InhottavaRealisti

Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Sananvapaus ja keskustelu täällä?
Mitä sananvapaus Sinulle tarkoittaa? Mitä se tarkoittaa mielestäsi täällä, näissä keskusteluissa? Tarkoittaako se oike3437Kristityn maailmankuva?? Poistetun tilalle
Minua järkyttää se roska, mitä tänne syötetään. Yksi kehuu, että äänestäisi Hitleriä, jos olisi tilaisuus. Toinen taas j11437Jumalan oikealla puolella?
Istuuko Jeesus Taivaassa Jumalan oikealla puolella? Jos istuu, onko Jeesuksella jonkinlainen ruumis? Jos istuu, istuuk1437Hyvät joulut keskustelijoille!
Minulle riittää nyt taas pariksi päiväksi, Jätän ajatukset itämään tänne. Hyvää joulua ihan kaikille!037Nostan hattua...
Nostan hattua teille, jotka jaksatte käyttää runsaasti aikaa täällä keskusteluun. Minä joudun myöntämään voimavarojeni r2237"Isänmaallisuuden" taustat??
"...Venäjällä 2012 perustettu nationalistinen asiantuntijaelin Izborskin klubi esitti EU:n uhkana Venäjän olemassaololle235Palstan tarkoitus jollekin epäselvä?
Onko jollekulle epäselvää, että tämä palsta on tarkoitettu keskustelemiseen? Täällä keskustelua ei ole rajattu esimerki1235Kirkon asema...
Miten kirkon mahtaisi käydä, jos jäljellä siellä oikeasti olisivat vain konsevatiivit? Kestäisikö rahoituspohja? Olisiko934Miten Persut korjaatte hoitajien palkat?
Miten te korjaatte hoitajien tilanteen? Teillähän on lääke kaikkeen? Maahanmuutto kuriin, niinkö? Lähde: Iltasanomat13234Lapsen pois antaminen?
Täällä puhuvat jotkut ylevin sanoin siitä, miten aborttia parempi ratkaisu on antaa lapsi pois synnytettyään hänet. MI4234Aborttilakien kiristäminen?
Näyttääkö jonkun mielestä kovastikin siltä, että Suomessa laajat joukot haluaisivat maahan kireämmät aborttilait?` Kysy733Mitä merkitystä Ahvion jutuilla?
Olen itsekin sortunut yliarvioimaan Ahvion juttujen merkitystä. Totuushan on se, että vain hyvin pieni joukko ihmisiä hä6033Kysymys fundamentalisteille:
Oletko varma, että jos Jeesus olisi elänyt tänä päivänä, et olisi mukana tuomitsemassa häntä?4233Palataanpas asiaan...
Kun lukee palstan joidenkin uskovien juttuja, mielen valtaavat hämmennys ja ihmetys: onko Suomessa oikeasti näin ajattel10133Mitä sitten, jos...?
Kovasti toivovat jotkut Suomessa, että kirkko ei suostuisi vihkimään homoseksuaaleja avioliittoon. Mitä sitten, vaikka1833Pakko todeta...
Aika näyttää, mihin Sanna Marinista on. Se on kuitenkin todettava, että kyllä hän ulosanniltaan ja edustavuudeltaan on e3633Jos luterilainen korkko menettää merkityksensä?
Mitä arvelisit siitä seuraavan? Olisiko se laajasti ajatellen hyvä asia vaikkapa kristinuskon kannalta? Onko parempi se833Uskonnot tiukempaan kontrolliin?
Täällä vaaditaan tiukkoja rajoituksia maahanmuuttoon ja ilmeisesti siinä sivussa kaikin tavoin tiukempaa kontrollia isla2432Kysymyksiä uskoville
Onko usko tuonut elämääsi iloa ja onnea? Jos on, miten ne elämässäsi näkyvät? Tekeekö usko Sinusta paremman ihmisen?1332Kansanäänestys aborttilaeista?
Minulle se sopisi oikein hyvin. Jos joku aloittaa nimienkeräämisen aiheesta, saattaisin jopa allekirjoittaakin sen ja ih1232