Vapaa kuvaus

Aloituksia

148

Kommenttia

7810

1. Missä Similä on?

Mitä tapahtui palstapersoona Timo Similälle? Monenlaista juttua sieltä tuli, mutta palsta ei ole entisellään ilman Simil
    Sinkut
    25
    55
  2. Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001

Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai
    Sinkut
    28
    55
  3. Kätteleekö kukaan enää?

Aloin tässä miettimään tuota hassua vanhan ajan tapaa. Kättelyä siis. Korona pandemian alettua näkyi kylttejä, joissa ke
    Sinkut
    21
    55
  4. Että osaa olla tylsää...

Vielä olisi kaksi viikkoa jäljellä lomaa, enkä meinaa keksiä mitään järkevää tekemistä. Vapaus on tylsistyttää, kun sitä
    Sinkut
    35
    54
  5. Aloin kerralla rankkariksi

Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin my
    Sinkut
    18
    52
  6. Kauneinta naisessa?

Mikä on teidän mielestä kaunein piirre naisessa? Ite tykkään naisten korvista. Ne on ihanan pehmeät ja niitä on kiva nä
    Sinkut
    37
    51
  7. Tätä se naisettomuus teettää

Ätmi kun ei saa naista, niin hän kehittää outoja harrastuksia tuomaan tyhjään elämäänsä jotain mielekkyyttä. Enää edes p
    Sinkut
    37
    49
  8. Naapurin koira

Tuli murisemaan minulle. Sitä kovasti suututti kun en silittänyt sitä. Yritin sitten selittää sille, että olen allergine
    Sinkut
    11
    47
  9. Maisa Torpan syöksykierre

Palstan poikien märällä päiväunella ei mene kovin hyvin. Maisa purjehtii itseaiheutetuista vaikeuksista toisiin. Ensin o
    Sinkut
    5
    45
  10. Homojen ja heteroiden välit kiristyvät

Vasta LGBT-aktivistit hakkasivat vanhuksen kasvot mössöksi. Nyt Espanjassa on taas hakattu homomies kuoliaaksi. Mistä mo
    Suhteet
    11
    43
  11. Eurooppa islamistuu

Enää urheilijatkaan eivät saa käyttää urheiluasuja, vaan pitää kilpailla burka päällä. https://www.iltalehti.fi/muutlaj
    Sinkut
    45
    42
  12. Naiset on väkivaltaisia paskoja

Taas meinasi päästä mies hengestään, kun väkivaltainen nainen hyökkäsi veitsen kanssa viattoman miehen kimppuun uhkaen:
    Sinkut
    38
    41
  13. Homo-Haavisto väistelee luoteja

On se kumma kun miestä ei saada tuomiolle sitten mistään rikoksistaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7136dfd0-8615
    Sinkut
    2
    40
  14. Osaatteko liikennesäännöt?

Puolet pyöräilijöistä nimittäin solkee auton alle. Monesti tuolla liikenteessä tulee tilanteita, että pyörä vaan vyöryy
    Sinkut
    6
    40
  15. Mitä nainen viestittää?

Kun katsoo kulmakarvat kohotettuina? Se ei ollut mikään kohautus, vaan silmät olivat apposen avoimina ja kulmat kohotett
    Sinkut
    15
    37
  16. Helsinkiläiset ovat ihan itse aiheuttaneet korona-ahdinkonsa

Medioissa on ollut paljon itkua Helsingin surkeasta koronatilanteesta ja että koronarokotukset tulisi keskittää Helsinki
    Sinkut
    2
    37
  17. Kauneinta mitä teille on sanottu

Mikä on kauneinta mitä vastakkaisen sukupuolen edustaja on teille sanonut? Minulle sanoi nainen: "Hyvää yötä kaunispart
    Sinkut
    3
    36
  18. Sain bannit

Kuten tässä taannoin kerroin, olen nykyään vegaani. Mielipiteeni olivat kuitenkin - vähemmän yllättäen - liian radikaale
    Sinkut
    39
    36
  19. Naiset ovat epävakaita

"Niina irtisanoutui töistä ja erosi miehestään, kunnes muutaman päivän kuluttua hän alkoi miettiä, mitä tuli tehtyä. Osa
    Sinkut
    28
    35
  20. Minulla on salainen ihailija

Äsken soi ovikello. Avasin ihmeissäni oven ja siellä oli pitsalähetti. Hän ojensi minulle pitsan ja sanoi murteellisella
    Sinkut
    36
    34