jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
kihti palasi
Huomasin kauhukseni ostaneeni vähillä rahoillani lonkeron lisäksi kaljaa..ja niinpä ne olut puriinit taas kihelmöi varpa7513- 15507
taas on valkonen maa
..lunta sataa.. taidan ottaa talvivaatteet taas esille vaikka viikko sitten olin teepaidassa.. onko tämä kasvihuoneilmiö9506synkkääää
..nyt kun syksy pörähti päälle aloin mäkin jälleen pukeutuu enimmäkseen mustiin.. nytkun mulla on se pitkä hieno musta t20505kädenpidennin?
..ajattelin ekaks tarvitsevani vain hiukan normaalia pidemmän käden että pääsen rapsuttaa selkääni kun sitä kutisee.. ku11504netissä pervoja
..paljon vai mixi tytöt eivät vastaaaaa???..aivan oikeestikin oon miettinyt vaikka eri nimimerkillä ei kukaan enää vast4504- 24503
kyllä se perkule
..nyt on niin että pakko kolauttaa tää vähemmän viisas pää yhteen jonkun viisaamman kanssa ja alkaa bisneksii hommaa ja11502miksi minä otan?
..kun minä huomenna otan? ,,mutta otanko minä.. viihdykkeeksi.. lämmikkeeksi, virvokkeeksi, juovukkeeksi, surukkeeksi, i18501huh mitä ruokaa
..tulikaan tänään syötyy ja eilen ite tehty,, noh kun itse söin kenenkään ei tarvitse tietää tästä suunnattomasti häpeäs33501teatterirekvisiittaa
..hyperaseita ja kostyymejä.. kuten jotkut huuhaalaiset varmaan tietävät..että oon etsinyt jo pitkään tietoa mistä saisi18499ootkopollea/syötköpollea?
..polleat pollet joutuvat lihatehtaalle.. ja sitä kautta leipäni väliin..syön pollea ja muuta liha ja ei hävetä yhtään..23499Draculan linna myynnissä
..jiihaa nyt vaan pankista lainaa 135 miljoonaa dollarii ja joukolla romaniaan..branin linnassa ON TILAAA..24498smurffin kanssa saunassa
..jep elikä sai saunakaveriksi smurffin.. kovasti uhoili ja heitti löylyä.. piti oikein hämmästellä.. hiukan kyllä hymyi6497TÄMÄ EI OLE.....
..TESTIPALSTA.. hehehehhe.. kautta musstien nahkahousujeni.. hööhhöööhaaahahahahahahahaaaaaaaa30497- 15497
filosofiaa pervokittain 1
..joskus elämä on kuin joku olisi oksentannut tuoppiisi.. pahimmassa tapauksessa huomaat että se olit sinä itse..17496ei muuta kun
..mistä helkutista saa ilmasen tai puoli-ilmasen tukanleikkuun ammattitaidolla? pehko kasvaa mutta rahat pitää säästää b18495- 24493
erootikko?
lanseeraan uuden sanan.. erootikko.. someperseilyn ja tisseilyn vakavasti otettava asiantuntija.2493