JeroP

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
50
Kommenttia
5941
Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio
Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainn4156Päivä hesarissa huomioimisesta
Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että3149Onks teillä sellasta veistä
Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö2143Miten teidän viikonloppusiivoukset
Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om3120Kansankoti jälkikasvullemme
Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull2119Keistari käveli mua vastaan
Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.9110Mennään Keravan Anttilaan
Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi0104- 2101
Ottakaa talteen
Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen181Eiks teillä oo ilosempia aiheita
Kun viikonloppukin on tulossa. On muuten niin harmaa ja pitkä päivä. Ja nyt kun mä tässä ruokatauollakin. Niin huomasin181