Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

57

Kommenttia

6322

1. Kannattaako lähtee kaupunkiin

Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois
    Sinkut
    8
    196
  2. Mites teidän lauantak?

No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen un
    Sinkut
    9
    192
  3. Mitään apua keskitysvaikeuteen?

Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte
    Sinkut
    7
    188
  4. Mikä tää mikrofoni?

Siis mikrofoni kuva ja onnittelut, aina kun kirjotan viestin tänne?
    Sinkut
    11
    176
  5. Jouduin muistitestiin

Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n
    Sinkut
    6
    172
  6. Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio

Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainn
    Sinkut
    4
    165
  7. Päivä hesarissa huomioimisesta

Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että
    Sinkut
    3
    152
  8. Onks teillä sellasta veistä

Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö
    Sinkut
    2
    149
  9. Keistari käveli mua vastaan

Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.
    Sinkut
    9
    138
  10. Kävelin Vanaja festarin ohi

Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi
    Sinkut
    8
    136
  11. Markkinoille vai konepäiville

Lähetäänkö ens lauantaina keskiaika markkinoille Hämeenlinnaan vai mennäänkö sitten punkalaitumen konepäiville heinäkuun
    Sinkut
    2
    135
  12. Miten teidän viikonloppusiivoukset

Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om
    Sinkut
    3
    124
  13. Kansankoti jälkikasvullemme

Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull
    Sinkut
    2
    122
  14. Mennään Keravan Anttilaan

Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi
    Sinkut
    0
    107
  15. Olin just kuvaamassa

Hylättyä koulua, jonka lapset oli rikkoneet
    Sinkut
    2
    106
  16. Ottakaa talteen

Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen
    Oulu
    1
    83
  17. Eiks teillä oo ilosempia aiheita

Kun viikonloppukin on tulossa. On muuten niin harmaa ja pitkä päivä. Ja nyt kun mä tässä ruokatauollakin. Niin huomasin
    Sinkut
    1
    82