Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Kuulosuojaimet oppilailla
On sitä aikoihin eletty, kun opettaja suosittelee lasten vanhemmille kuulosuojaimien hankkimista, kun luokassa on niin k6162Onko palstoilla luotseja?
80-palstalla on jatkuvaa häirintää ja kirjoittajien kiusaamista. Kokemukseni on, että pyytämäni herjoja ei ole poisteta,12156Black Friday
Mahtaako tämä Amerikan matkiminen ikinä loppua? Nyt olemme tuon perjantain ostosryntäyksenkin omineet. Mahtaakohan kansa33123Vanhat ketjut
Onko S24:llä jokin arkisto? Miten etsitään vanhoja ketjuja? Olen yrittänyt selata ketjuja taaksepäin, mutta ei se tunnu7118Mitä teen?
Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvir5115Sarjafilmi Ylellä
Huomasin, että Paloma yritti saada aikaan keskustelun naapuripalstalla uudesta suomalaisesta sarjafilmistä, jonka ensim47106Julkimoiden sekoilut
Takavuosina esiintyvien bändien oli suorastaan pakko läträtä viinan kanssa,ja moni oli esiintyessään pienessä sievässä,193Savusaunako sen todistaa
Luin mielipidekirjoituksen, jonka oli kirjoittanut 30 v. Suomessa asunut henkilö. Hän on elänyt täällä suurimman osan el2893Suomen kielen ilahduttavia piirteitä
Lehdessä on otsikko "Näillä vinkeillä siivoat lemmikkien karvat helposti - eikä yksikään tapa sisällä imuria." Siis, on1692Kynttilät ikkunalla
Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.569Kenian esimerkki
Luin juuri uutisista, että Kenia on kieltänyt vankeuden uhalla kaikki muovipussit maassa. Turistienkin pitää pakata tava067Kierrätystapoja
Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,266Suojatiet ja jalankulku
Kankeana kulkijana olen hidas myös kun ylitän katua. Eilen ystävällinen autoilija pysähtyi suojatien kohdalle ja antoi m765Rehellinen torikauppias
Tänään lehdessä artikkeli litrakaupalla myytävistä mustikoista. Henkilö oli ostanut marjat rasiassa ja ymmärtänyt saanee1164Luomut ja luomutuotteet
On niin muodissa aja vihreitä arvoja ja moittia lihansyöjiä ja tehokasvatusta. Pitäisi palata menneisiin aikoihin, jollo2760Tarvitsemmeko työperäistä maahanmuuttoa?
Uutisissa todetaan, että tarvitsemme koulutettua työvoimaa muualta. Uskonhan minä. Hehän sen tietävät, jotka uutísia ru3456Kynttilät ikkunalla
Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.055Vaalit ja "vaalit"
On vaikea ymmärtää, miten voidaan kaikkien tietämää vaalivilppiä jatkaa, vaikka you tubessa jo esitetään vilpin suoritta2249Huolenpidon kohteena
On suurenmoista, että pankkien taholta pidetään jopa kuolleen mieheni olemattomista tileistä huoli. Hänen sähköpostinsa1745Suomen kieli
Katsoin juuri Tv ykkösen ihanan luonto-ohjelman Suomen metsistä. Mieli ja sielu lepäsivät kauniiden maisemien ja rauhan743