InhottavaRealisti
![]()
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Kysymys teille, vainotut uskovat
Millä tavoin teitä on viime aikoina vainottu? Mitä ette ole saaneet tehdä? Mitä sellaista haluaisitte tehdä, mikä nyt4548Kreationismi kukoistaa?
Vaikuttaako siltä, että kreationismi jotenkin kukoistaisi länsimaissa? Onko kreationismi hyvinkin suuresti lisännyt kan948Jumalan oikealla puolella?
Istuuko Jeesus Taivaassa Jumalan oikealla puolella? Jos istuu, onko Jeesuksella jonkinlainen ruumis? Jos istuu, istuuk1448Nostan hattua...
Nostan hattua teille, jotka jaksatte käyttää runsaasti aikaa täällä keskusteluun. Minä joudun myöntämään voimavarojeni r2248Palataanpas asiaan...
Kun lukee palstan joidenkin uskovien juttuja, mielen valtaavat hämmennys ja ihmetys: onko Suomessa oikeasti näin ajattel10147Persut ja KD yhteen?
Pitäisiköhän näiden kahden kunnon konservatiivipuolueen yhdistyä? Totuushan kuitenkin on se, että Persut käytännössä vie1944Lapsen pois antaminen?
Täällä puhuvat jotkut ylevin sanoin siitä, miten aborttia parempi ratkaisu on antaa lapsi pois synnytettyään hänet. MI4244Kysymys fundamentalisteille:
Oletko varma, että jos Jeesus olisi elänyt tänä päivänä, et olisi mukana tuomitsemassa häntä?4243"Isänmaallisuuden" taustat??
"...Venäjällä 2012 perustettu nationalistinen asiantuntijaelin Izborskin klubi esitti EU:n uhkana Venäjän olemassaololle243Hyvät joulut keskustelijoille!
Minulle riittää nyt taas pariksi päiväksi, Jätän ajatukset itämään tänne. Hyvää joulua ihan kaikille!043Miten Persut korjaatte hoitajien palkat?
Miten te korjaatte hoitajien tilanteen? Teillähän on lääke kaikkeen? Maahanmuutto kuriin, niinkö? Lähde: Iltasanomat13243Palstan tarkoitus jollekin epäselvä?
Onko jollekulle epäselvää, että tämä palsta on tarkoitettu keskustelemiseen? Täällä keskustelua ei ole rajattu esimerki1243Uskosta oikeutus?
Oikeuttaako usko tosiaankin sanomaan ja tekemään mitä vain? Sellaista ajattelumallia täällä jotkut viljelevät. Jos us042Mitä merkitystä Ahvion jutuilla?
Olen itsekin sortunut yliarvioimaan Ahvion juttujen merkitystä. Totuushan on se, että vain hyvin pieni joukko ihmisiä hä6042Kiitosta vain taas kerran!
Liikaa näemmä taas on jollekin ollut se, kun kysyin luyotettavista medioista. Kiitokset ylläpidolle jämäkästä toiminnast542Aborttilakien kiristäminen?
Näyttääkö jonkun mielestä kovastikin siltä, että Suomessa laajat joukot haluaisivat maahan kireämmät aborttilait?` Kysy741Kysymyksiä uskoville
Onko usko tuonut elämääsi iloa ja onnea? Jos on, miten ne elämässäsi näkyvät? Tekeekö usko Sinusta paremman ihmisen?1341Pohdintaanpas taas...
Kun nainen on raskaana, onko hänen VELVOLLISUUTENSA saattaa raskaus loppuun? Onko lisäksi niin, että jos hän itse ei sit441Mitä ajattelette tästä?
"50 vuotta sitten ihminen seisoi ensi kertaa Kuun pinnalla. Muistan tapahtuman siten, kuin kansakoulussa juuri lukemaan1541Esimerkillinen kristitty?
Millainen ihminen on esimerkillinen kristitty? Saako hän esim. valehdella uskon nimissä? Kohteleeko hän kaikkia tasapu1740