Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. kihti palasi

    Huomasin kauhukseni ostaneeni vähillä rahoillani lonkeron lisäksi kaljaa..ja niinpä ne olut puriinit taas kihelmöi varpa
    Huuhaa
    7
    513
  2. rinkkimunkeli

    ..elämässäni on munkkirinkelin mentävä aukko...
    Huuhaa
    15
    507
  3. taas on valkonen maa

    ..lunta sataa.. taidan ottaa talvivaatteet taas esille vaikka viikko sitten olin teepaidassa.. onko tämä kasvihuoneilmiö
    Huuhaa
    9
    506
  4. synkkääää

    ..nyt kun syksy pörähti päälle aloin mäkin jälleen pukeutuu enimmäkseen mustiin.. nytkun mulla on se pitkä hieno musta t
    Huuhaa
    20
    505
  5. kädenpidennin?

    ..ajattelin ekaks tarvitsevani vain hiukan normaalia pidemmän käden että pääsen rapsuttaa selkääni kun sitä kutisee.. ku
    Huuhaa
    11
    504
  6. netissä pervoja

    ..paljon vai mixi tytöt eivät vastaaaaa???..aivan oikeestikin oon miettinyt vaikka eri nimimerkillä ei kukaan enää vast
    Huuhaa
    4
    504
  7. hui huuhaaolento..

    ..huhh.. possuapina.. http://www.ananova.com/news/story/sm_2941186.html
    Huuhaa
    24
    503
  8. kyllä se perkule

    ..nyt on niin että pakko kolauttaa tää vähemmän viisas pää yhteen jonkun viisaamman kanssa ja alkaa bisneksii hommaa ja
    Huuhaa
    11
    502
  9. miksi minä otan?

    ..kun minä huomenna otan? ,,mutta otanko minä.. viihdykkeeksi.. lämmikkeeksi, virvokkeeksi, juovukkeeksi, surukkeeksi, i
    Huuhaa
    18
    501
  10. huh mitä ruokaa

    ..tulikaan tänään syötyy ja eilen ite tehty,, noh kun itse söin kenenkään ei tarvitse tietää tästä suunnattomasti häpeäs
    Huuhaa
    33
    501
  11. teatterirekvisiittaa

    ..hyperaseita ja kostyymejä.. kuten jotkut huuhaalaiset varmaan tietävät..että oon etsinyt jo pitkään tietoa mistä saisi
    Huuhaa
    18
    499
  12. ootkopollea/syötköpollea?

    ..polleat pollet joutuvat lihatehtaalle.. ja sitä kautta leipäni väliin..syön pollea ja muuta liha ja ei hävetä yhtään..
    Huuhaa
    23
    499
  13. Draculan linna myynnissä

    ..jiihaa nyt vaan pankista lainaa 135 miljoonaa dollarii ja joukolla romaniaan..branin linnassa ON TILAAA..
    Huuhaa
    24
    498
  14. smurffin kanssa saunassa

    ..jep elikä sai saunakaveriksi smurffin.. kovasti uhoili ja heitti löylyä.. piti oikein hämmästellä.. hiukan kyllä hymyi
    Huuhaa
    6
    497
  15. TÄMÄ EI OLE.....

    ..TESTIPALSTA.. hehehehhe.. kautta musstien nahkahousujeni.. hööhhöööhaaahahahahahahahaaaaaaaa
    Huuhaa
    30
    497
  16. sano kännissä

    ..stestoni tsetsoni,.testoni.. stetsoni..alia cauboihattu..
    Huuhaa
    15
    497
  17. filosofiaa pervokittain 1

    ..joskus elämä on kuin joku olisi oksentannut tuoppiisi.. pahimmassa tapauksessa huomaat että se olit sinä itse..
    Huuhaa
    17
    496
  18. ei muuta kun

    ..mistä helkutista saa ilmasen tai puoli-ilmasen tukanleikkuun ammattitaidolla? pehko kasvaa mutta rahat pitää säästää b
    Huuhaa
    18
    495
  19. onko muscat??

    ..onko muscat vain vahvempaa simaa? ilman hapoo.. ryyskis ryyskis..siltä maistuu
    Huuhaa
    24
    493
  20. erootikko?

    lanseeraan uuden sanan.. erootikko.. someperseilyn ja tisseilyn vakavasti otettava asiantuntija.
    Huuhaa
    2
    493