Vapaa kuvaus

Aloituksia

177

Kommenttia

8971

1. Palstakamu laihtuu

En ole kuulumisia palstalle vähään aikaan päivittänyt, joten ajattelin välillä tänne poiketa. Minulla on menossa jonkin
    Sinkut
    48
    132
  2. Olen alkanut katupummiksi

Olen tullut varmaan vanhaksi. Tänä kesänä olen ottanut harrastukseksi kuljeskella maailmalla. Lähden liikenteeseen kävel
    Sinkut
    4
    131
  3. Haisen pahalta!

Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässän
    Sinkut
    10
    126
  4. Videoita jotka saavat sinut nauramaan

Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO
    Sinkut
    22
    125
  5. Illan runo

Sydän sykkii, tuntemattomaan Musta yö, mielen lumoaa Sade piiskaa, sä olet mun ainoan Ja kun yksin oon, mietin sua vain
    Sinkut
    21
    124
  6. Katsoin hyvän feministi-elokuvan

Tai itseasiassa seuraan tällaista kanavaa, jossa referoidaan elokuvia. Ajattelin kyseessä olevan jotain woke-kamaa, mut
    Sinkut
    6
    113
  7. Onko teillä mitään kipuja?

Taas on työpäivän jälkeen pirun kipeät jalat. Olen luonnostani huonojalkainen, eikä tilannetta helpota yhtään se, että o
    Sinkut
    56
    110
  8. Olen tehnyt rikoksen

Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oi
    Sinkut
    22
    107
  9. Oletko onnellinen?

Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin
    Sinkut
    50
    103
  10. Naiset pähkinänkuoressa

Monesti mietin, että en ymmärrä yhtään mitä naiset ajattelevat. Tämä video tiivistää täydellisesti sen kun mies yrittää
    Sinkut
    1
    103
  11. Ei kestä tätä kuumuutta

Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit
    Sinkut
    39
    101
  12. Nainen nauroi minulle baarissa

Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä käv
    Sinkut
    25
    101
  13. Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001

Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai
    Sinkut
    28
    95
  14. Asiaa pimppikarvoista

Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan
    Sinkut
    11
    93
  15. Lumihelvetti 2021

Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove
    Sinkut
    40
    93
  16. Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?

Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät
    Sinkut
    43
    93
  17. Myyjämies yritti iskeä minua?

Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s
    Sinkut
    38
    93
  18. Kun toista kohtelee kauniisti

Russell Westbrook pelaa NBA seurassa koripalloa. Hänelle jää kentällä paljon vastuuta ja hän joutuu pelaamaan montaa roo
    Sinkut
    2
    93
  19. "Nuorekkaat" naiset

Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main
    Sinkut
    70
    91
  20. Sotilasliitto Venäjän kanssa

Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k
    NATO
    37
    91