bushmanni

Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Lahkot todistavat Jumalan pienuutta
Minä olen matkalla helvettiin, ainakin jos adventtikirkon lämminhenkisiä lähimmäisiä kuuntelee ja toki sinne menen ilois89135Trumpilla ja Jumalalla yhteistä
Olen usein esittänyt, että uskontojen/lahkojen/kirkkojen yms ongelmat olisivat voitettavissa, jos uskonnon harrastaja ky8135Luopio
Pyh paljasti taas oikeat karvansa ja häneltä me saammekin paljon tietoa näistä omituisista lahkoista, joiden käsittämätt4135Jumalien moraalin nousu
Raamatun Jumalan moraalista voi olla montaa mieltä, mutta näin Jeesuksen syntymäjuhlan äärellä on hyvä pohtia hetki sitä49135Onko synnin vaikutus oikeudenmukainen?
Juhannuksena ehti pohdiskella kaikenlaista, niin seuraava ajatus on synnin rangaistus, synnin voima, synnin pahuuteen oh48134Sadut vs. todellisuus
Verrataanpa pieni hetki todellisuutta niihin meille tuontitavarana tulleisiin satuihin, joilla hölmöjä höynäytetään ja s7134Joko voi maksaa maksupäätteellä tai luotolla?
Kirjoitin jo yli vuosi sitten siitä, että Yhdysvalloissa adventtikirkon jumala on niin edistyksellinen, että jumalalle k34134Mikä lahko on se oikea?
Eniten minua ihmetyttää se, että mikä mahtaa olla oikea lahko näistä tuhansista ja kenen jumala on sitten oikeasti olema37134Ei hyysätä fundamentalistia
Johanna Korhonen kirjoittaa Uskontojournalismi -blogissa aivan mainioita sanoja, taas kerran: http://uskontojournalismi37134Uutta evoluutiota
Evoluution kieltäjille, joihin adventtikirkko kuuluu, taas Jobin postia Eurooppaa ravistelevassa EHEC-skandaalissa. htt45133Nuoret adventistit pääkaupunkiseudulla
Päivän Hesarissa oli juttua city-kirkoista, joista muodikas hipsterikin löytää itselleen hengellistä sanomaa. Toimittaj32133Uskonnon tulevaisuus
Käytin pääsiäisen pitkän vapaan lueskelemiseen, ja toki nautin perheeni kanssa loistavista kevätsäistä, joista tuli jo k48132Kreationistinen tiede
Pyh on viime aikoina taas kunnostautunut osoittamaan adventtikirkon älyllisen nykytilan ja koska hänen mielestään kreati23132Miksi Jumala loi maan ja taivaan?
Täältä kun saa päteviä vastauksia pulmaan kuin pulmaan, niin onkos joku miettinyt sellaista kysymystä, että miksi Jumala26132Jumala rakastaa verta ja kostoa?
Raamatun ensimmäinen murha on Jumalan päähänpistojen seurausta, sen me jo kaikki tiedämme. Aatamin ja Eevan esikoinen K11131Mihin aikakauteen haluaisitte palata?
Adventtikirkko on yksi niistä lopunaikoja ennustavista huuhaa-lahkoista, joiden sanomaan kuuluu selkeä viesti: maailma o22131Uskontojen kehittyminen, osa II
Aiempi viestiketju uskontojen kehittymisestä aiheutti paljon keskustelua, joten aihe oli tarpeellinen, vaikkakin ketju m14131Uskonto kuolee sukupuuttoon
Adventtikirkko, mormonikirkko ja muut Amerikkalaiset epärationaalisen maailmankuvan lahkot ovat pääsemässä tavoitteeseen28131Elämä ilman kelloa ja taskukalenteria
Uusimmassa Tieteessä tapahtuu -lehdessä oli mielenkiintoinen juttu ajasta, eli elämästä ilman kelloa ja taskukalenteria.23130Onko Jumala vihainen republikaaneille?
Yhdysvalloissa on käytännössä kaksi puoluetta, eli demokraatit ja republikaanit. Demokraatit ovat kauttaaltaan fiksumpi23130