Vapaa kuvaus

Aloituksia

323

Kommenttia

14591

1. Sananvapaus ja keskustelu täällä?

Mitä sananvapaus Sinulle tarkoittaa? Mitä se tarkoittaa mielestäsi täällä, näissä keskusteluissa? Tarkoittaako se oike
    Luterilaisuus
    34
    37
  2. Kristityn maailmankuva?? Poistetun tilalle

Minua järkyttää se roska, mitä tänne syötetään. Yksi kehuu, että äänestäisi Hitleriä, jos olisi tilaisuus. Toinen taas j
    Luterilaisuus
    114
    37
  3. Jumalan oikealla puolella?

Istuuko Jeesus Taivaassa Jumalan oikealla puolella? Jos istuu, onko Jeesuksella jonkinlainen ruumis? Jos istuu, istuuk
    Luterilaisuus
    14
    37
  4. Hyvät joulut keskustelijoille!

Minulle riittää nyt taas pariksi päiväksi, Jätän ajatukset itämään tänne. Hyvää joulua ihan kaikille!
    Luterilaisuus
    0
    37
  5. Nostan hattua...

Nostan hattua teille, jotka jaksatte käyttää runsaasti aikaa täällä keskusteluun. Minä joudun myöntämään voimavarojeni r
    Luterilaisuus
    22
    37
  6. "Isänmaallisuuden" taustat??

"...Venäjällä 2012 perustettu nationalistinen asiantuntijaelin Izborskin klubi esitti EU:n uhkana Venäjän olemassaololle
    Perussuomalaiset
    2
    35
  7. Palstan tarkoitus jollekin epäselvä?

Onko jollekulle epäselvää, että tämä palsta on tarkoitettu keskustelemiseen? Täällä keskustelua ei ole rajattu esimerki
    Luterilaisuus
    12
    35
  8. Kirkon asema...

Miten kirkon mahtaisi käydä, jos jäljellä siellä oikeasti olisivat vain konsevatiivit? Kestäisikö rahoituspohja? Olisiko
    Luterilaisuus
    9
    34
  9. Miten Persut korjaatte hoitajien palkat?

Miten te korjaatte hoitajien tilanteen? Teillähän on lääke kaikkeen? Maahanmuutto kuriin, niinkö? Lähde: Iltasanomat
    Perussuomalaiset
    132
    34
  10. Lapsen pois antaminen?

Täällä puhuvat jotkut ylevin sanoin siitä, miten aborttia parempi ratkaisu on antaa lapsi pois synnytettyään hänet. MI
    Abortti
    42
    34
  11. Aborttilakien kiristäminen?

Näyttääkö jonkun mielestä kovastikin siltä, että Suomessa laajat joukot haluaisivat maahan kireämmät aborttilait?` Kysy
    Abortti
    7
    33
  12. Mitä merkitystä Ahvion jutuilla?

Olen itsekin sortunut yliarvioimaan Ahvion juttujen merkitystä. Totuushan on se, että vain hyvin pieni joukko ihmisiä hä
    Uskonnot ja uskomukset
    60
    33
  13. Kysymys fundamentalisteille:

Oletko varma, että jos Jeesus olisi elänyt tänä päivänä, et olisi mukana tuomitsemassa häntä?
    Luterilaisuus
    42
    33
  14. Palataanpas asiaan...

Kun lukee palstan joidenkin uskovien juttuja, mielen valtaavat hämmennys ja ihmetys: onko Suomessa oikeasti näin ajattel
    Luterilaisuus
    101
    33
  15. Mitä sitten, jos...?

Kovasti toivovat jotkut Suomessa, että kirkko ei suostuisi vihkimään homoseksuaaleja avioliittoon. Mitä sitten, vaikka
    Luterilaisuus
    18
    33
  16. Pakko todeta...

Aika näyttää, mihin Sanna Marinista on. Se on kuitenkin todettava, että kyllä hän ulosanniltaan ja edustavuudeltaan on e
    Luterilaisuus
    36
    33
  17. Jos luterilainen korkko menettää merkityksensä?

Mitä arvelisit siitä seuraavan? Olisiko se laajasti ajatellen hyvä asia vaikkapa kristinuskon kannalta? Onko parempi se
    Luterilaisuus
    8
    33
  18. Uskonnot tiukempaan kontrolliin?

Täällä vaaditaan tiukkoja rajoituksia maahanmuuttoon ja ilmeisesti siinä sivussa kaikin tavoin tiukempaa kontrollia isla
    Luterilaisuus
    24
    32
  19. Kysymyksiä uskoville

Onko usko tuonut elämääsi iloa ja onnea? Jos on, miten ne elämässäsi näkyvät? Tekeekö usko Sinusta paremman ihmisen?
    Luterilaisuus
    13
    32
  20. Kansanäänestys aborttilaeista?

Minulle se sopisi oikein hyvin. Jos joku aloittaa nimienkeräämisen aiheesta, saattaisin jopa allekirjoittaakin sen ja ih
    Abortti
    12
    32