KahvikeskustelutVastattu 16 v

Nyt on pakko

siis kertoa teille mun uni...se oli kyllä niin ihmeellinen.Siinä unessa multa oli koko kropasta lähteny veri pois ja mä olin sit niinku kuolemassa.(Oikeesti jos noin olis,niin sitähän kupsahtais heti)..No,siinä unessa s…

Käsi sydämmelle

Soinaako omatuntosi ja vai omistatko edes sellaista?Jos se välillä huutelee korvaasi,niin minkälaisissa asioissa? :) Tuli tämä vain mieleen kun olen itse huomannut,etten voi edes valkoisia valheita suoltaa,kun jo joku k…

Mua sieppaa..:/

Siis toi tv-luvan hinnannousu..Ministeri kehtaa sanoa,että hinnnankorotus on ihan kohtuullinen!Niin se varmaan onkin ministerin palkkapussille! :/ Mä alan kyllä kapinoimaan! :/

Vähän vakavampaa..

Aatelkaas,että joissakin perheissä vanhemmilla saattaa olla omat lempilapset perheessä..Eli isä saattaa tykätä vain poikalapsestaan tai äiti tyttärestään.Olen läheltä seurannut tämmöistä ja en voi käsittää tuota ollenka…

Olis...

kiva tietää,että tuleeko miehillekkin aina välillä sellanen naisten karkotuspäivä? ;) Meinaan tällä sitä,ku mulle tulee aina siloin tällöin semmosia aikoja,että mä en voi sietää yhtäkään miespuolista lähistöllä..:DD Töi…

Kiukkunen savu nousee...

korvista aina silloin tällöin,kun on jollakin keskustelualueella täällä netissä....Milloinkas teillä pihisee kiukku niin paljon,että tekisi mieli raivosta heittää kone ikkunasta pihalle tai lyödä nyrkkiä pöytään?(ei se …
50 plusVastattu 16 v

Tulipas mieleen...

Tämä,että ajatteletko sitä,mitä muut sinusta ajattelevat? Aina voi kuvitella itsestään,että ei monikaan ajattele juuri minusta negatiivisesti.Sitten kun tuleekin ilmi,että juuri se ihminen josta itse pidät,niin ei ajatt…
50 plusVastattu 16 v

Kielletty rakkaus

Piti oikein alkaa tänään lenkillä ollessani miettimään kahta sanaa..Kielletty rakkaus..Voiko rakkaus olla väärää??Rakkaushan on hieno juttu noin muutes..Kaikkee tuo kuumuus teetättää... :P
40 plusVastattu 16 v

Kivaa

Juhannusta ja muutakin mukavaa kaikille meille nelikymppiplussille!! :)) Otetaan rennosti ja heitetään kantoja kattoon jos huvittaa! ;))
50 plusVastattu 16 v

Moooii...

Kaikki ihanat mussukat!Ei mulla mitään asiaa ole,mutta ihan huvikseni tulin tänne "riehumaan"...Tikusta on pakko välillä tehä asiaa,vaikka tässä aloituksessa ei ole ees sitä tikkua. ;)) Taidan olla nyt vähän turhautunut…
LifestyleVastattu 16 v

Pieni ajatus vaan...

Usein sanotaan,ettei halua vaihtaa päivääkään pois elämästään,mutta onkohan se kuitenkaan ihan oikeasti niin?!? Itse kun tarkemmin ajattelen,niin vaihtaisin puolet koko elämästäni ihan toiseen....Helpommin menisi tämäki…
LifestyleVastattu 16 v

Utelen taas...;)

Tuli töissä tää mieleen,ku sielläkin on jos minkälaista hiipparia,että mikä piirre naisessa/miehessä ottaa sinua eniten paddiin? Miehet voi nyt avata sanaisen arkkunsa täällä..samoin naiset...Minä sitten kiistän kaiken …
LifestyleVastattu 16 v

Lauantai-illan huumaa

Mitenkäs porukka yleensä viettää näin lauantai-iltana aikaansa? :)) Ollaanko sitä vaan kotosalla telkkarin edessä ja vedetään herkkuja napaan, vai tällätäänkö sitä juhlahepeneisiin ja mennään tuonne diskovalojen säihkee…
LifestyleVastattu 16 v

Voi kehveli

Kyllä oli tänä aamuna niin kurja ilma,kun piti töihin fillarilla mennä...Tuuli julmetusti ja lunta satoi niin,ettei enää nähny eteensä.Kaksrattainen meinas lähtee persuksien alta vähän väliä ja välillä sai kävelläkkin,k…
50 plusVastattu 16 v

Lapsuusmuisto

Muistelin tuolla töissä ollessani lapsuusaikojani.Olin vajaan neljän ikäinen,niin muutimme lapsuuden maisemista 120km päähän kaupunkiin isän työn perässä. Meitä kun oli yhdeksän lasta,niin ei se muuttaminen varmaankan k…
LifestyleVastattu 16 v

Kaameeta...

Tuli mieleen,että ei kai täältä vaan ole muutettu ja mut on jätetty tänne yksin! :P Antakee ny elonmerkkiä..;)
LifestyleVastattu 16 v

Morrrrjensss....:)

Väen vängällä väännän tähän aloituksen,ku on kirjoittaminen nyt tukossa.:( ..Mitäs teitille kuuluu tänne? :))
LifestyleVastattu 16 v

Kamala ongelma..

Mun pitäis päästä eroon yhdestä paheestani,mutta ensiksi mun pitäis oikeesti haluta päästä siitä eroon..Miten mä voin tahtoa siitä eroon,ku se maistuu nii hyvälle...Ihan mahoton juttu...Meenki tästä terassille vetämään …
LifestyleVastattu 17 v

Jessus...:))

Tuli mainos eteen,missä kysyttiin,että onko kurvit kohdallaan?Ei tässä ny enää mikään ole kohdallaan,kun kaikki hiipuu maata kohti..Mut mitäs siitä..kyllä siellä tilaa piisaa...Sitä paitsi nythän on kesä ohi,joten nyt v…
LifestyleVastattu 17 v

Kiperä kysymys...:)

Nyt on peiliin vilkaisun aika...Eli katsotko siihen peiliin koskaan oikein kunnolla siinä mielessä,että mitä parantamisen varaa sinussa itsessäsi on? Tällä en nyt tarkoita ulkonäköä,vaan sitä sisäistä puolta.. Usein näe…