InhottavaRealisti
![]()
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Jumalan oikealla puolella?
Istuuko Jeesus Taivaassa Jumalan oikealla puolella? Jos istuu, onko Jeesuksella jonkinlainen ruumis? Jos istuu, istuuk1444Kansanäänestys abortista vihdoin?
Oletteko te palstan aktiiviset abortinvastustajat saaneet asiat etenemään? Onko kansanäänestys abortista jo lähempänä k044Nostan hattua...
Nostan hattua teille, jotka jaksatte käyttää runsaasti aikaa täällä keskusteluun. Minä joudun myöntämään voimavarojeni r2244Hyvät joulut keskustelijoille!
Minulle riittää nyt taas pariksi päiväksi, Jätän ajatukset itämään tänne. Hyvää joulua ihan kaikille!042Uskosta oikeutus?
Oikeuttaako usko tosiaankin sanomaan ja tekemään mitä vain? Sellaista ajattelumallia täällä jotkut viljelevät. Jos us040"Isänmaallisuuden" taustat??
"...Venäjällä 2012 perustettu nationalistinen asiantuntijaelin Izborskin klubi esitti EU:n uhkana Venäjän olemassaololle240Palataanpas asiaan...
Kun lukee palstan joidenkin uskovien juttuja, mielen valtaavat hämmennys ja ihmetys: onko Suomessa oikeasti näin ajattel10139Lapsen pois antaminen?
Täällä puhuvat jotkut ylevin sanoin siitä, miten aborttia parempi ratkaisu on antaa lapsi pois synnytettyään hänet. MI4239Aborttilakien kiristäminen?
Näyttääkö jonkun mielestä kovastikin siltä, että Suomessa laajat joukot haluaisivat maahan kireämmät aborttilait?` Kysy738Esimerkillinen kristitty?
Millainen ihminen on esimerkillinen kristitty? Saako hän esim. valehdella uskon nimissä? Kohteleeko hän kaikkia tasapu1738Kysymyksiä uskoville
Onko usko tuonut elämääsi iloa ja onnea? Jos on, miten ne elämässäsi näkyvät? Tekeekö usko Sinusta paremman ihmisen?1338Kysymys fundamentalisteille:
Oletko varma, että jos Jeesus olisi elänyt tänä päivänä, et olisi mukana tuomitsemassa häntä?4238Jos luterilainen korkko menettää merkityksensä?
Mitä arvelisit siitä seuraavan? Olisiko se laajasti ajatellen hyvä asia vaikkapa kristinuskon kannalta? Onko parempi se838Palstan tarkoitus jollekin epäselvä?
Onko jollekulle epäselvää, että tämä palsta on tarkoitettu keskustelemiseen? Täällä keskustelua ei ole rajattu esimerki1238Pohdintaanpas taas...
Kun nainen on raskaana, onko hänen VELVOLLISUUTENSA saattaa raskaus loppuun? Onko lisäksi niin, että jos hän itse ei sit437Kirkon asema...
Miten kirkon mahtaisi käydä, jos jäljellä siellä oikeasti olisivat vain konsevatiivit? Kestäisikö rahoituspohja? Olisiko937Kiitosta vain taas kerran!
Liikaa näemmä taas on jollekin ollut se, kun kysyin luyotettavista medioista. Kiitokset ylläpidolle jämäkästä toiminnast537Miten Persut korjaatte hoitajien palkat?
Miten te korjaatte hoitajien tilanteen? Teillähän on lääke kaikkeen? Maahanmuutto kuriin, niinkö? Lähde: Iltasanomat13237Taas oli "valittu" asialla...
"Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump hykersi tyytyväisyyttään maanantaina, kun hän kertoi Ranskasta ja Kiinasta saapu037Iloisia uutisia palstakeisarille!
Olen ollut riittävän kauan poissa täältä. Eiköhän realismia tarvita täällä. Nimimerkkinikin rekkasin sekaannusten välttä036