LifestyleVastattu 18 v

Hyvästi.. :(

Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..mä inhoon mahatauteja!!!Kuka senkin keksi mun riesaks..:( Ny pitää mennä...:¤ Jakselkaa te paremmin.…
LifestyleVastattu 19 v

Pakko kysästä..

pitääkö teidänkin klikata monta kertaa,että sivut aukeaa?Jos onkin mun hiirulaisessa vaan vikaa,ku muutenhan sivut kyllä toimii jotenkuten.. Niin, ja mukavaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti..:) Mie lähen ny piinape…
LifestyleVastattu 19 v

Onko täällä

enää kukaan hengissä,kun yhtäkkiä on hiljentyny...Minä vaan jaksan jatkaa..Yksin isolla palstalla...:( Taidan minäkin sitten ponkasta täytekakun tekoon...:) Tulkaa kaffeelle..;)
LifestyleVastattu 19 v

Riippuvainenko?

Alkoipa se eilinenkin päivä sitten masentavasti,kun huomasin ettei netti toiminut!:( Koko päivän piti yrittää jotain tehdä,ettei tuo hirveä asia muistuisi mieleen,sillä niin karmeata se oli.. No tulipa tehtyä sellaisetk…
LifestyleVastattu 19 v

Näin yöllä....

hassun unen...Laiffilaisilla oli tapaaminen.Olimme puolimakuuasennossa jossain sohvan tapasella.Taikis oli siinä vieressäni,mutta aatelkaas kuka oli Taikiksen vasemmalla puolella?? No itse Matti Vanhanen!!! :DDD Sanoin …
LifestyleVastattu 19 v

Kävin vieraissa..:(

Ja kaikki on sen syytä,että täällä on niin hiljaista... Loikkailin kaffeella...vaan yhen viestin verran..Antakee anteeks..;) Mut voisin tässä samalla pistää vähän jutunjuurta... Jos olet/olisit omalle vanhemmallesi viha…
LifestyleVastattu 19 v

Paremmuusjärjestys

Mietin tuolla töissä,että miksiköhän pidämme aina itseämme parempana kuin toista? Otetaanpa esimerkki:Valkoihoiset jotenkin nostavat itsensä ylemmälle tasolle kuin tummaihoiset.Eihän ole muuta eroa kuin ihonväri.. Täysi…
LifestyleVastattu 19 v

Mulla....

on näköjään suomen parhain kone,ku tuntuu että tällä hetkellä mä olen ainoo,joka on toimivalla koneella...:D Hoh..Olipa turha aloitus,mutta syyttäkää itteenne ku ette ole kirjoittelemassa.Näin sitä ihminen tekee ku se t…
LifestyleVastattu 19 v

Kiristys...:))

Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;) Mutta mitä kukkua...Ukko ol…
LifestyleVastattu 19 v

Viiraako?

Tunnen erään ihmisen,joka jatkuvasti haukkuu ihmisiä ties miksi...Ei ole olemassa hänen mielestään yhtään kunnon ihmistä,vaan kaikki ovat jotenkin hulluja tai muuten pipejä päästään... Oli ihan pakko tänään miettiä,että…
LifestyleVastattu 19 v

Miesten järjenjuoksu??

Kyllä joskus (tai useinkin)täytyy miettiä tuota kakslahkeisen ajatuksenjuoksua...:/ Sanokaa ny,miten nuoren ripillepääsyjuttuun kirkkoon ei voi mennä vaan siks, jos on juhannus?????? Hölmistyin niin,etten osannu ees san…
LifestyleVastattu 19 v

Kyllä tekee mieli....

tehdä jonkinlainen avaus tälle palstalle,kun on taas nii hiljasta... Mut en viittikkää..eihän täällä ole ketään ees vastailemassa....:DD Mä voinkin täs sivussa, samalla toivottaa teille höpöläisille Hyvää Uutta Vuotta..…
LifestyleVastattu 19 v

Voi kiukku....:/

Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijässä? :/ Sohvan jousetki jo paukkuu...
LifestyleVastattu 19 v

Juonia sakkia....

Täällä taitaa siks olla hiljasta,ku kaikki oottaa mun aloitusta..Mä kun tapaan sellasen tehdä silloin,ku kaikki on hipihiljaa... Tunnustakaa..ja heti!...;) Tai no,huomenna sitten...Mä meen heittämään possuraukan ny uuni…
LifestyleVastattu 19 v

Miten voi....

olla näin aavemaisen hiljasta? :( Onko hyvä herrasväki hurahtanut lompakon tyhjentelyyn vai missä mättää? Muistakaa elämää joulun jälkeen,vai onko sitä? ;)
OikeudenkäynnitVastattu 21 v

kuka maksaa??

tuli kiista siitä että jos perintöriita menee käräjäoikeuden selvitettäväksi,niin se henkilö joka sen sinne vie,myös maksaa kulut(esim.jos leski haluaa hakea käräjäoikeudelta luvan kiinteistön myyntiin,niin hän myös hoi…