Palstakamu

![]()
Aloituksia
177
Kommenttia
8971
Palstakamu laihtuu
En ole kuulumisia palstalle vähään aikaan päivittänyt, joten ajattelin välillä tänne poiketa. Minulla on menossa jonkin48132Olen alkanut katupummiksi
Olen tullut varmaan vanhaksi. Tänä kesänä olen ottanut harrastukseksi kuljeskella maailmalla. Lähden liikenteeseen kävel4131Haisen pahalta!
Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässän10126Videoita jotka saavat sinut nauramaan
Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO22125Illan runo
Sydän sykkii, tuntemattomaan Musta yö, mielen lumoaa Sade piiskaa, sä olet mun ainoan Ja kun yksin oon, mietin sua vain21124Katsoin hyvän feministi-elokuvan
Tai itseasiassa seuraan tällaista kanavaa, jossa referoidaan elokuvia. Ajattelin kyseessä olevan jotain woke-kamaa, mut6113Onko teillä mitään kipuja?
Taas on työpäivän jälkeen pirun kipeät jalat. Olen luonnostani huonojalkainen, eikä tilannetta helpota yhtään se, että o56110Olen tehnyt rikoksen
Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oi22107Oletko onnellinen?
Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin50103Naiset pähkinänkuoressa
Monesti mietin, että en ymmärrä yhtään mitä naiset ajattelevat. Tämä video tiivistää täydellisesti sen kun mies yrittää1103Ei kestä tätä kuumuutta
Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit39101Nainen nauroi minulle baarissa
Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä käv25101Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001
Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai2895Asiaa pimppikarvoista
Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan1193Lumihelvetti 2021
Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove4093Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?
Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät4393Myyjämies yritti iskeä minua?
Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s3893Kun toista kohtelee kauniisti
Russell Westbrook pelaa NBA seurassa koripalloa. Hänelle jää kentällä paljon vastuuta ja hän joutuu pelaamaan montaa roo293"Nuorekkaat" naiset
Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main7091Sotilasliitto Venäjän kanssa
Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k3791