Makriina

Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Väärässä paikassa
Taas on uutinen vaeltajista, jotka ovat lähteneet liian kevyesti puettuina ja ilman järkeä vaeltamaan tuntureille. Kebne10198Kuulosuojaimet oppilailla
On sitä aikoihin eletty, kun opettaja suosittelee lasten vanhemmille kuulosuojaimien hankkimista, kun luokassa on niin k6190Vanhat ketjut
Onko S24:llä jokin arkisto? Miten etsitään vanhoja ketjuja? Olen yrittänyt selata ketjuja taaksepäin, mutta ei se tunnu7168Black Friday
Mahtaako tämä Amerikan matkiminen ikinä loppua? Nyt olemme tuon perjantain ostosryntäyksenkin omineet. Mahtaakohan kansa33146Mitä teen?
Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvir5144Suomen kielen ilahduttavia piirteitä
Lehdessä on otsikko "Näillä vinkeillä siivoat lemmikkien karvat helposti - eikä yksikään tapa sisällä imuria." Siis, on16126Sarjafilmi Ylellä
Huomasin, että Paloma yritti saada aikaan keskustelun naapuripalstalla uudesta suomalaisesta sarjafilmistä, jonka ensim47110Savusaunako sen todistaa
Luin mielipidekirjoituksen, jonka oli kirjoittanut 30 v. Suomessa asunut henkilö. Hän on elänyt täällä suurimman osan el28105Julkimoiden sekoilut
Takavuosina esiintyvien bändien oli suorastaan pakko läträtä viinan kanssa,ja moni oli esiintyessään pienessä sievässä,1104Kynttilät ikkunalla
Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.5100Rehellinen torikauppias
Tänään lehdessä artikkeli litrakaupalla myytävistä mustikoista. Henkilö oli ostanut marjat rasiassa ja ymmärtänyt saanee1195Suojatiet ja jalankulku
Kankeana kulkijana olen hidas myös kun ylitän katua. Eilen ystävällinen autoilija pysähtyi suojatien kohdalle ja antoi m793Kenian esimerkki
Luin juuri uutisista, että Kenia on kieltänyt vankeuden uhalla kaikki muovipussit maassa. Turistienkin pitää pakata tava092Kierrätystapoja
Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,290Kynttilät ikkunalla
Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.085Luomut ja luomutuotteet
On niin muodissa aja vihreitä arvoja ja moittia lihansyöjiä ja tehokasvatusta. Pitäisi palata menneisiin aikoihin, jollo2779Vaalit ja "vaalit"
On vaikea ymmärtää, miten voidaan kaikkien tietämää vaalivilppiä jatkaa, vaikka you tubessa jo esitetään vilpin suoritta2272Tarvitsemmeko työperäistä maahanmuuttoa?
Uutisissa todetaan, että tarvitsemme koulutettua työvoimaa muualta. Uskonhan minä. Hehän sen tietävät, jotka uutísia ru3463Huolenpidon kohteena
On suurenmoista, että pankkien taholta pidetään jopa kuolleen mieheni olemattomista tileistä huoli. Hänen sähköpostinsa1762Väki vähenee
Päivittäin luen mediasta, että ikäpolveeni kuuluva henkilö on menehtynyt. Nyt tuottelias kirjailija Wilbur Smith. Moni l1361