Palstakamu

Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Missä Similä on?
Mitä tapahtui palstapersoona Timo Similälle? Monenlaista juttua sieltä tuli, mutta palsta ei ole entisellään ilman Simil2555Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001
Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai2855Kätteleekö kukaan enää?
Aloin tässä miettimään tuota hassua vanhan ajan tapaa. Kättelyä siis. Korona pandemian alettua näkyi kylttejä, joissa ke2155Että osaa olla tylsää...
Vielä olisi kaksi viikkoa jäljellä lomaa, enkä meinaa keksiä mitään järkevää tekemistä. Vapaus on tylsistyttää, kun sitä3554Aloin kerralla rankkariksi
Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin my1852Kauneinta naisessa?
Mikä on teidän mielestä kaunein piirre naisessa? Ite tykkään naisten korvista. Ne on ihanan pehmeät ja niitä on kiva nä3751Tätä se naisettomuus teettää
Ätmi kun ei saa naista, niin hän kehittää outoja harrastuksia tuomaan tyhjään elämäänsä jotain mielekkyyttä. Enää edes p3749Naapurin koira
Tuli murisemaan minulle. Sitä kovasti suututti kun en silittänyt sitä. Yritin sitten selittää sille, että olen allergine1147Maisa Torpan syöksykierre
Palstan poikien märällä päiväunella ei mene kovin hyvin. Maisa purjehtii itseaiheutetuista vaikeuksista toisiin. Ensin o545Homojen ja heteroiden välit kiristyvät
Vasta LGBT-aktivistit hakkasivat vanhuksen kasvot mössöksi. Nyt Espanjassa on taas hakattu homomies kuoliaaksi. Mistä mo1143Eurooppa islamistuu
Enää urheilijatkaan eivät saa käyttää urheiluasuja, vaan pitää kilpailla burka päällä. https://www.iltalehti.fi/muutlaj4542Naiset on väkivaltaisia paskoja
Taas meinasi päästä mies hengestään, kun väkivaltainen nainen hyökkäsi veitsen kanssa viattoman miehen kimppuun uhkaen:3841Homo-Haavisto väistelee luoteja
On se kumma kun miestä ei saada tuomiolle sitten mistään rikoksistaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7136dfd0-8615240Osaatteko liikennesäännöt?
Puolet pyöräilijöistä nimittäin solkee auton alle. Monesti tuolla liikenteessä tulee tilanteita, että pyörä vaan vyöryy640Mitä nainen viestittää?
Kun katsoo kulmakarvat kohotettuina? Se ei ollut mikään kohautus, vaan silmät olivat apposen avoimina ja kulmat kohotett1537Helsinkiläiset ovat ihan itse aiheuttaneet korona-ahdinkonsa
Medioissa on ollut paljon itkua Helsingin surkeasta koronatilanteesta ja että koronarokotukset tulisi keskittää Helsinki237Kauneinta mitä teille on sanottu
Mikä on kauneinta mitä vastakkaisen sukupuolen edustaja on teille sanonut? Minulle sanoi nainen: "Hyvää yötä kaunispart336Sain bannit
Kuten tässä taannoin kerroin, olen nykyään vegaani. Mielipiteeni olivat kuitenkin - vähemmän yllättäen - liian radikaale3936Naiset ovat epävakaita
"Niina irtisanoutui töistä ja erosi miehestään, kunnes muutaman päivän kuluttua hän alkoi miettiä, mitä tuli tehtyä. Osa2835Minulla on salainen ihailija
Äsken soi ovikello. Avasin ihmeissäni oven ja siellä oli pitsalähetti. Hän ojensi minulle pitsan ja sanoi murteellisella3634