RaamattuOnTotuus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
706
Kommenttia
3584
Nikkivarkaita liikkeellä
Joku yrittää matkia nimimerkkiäni RaamattuOnTotuus. Huijarin tuntee siitä, että hän käyttää nimimerkissään alaviivoja: R1030Miten evoluutiouskovainen ymmärtää evoluution?
Eräässä FB-ryhmässä minua pyydettiin kertomaan, miten kreationisti ymmärtää evoluutioon uskovan käsityksen evoluutiosta.4130Olipa hyvä kysymys
Toisessa ketjussa minulle esitettiin pitkästä aikaa erinomainen kysymys. Kysymyksen esittäjä oli anonyymi ja olisi kiva2629Evoluution todisteet wikipediassa - Näin ne on kumottu
Olen monta kertaa varoittanut, että Wikipedia sisältää niin paljon virheitä, ettei siihen voi luottaa. Kuka tahansa yksi2829Jokaisen ateistin olisi hyvä katsoa tämä
Entisen ateistin David Woodin todistus löytyy Youtubesta. Reilun puolen tunnin mittaisella videolla hän käy läpi elämään1529Geneettisen rappeutumisen mekanismeja
Nykytiede, erityisesti vakavasti otettava tiede, tuntee useita geneettistä rappeutumista aiheuttavia mekanismeja. DNA:ha1429Genomissa ei ole yksittäisiä 'geenejä', perinnöllisiä informaatioyksikköjä
Kampelatutkijan koulutusta, osa 4 Genomissa ei ole yksittäisiä 'geenejä'. Solu voi lukea DNA-jaksoja genomin eri paiko2829Epigenomi ja ympäristö
Epigenomi toimii signaalinmuuntimena ympäristön ja genomin välissä. DNA on tarkoitettu toiminnallisten RNA-molekyylien t1628Darwin devolves - otteita osa 2.
"Erään köynnöskasvin (Midwest clementis flower vine) verson keväistä kasvua mitattiin ja todettiin, että päivän aikana (3728Evoluutioteoria on nykyään helppo kumota
Evoluutioteorian voi kumota nykyään helposti vain yhdellä lauseella: Jokainen syntyvä lapsi tuo 100-200 geenivirhettä p2228Vaihtuvat epigeneettiset informaatioprofiilit johtavat virheisiin DNA:ssa
Olen jo usean vuoden ajan tiennyt, että evoluutiolle ei ole mekanismia. Rappeutumisen mekanismit ovat sen sijaan varsin1028Luonnossa havaittava muutos ei ole evoluutiota
Eliöissä tapahtuu muutosta. Tämähän on havaittu tosiasia. Kukaan tuskin kieltää selkeitä havaintoja; eliöt sopeutuvat ja3928Roska-DNA-teorian kaatuminen tulee kumoamaan evoluutioteorian (Tiedeviikko)
Roska-DNA-teoria on ollut evoluutiouskovaisille kantava ajatus, jolla on pidetty pystyssä evoluutioteoriaa. Ketjun linkk2528Evoluutioteorialle liian kiusallisia löytöjä
Olen tutkinut ja listannut evoluutioteorialle kaikkein kiusallisimmat esinelöydöt maakerroksista, joiden arvioitu ikä va2828Patogeeniset SNP:t ihmisen genomissa
Tiedemiesten kiikarissa on tällä hetkellä n. 32000 geneettistä virhettä eli patogeenista SNP:tä ihmisen genomissa, joit5928Geneettisen rappeutumisen mekanismit
Evoluutiolle ei ole mekanismia. Evoluutiouskovaiset perustavat pseudotieteellisen oppinsa ikivanhaan Darwinin keksimään2528Epigeneettiset tekijät kontrolloivat DNA:ta
Laitan ketjuun linkin artikkeliin, jota jotkut yliopistot käyttävät yhdysvalloissa, jotta ateistit ymmärtäisivät, että e1527Ateistien usko evoluutioon
Vaatii todella paljon uskoa, jotta voisi pitää evoluutioteoriaa millään tapaa järjellisenä teoriana. Ateistit uskovat s2127Onko solussa hyödytöntä DNA:ta? (Tiedeviikko)
Tämä artikkeli on jatkoa kiivaalle keskustelulle aiheesta roska-DNA ja tilke-DNA. Kuten jo tiedämme, ihmisen genomissa1927Havainnot eivät tue evoluutioteoriaa
Evoluutioteoria on hypoteettinen ajatusrakennelma, eli se on ihmisen kehittämä teoreettinen malli, joka yrittää selittää8927