JeroP

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
68
Kommenttia
6990
Miten meni Nuutin päivä
Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire. Joko jouluvalot10240Kävin eilen tehtaassa
Kaikki oli paksun ruosteen peitossa. Putkistot ja säiliöt, kaikki hoitotasot, sai tosiaan varoa ettei putoo läpi. Ja se18231Mites teidän lauantak?
No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen un9230Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio
Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainn4210Ei kai punkki purru
mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla. https://aijaa.com/pLe9nD8209Kannattaako lähtee kaupunkiin
Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois8207- 11200
Kiinan sinkut
Eli Hesarissa (jälleen kerran, mutta teille kun ei tuu) niin kiinassa on sellasia kahviloita ja ravintoloita, missä asia9196Mitään apua keskitysvaikeuteen?
Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte7195Katoitteko yöllä inseliohjelmaa
Eli mtv3 tuli jotain yhen aikaan. Mulla ei motivaatio riittänyt, mutta aattelin kun teitä asia kovin kiinnostaa. Niin ol9194Jouduin muistitestiin
Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n6181Markkinoille vai konepäiville
Lähetäänkö ens lauantaina keskiaika markkinoille Hämeenlinnaan vai mennäänkö sitten punkalaitumen konepäiville heinäkuun2179Ensi kertaa rakastuminen
Luitteko HESArista B12. Siis lauantai päivän. (Sunnuntai ei vielä tullu). Niin siinä kerrotaan ja monipuolisesti esille10174Ikuinen opiskelija
Oletteko vai ootteko joskus ollu? vai paheksutteko? https://yle.fi/a/74-20182945 Mun mielestä mielenkiintosta. Harmi k11169Kävelin Vanaja festarin ohi
Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi8166Päivä hesarissa huomioimisesta
Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että3161Onks teillä sellasta veistä
Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö2161Keistari käveli mua vastaan
Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.9158Suomen velkaantuminen ei käänny ikinä
Tässä kans yks esimerkki miksei suomessa raha enää riitä ja miksi velkaantuminen vaan kiihtyy. https://www.youtube.com/7135Miten teidän viikonloppusiivoukset
Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om3133