JeroP

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
57
Kommenttia
6322
Kannattaako lähtee kaupunkiin
Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois8196Mites teidän lauantak?
No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen un9192Mitään apua keskitysvaikeuteen?
Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte7188- 11176
Jouduin muistitestiin
Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n6172Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio
Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainn4165Päivä hesarissa huomioimisesta
Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että3152Onks teillä sellasta veistä
Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö2149Keistari käveli mua vastaan
Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.9138Kävelin Vanaja festarin ohi
Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi8136Markkinoille vai konepäiville
Lähetäänkö ens lauantaina keskiaika markkinoille Hämeenlinnaan vai mennäänkö sitten punkalaitumen konepäiville heinäkuun2135Miten teidän viikonloppusiivoukset
Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om3124Kansankoti jälkikasvullemme
Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull2122Mennään Keravan Anttilaan
Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi0107- 2106
Ottakaa talteen
Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen183Eiks teillä oo ilosempia aiheita
Kun viikonloppukin on tulossa. On muuten niin harmaa ja pitkä päivä. Ja nyt kun mä tässä ruokatauollakin. Niin huomasin182