Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

68

Kommenttia

6990

1. Miten meni Nuutin päivä

Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire. Joko jouluvalot
    Sinkut
    10
    240
  2. Kävin eilen tehtaassa

Kaikki oli paksun ruosteen peitossa. Putkistot ja säiliöt, kaikki hoitotasot, sai tosiaan varoa ettei putoo läpi. Ja se
    Sinkut
    18
    231
  3. Mites teidän lauantak?

No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen un
    Sinkut
    9
    230
  4. Suomessa on kuitenkin vankka peruskallio

Vaikka mä kovasti oon suomen tilannetta arvostellu ja politiikkakin on ongelma. Mutta kuitenkin suomella on niin kuvainn
    Sinkut
    4
    210
  5. Ei kai punkki purru

mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla. https://aijaa.com/pLe9nD
    Sinkut
    8
    209
  6. Kannattaako lähtee kaupunkiin

Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois
    Sinkut
    8
    207
  7. Mikä tää mikrofoni?

Siis mikrofoni kuva ja onnittelut, aina kun kirjotan viestin tänne?
    Sinkut
    11
    200
  8. Kiinan sinkut

Eli Hesarissa (jälleen kerran, mutta teille kun ei tuu) niin kiinassa on sellasia kahviloita ja ravintoloita, missä asia
    Sinkut
    9
    196
  9. Mitään apua keskitysvaikeuteen?

Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte
    Sinkut
    7
    195
  10. Katoitteko yöllä inseliohjelmaa

Eli mtv3 tuli jotain yhen aikaan. Mulla ei motivaatio riittänyt, mutta aattelin kun teitä asia kovin kiinnostaa. Niin ol
    Sinkut
    9
    194
  11. Jouduin muistitestiin

Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n
    Sinkut
    6
    181
  12. Markkinoille vai konepäiville

Lähetäänkö ens lauantaina keskiaika markkinoille Hämeenlinnaan vai mennäänkö sitten punkalaitumen konepäiville heinäkuun
    Sinkut
    2
    179
  13. Ensi kertaa rakastuminen

Luitteko HESArista B12. Siis lauantai päivän. (Sunnuntai ei vielä tullu). Niin siinä kerrotaan ja monipuolisesti esille
    Sinkut
    10
    174
  14. Ikuinen opiskelija

Oletteko vai ootteko joskus ollu? vai paheksutteko? https://yle.fi/a/74-20182945 Mun mielestä mielenkiintosta. Harmi k
    Sinkut
    11
    169
  15. Kävelin Vanaja festarin ohi

Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi
    Sinkut
    8
    166
  16. Päivä hesarissa huomioimisesta

Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että
    Sinkut
    3
    161
  17. Onks teillä sellasta veistä

Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö
    Sinkut
    2
    161
  18. Keistari käveli mua vastaan

Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.
    Sinkut
    9
    158
  19. Suomen velkaantuminen ei käänny ikinä

Tässä kans yks esimerkki miksei suomessa raha enää riitä ja miksi velkaantuminen vaan kiihtyy. https://www.youtube.com/
    Sinkut
    7
    135
  20. Miten teidän viikonloppusiivoukset

Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om
    Sinkut
    3
    133