiseen kadotukseen ja ihmisten pelottelulla tapahtuva saarnaaminen muutettaisiin laittomaksi
    Ateismi
    7
    513
  12. taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan

    Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymist
    Euroviisut
    6
    490
  13. moi

    Mitäs tälle palstalle nykyään kuuluu, kun hetkeen ei ole tullut käytyä?
    Ateismi
    8
    471
  14. Pahuudesta

    Täällä on aikas paljon käyty syyttämässä erinnäisiä ihmisryhmiä pahuudenlähteeksi.. uskovaiset ateisteja ja ateistit usk
    Ateismi
    3
    432
  15. uus puolue?

    Nuoret hävis nämä vaalit aikas puhtaasti, joten miltä kuulostaisi nuortenpuolue??
    Yleistä politiikasta
    2
    422
  16. maailmanlopun liikkeet vaarallisia

    Katselin tuossa netistä videon ja olen entistä vakuuttuneempi uskontojen vaarallisuudesta. Varsinkin kun tuomionpäivän i
    Fundamentalismi
    2
    417
  17. Slovenian kappale loistava

    mitä enemmän sitä kuuntelee sen paremmalta se kuulostaa
    Euroviisut
    4
    354
  18. NTFS-3g ajurin 1.0 versio valmistunut

    Toimivan ajurin ilmestyminen linuxille tarkoittaa sitä, että nyt on periaatteessa mahdollista siirtää tiedostoja windows
    Yleistä Linuxista
    1
    285
  19. ajatus lakiuudistuksesta

    Eli kaikki helvettiin, ikuiseen kadotukseen ja ihmisten pelottelulla tapahtuva saarnaaminen muutettaisiin laittomaksi. M
    Lähetystyö
    2
    223
  20. uskovaisten sanoma tiivistettynä

    tähän muotoon nyky kielelle heitin puheensa voisi tulkata "Herra ja jeesus rakastaa sua, mut VITTU JOS SUL ON JOKU TOIN
    Ateismi
    5
    206