Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

1681

1. Kuulosuojaimet oppilailla

On sitä aikoihin eletty, kun opettaja suosittelee lasten vanhemmille kuulosuojaimien hankkimista, kun luokassa on niin k
    80 plus
    6
    162
  2. Onko palstoilla luotseja?

80-palstalla on jatkuvaa häirintää ja kirjoittajien kiusaamista. Kokemukseni on, että pyytämäni herjoja ei ole poisteta,
    Suomi24
    12
    156
  3. Black Friday

Mahtaako tämä Amerikan matkiminen ikinä loppua? Nyt olemme tuon perjantain ostosryntäyksenkin omineet. Mahtaakohan kansa
    Ikäryhmät
    33
    123
  4. Vanhat ketjut

Onko S24:llä jokin arkisto? Miten etsitään vanhoja ketjuja? Olen yrittänyt selata ketjuja taaksepäin, mutta ei se tunnu
    80 plus
    7
    118
  5. Mitä teen?

Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvir
    80 plus
    5
    115
  6. Sarjafilmi Ylellä

Huomasin, että Paloma yritti saada aikaan keskustelun naapuripalstalla uudesta suomalaisesta sarjafilmistä, jonka ensim
    80 plus
    47
    106
  7. Julkimoiden sekoilut

Takavuosina esiintyvien bändien oli suorastaan pakko läträtä viinan kanssa,ja moni oli esiintyessään pienessä sievässä,
    80 plus
    1
    93
  8. Savusaunako sen todistaa

Luin mielipidekirjoituksen, jonka oli kirjoittanut 30 v. Suomessa asunut henkilö. Hän on elänyt täällä suurimman osan el
    80 plus
    28
    93
  9. Suomen kielen ilahduttavia piirteitä

Lehdessä on otsikko "Näillä vinkeillä siivoat lemmikkien karvat helposti - eikä yksikään tapa sisällä imuria." Siis, on
    80 plus
    16
    92
  10. Kynttilät ikkunalla

Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.
    Ikäryhmät
    5
    69
  11. Kenian esimerkki

Luin juuri uutisista, että Kenia on kieltänyt vankeuden uhalla kaikki muovipussit maassa. Turistienkin pitää pakata tava
    80 plus
    0
    67
  12. Kierrätystapoja

Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,
    80 plus
    2
    66
  13. Suojatiet ja jalankulku

Kankeana kulkijana olen hidas myös kun ylitän katua. Eilen ystävällinen autoilija pysähtyi suojatien kohdalle ja antoi m
    80 plus
    7
    65
  14. Rehellinen torikauppias

Tänään lehdessä artikkeli litrakaupalla myytävistä mustikoista. Henkilö oli ostanut marjat rasiassa ja ymmärtänyt saanee
    80 plus
    11
    64
  15. Luomut ja luomutuotteet

On niin muodissa aja vihreitä arvoja ja moittia lihansyöjiä ja tehokasvatusta. Pitäisi palata menneisiin aikoihin, jollo
    80 plus
    27
    60
  16. Tarvitsemmeko työperäistä maahanmuuttoa?

Uutisissa todetaan, että tarvitsemme koulutettua työvoimaa muualta. Uskonhan minä. Hehän sen tietävät, jotka uutísia ru
    80 plus
    34
    56
  17. Kynttilät ikkunalla

Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.
    80 plus
    0
    55
  18. Vaalit ja "vaalit"

On vaikea ymmärtää, miten voidaan kaikkien tietämää vaalivilppiä jatkaa, vaikka you tubessa jo esitetään vilpin suoritta
    80 plus
    22
    49
  19. Huolenpidon kohteena

On suurenmoista, että pankkien taholta pidetään jopa kuolleen mieheni olemattomista tileistä huoli. Hänen sähköpostinsa
    80 plus
    17
    45
  20. Suomen kieli

Katsoin juuri Tv ykkösen ihanan luonto-ohjelman Suomen metsistä. Mieli ja sielu lepäsivät kauniiden maisemien ja rauhan
    80 plus
    7
    43