Nyt saatte pyrkaa tähän tekemänne päivän synnin eli pahan teon? Minä sitten lievitän oloanne..tai sitten en..;)) Miepäs sanoin tänään monta rumaa sanaa ja ne tuli ku tykin suusta..Näin lievä oli mun tekoni..:) No niin..…
suutuit viimeksi niin,että siinä oli lähellä lentää tavaraakin seinälle?Vai oletko oikea viilipytty,ettei mikään saa sinua raivostumaan? Tuli tää mieleen,kun töissä teki mieli vetää yhtä urpoa lättyyn.. :)
täällä jaksetaan jauhaa noita iänikuisia vanhoja juttuja! :/ Perustakaa foorumi sitä varten,niin saatte keskenänne jauhaa samaa paskaa!! Ei kukaan halua noita lukea,muuta itte riitelijät..:/ Ja tiedän ettei niitä ole pa…
maanantaita kaikille tännekki..;) Jokos poppoo on töissä vai lorvitaanko sitä vielä rannoilla? Itse olen nyt toista viikkoa jo hommissa ja hyvin on lähteny menemään...:)
Meistä jokaisesta voi tulla elämän varrella vaikka minkälainen toope ja kusettaja.Niin miehestä kuin naisestakin.. Milloin on juoppo..Milloin taas vieraissa hyppijä.. Esimerkiks usein mollataan alkoholisti mies,mutta ha…
Naputtaako nuppia ja kiertääkö massussa tavara?? Ihme ja kumma,että vaikka muutama tuli otettua,nii ei mistään kohdasta nipistä..:))) Nyt sais poppoo ilmoittautua,että tietää kaikkien olevan viel hengissä...;)
Jos on naapuri,joka on vähän omavaltainen,niin olisitteko riitelemättä sen kanssa pelkästään sovun takia? Mulla on hampaankolossa vähän meidän naapuria kohtaan,mutta pähkäilen täs kantsiiko mun räjähtää?? Vois olla kurj…
juttu alkaa jo rulaamaan.Sivut päivittyy ja kotoisaltakin alkaa tuntumaan..:) Jokos te alatte tottumaan tähän? :) Tää Vista ku vaan viel toimis...Pitää monta kertaa tulla uudestaan ja aloittaa kaikki alusta.Miksiköhän t…
Eka kerran moneen vuoteen,niin mua ei huvittanu tulla koneelle..:¤ Ääh..Suomi24 tappoi mun huvini..:( Miten hitto toi teksti näyttää kummalta ku kirjottaa?Ihan niinku kirjaimet olis välillä liian kaukana ja välillä liia…
koskaan ajatellut sitä,että mitä muut ihmiset olisivat menettäneet,jos juuri sinä et olisi syntynyt tänne maan päälle? Tämmöstä mietin töissä..Eikös ollutkin fiksua? ;))
Kylläpä osaakin olla raskas päivä.. Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :( Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
Mihinkäs porukka lennähti yhtäkkiä? :) Eihän nyt ole loma-ajatkaan, joten ei nyt saa lorvia..;) Tuli muutes tänään yhtäkkiä mieleen,että kersana luulin,että sydän on oikeesti sydämmen muotoinen.Aikamoinen pettymys,ku nä…
verenpaine näiden sivujen kanssa!! :/ Vähän kun on aikaa kirjoitella,niin sitten vähäkin aika menee odotellessa! Tuleepa tälle koneellekkin joskus höpistyä,vaikka ei se sen vika olekkaan...:)) Mikäs sun paineitas nostaa…
pihatöissä tuossa touhuilin.Tuli mieleen,että kun olen talon ainoa nainen,mutta kumminkin oikeastaan myös talon ainoa mies..:¤ Mikähän siinä oikeastaan on,että useimmiten se nainen juuri touhuaa kaikkein eniten?Mihin tä…
teidän mielestä tämä sanonta paikkaansa: Hyvä antaa vähästäkin,paha ei anna paljostakaan. Sen mitä minä olen elämäni aikana nähnyt,niin tuo on kyllä ihan totta. :) (Hitto,kirjotin ekaks,että olen elämäni sikana nähnyt..…
teillä mielialat useinkin?Mulla on tänään ollut jostain syystä kumman surullinen olo,vaikka en kyllä tiedä ees,että miksi.. Joskus taas on haikea fiilis, vaikka ei ole mitään haikailtavaakaan..:¤
Nythän tää mahottomaks menee,kun ei yhtään viestiä tule! Nyt kaikki jonoon ilmoittaumaan, ja tästä lähin jokainen kirjoittaa ainakin viestin pari per päivä..;) Muutes tulee ainakin yksi, Miisun loihtima päskäpäivä kaiki…
Jos olet elänyt avioliitossa useamman vuoden,niin oletko kuitenkin tästä huolimatta pitäytynyt ajattelemaan omilla aivoillasi? Tuli tämä mieleeni,koska olen huomannut monissa tuttavapariskunnissa sen,että usein toinen a…
ylös sieltä sängyn pohjalta!Ei sitä sentäs koko lauantaita maata kankkusessa..;) Mulla ei tällä kerralla ole kanuunaa,mut muutes on höntti olo,ku oon syöny enemmän ku tarvii..:DD Mites meni teitin Juhannusaatto?Ilmat ai…
Nyt ytyä peliin..Ei sitä kuulkaas aleta kirjoittelun suhteen lorvailemaan,ku minäkin nyt taas tulin! Kertokaas vaikka,mites teidän omantuntonne laita on?Kolkuttaako herkästi, vai sietääkö paljon ennenkuin kilisee? :) Mu…