Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

50

Kommenttia

5941

1. Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio

Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainn
    Sinkut
    4
    156
  2. Päivä hesarissa huomioimisesta

Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että
    Sinkut
    3
    149
  3. Onks teillä sellasta veistä

Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö
    Sinkut
    2
    143
  4. Miten teidän viikonloppusiivoukset

Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om
    Sinkut
    3
    120
  5. Kansankoti jälkikasvullemme

Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull
    Sinkut
    2
    119
  6. Keistari käveli mua vastaan

Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.
    Sinkut
    9
    110
  7. Mennään Keravan Anttilaan

Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi
    Sinkut
    0
    104
  8. Olin just kuvaamassa

Hylättyä koulua, jonka lapset oli rikkoneet
    Sinkut
    2
    101
  9. Ottakaa talteen

Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen
    Oulu
    1
    81
  10. Eiks teillä oo ilosempia aiheita

Kun viikonloppukin on tulossa. On muuten niin harmaa ja pitkä päivä. Ja nyt kun mä tässä ruokatauollakin. Niin huomasin
    Sinkut
    1
    81