Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..mä inhoon mahatauteja!!!Kuka senkin keksi mun riesaks..:( Ny pitää mennä...:¤ Jakselkaa te paremmin.…
pitääkö teidänkin klikata monta kertaa,että sivut aukeaa?Jos onkin mun hiirulaisessa vaan vikaa,ku muutenhan sivut kyllä toimii jotenkuten.. Niin, ja mukavaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti..:) Mie lähen ny piinape…
enää kukaan hengissä,kun yhtäkkiä on hiljentyny...Minä vaan jaksan jatkaa..Yksin isolla palstalla...:( Taidan minäkin sitten ponkasta täytekakun tekoon...:) Tulkaa kaffeelle..;)
Alkoipa se eilinenkin päivä sitten masentavasti,kun huomasin ettei netti toiminut!:( Koko päivän piti yrittää jotain tehdä,ettei tuo hirveä asia muistuisi mieleen,sillä niin karmeata se oli.. No tulipa tehtyä sellaisetk…
hassun unen...Laiffilaisilla oli tapaaminen.Olimme puolimakuuasennossa jossain sohvan tapasella.Taikis oli siinä vieressäni,mutta aatelkaas kuka oli Taikiksen vasemmalla puolella?? No itse Matti Vanhanen!!! :DDD Sanoin …
Ja kaikki on sen syytä,että täällä on niin hiljaista... Loikkailin kaffeella...vaan yhen viestin verran..Antakee anteeks..;) Mut voisin tässä samalla pistää vähän jutunjuurta... Jos olet/olisit omalle vanhemmallesi viha…
Mietin tuolla töissä,että miksiköhän pidämme aina itseämme parempana kuin toista? Otetaanpa esimerkki:Valkoihoiset jotenkin nostavat itsensä ylemmälle tasolle kuin tummaihoiset.Eihän ole muuta eroa kuin ihonväri.. Täysi…
on näköjään suomen parhain kone,ku tuntuu että tällä hetkellä mä olen ainoo,joka on toimivalla koneella...:D Hoh..Olipa turha aloitus,mutta syyttäkää itteenne ku ette ole kirjoittelemassa.Näin sitä ihminen tekee ku se t…
Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;) Mutta mitä kukkua...Ukko ol…
Nainen on naiselle susi.... Miten on,kolahtiko kohdalle vai menikö ohi?
Tunnen erään ihmisen,joka jatkuvasti haukkuu ihmisiä ties miksi...Ei ole olemassa hänen mielestään yhtään kunnon ihmistä,vaan kaikki ovat jotenkin hulluja tai muuten pipejä päästään... Oli ihan pakko tänään miettiä,että…
Kyllä joskus (tai useinkin)täytyy miettiä tuota kakslahkeisen ajatuksenjuoksua...:/ Sanokaa ny,miten nuoren ripillepääsyjuttuun kirkkoon ei voi mennä vaan siks, jos on juhannus?????? Hölmistyin niin,etten osannu ees san…
tehdä jonkinlainen avaus tälle palstalle,kun on taas nii hiljasta... Mut en viittikkää..eihän täällä ole ketään ees vastailemassa....:DD Mä voinkin täs sivussa, samalla toivottaa teille höpöläisille Hyvää Uutta Vuotta..…
Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijässä? :/ Sohvan jousetki jo paukkuu...
Täällä taitaa siks olla hiljasta,ku kaikki oottaa mun aloitusta..Mä kun tapaan sellasen tehdä silloin,ku kaikki on hipihiljaa... Tunnustakaa..ja heti!...;) Tai no,huomenna sitten...Mä meen heittämään possuraukan ny uuni…
olla näin aavemaisen hiljasta? :( Onko hyvä herrasväki hurahtanut lompakon tyhjentelyyn vai missä mättää? Muistakaa elämää joulun jälkeen,vai onko sitä? ;)
tehdä asuntoon terveydellisistä syistä kosteuskartoitus,kumpi sen maksaa: asunnon omistaja vai vuokralainen?
tuli kiista siitä että jos perintöriita menee käräjäoikeuden selvitettäväksi,niin se henkilö joka sen sinne vie,myös maksaa kulut(esim.jos leski haluaa hakea käräjäoikeudelta luvan kiinteistön myyntiin,niin hän myös hoi…