Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. kauhu-unen

    ..näin viime yönä.. kaks porukkaa kaks tyttöö kaks poikaa joku ihme mökki joka oli välillä suuri ja välillä pieni..pikuh
    Huuhaa
    24
    418
  2. ujona kysyn

    ..että onko huuhaa vain välietappi matkalla orastavaan hulluuteen? sen tahtosin tietää että tietäis myös että liittyiskö
    Huuhaa
    20
    417
  3. ei taaskaan

    ..hommat oikein sujunu.. noh nyt kun on ryömitty olutpulloon voisin tänään kävästä terassilla ja ostoksilla ku tuota rah
    Huuhaa
    12
    416
  4. höpelöä

    ..höpelö naapuri turajaa taas ihan tautisii.. tällä kertaa löysät housuisha.. hyväää looooorrrdiii..
    Huuhaa
    11
    416
  5. ehkä pärjään

    ..ehkä en.. sou not karhut hupenee mut olo paranooo
    Huuhaa
    12
    416
  6. astraaliminäni lähti..

    ..lenkille.. hyvä että joku hoitaa senkin puolen.. itse jäin rannalle soittelee.. kumpa vain olis rummut että tuntisin i
    Huuhaa
    15
    416
  7. vietän pikkukeskiviikkoa

    ..koska tulin lenkiltä /kaupasta,alkosta,kirjastosta)..ja näin noin viiden kilsan ja paahteen jälkeen aloitin helmeilevä
    Huuhaa
    18
    416
  8. yritin koota kasaan..

    ..mutta koot eivät riittäneet edes pieneksi keoksi saati kukkulaksi koita.. niinpä päätin tehdä ylläripylläri.. kookoita
    Huuhaa
    17
    416
  9. tänään tuopille

    ..stadiin.. sitten töiden jälkeen.. ihan pakko.. oon ollut niin kiltisti ja olut maistuis..
    Huuhaa
    4
    414
  10. miten aamu avataan?

    ..en ole koskaan tiennyt aamun olevan joskus kiinni tai minkäänlaisessa pakkauksessa.. höh.. tosi outoja.. aamuni valken
    Huuhaa
    11
    413
  11. miten suojelen

    ..itseäni mahdolliselta merikylvyltä ens torstaina kun lähden tukholmaan?.. jätänkö menemättä kannelle vai juomatta sitä
    Huuhaa
    16
    411
  12. baarissa Prahassa

    2000-luvun puolessa välissä Prahalaisessa baarissa istuin kerran. Se oli yksi niistä sadoista aidoista Svejkin baareista
    Huuhaa
    3
    411
  13. kun pääsen kotiin..

    ..alkaakin makkarashow..tarvitaan vissiin salpietaria..lihaa..jatketta..täytettä..mausteita ja monta metrii suolta.. mit
    Huuhaa
    24
    411
  14. tää trooppinen

    ..kuumuus ja kosteus tänään on saanut pihasammakotkin kasvamaan trooppisiin mittoihin.. ykskin hyppäs työpöydälle ulkon
    Huuhaa
    14
    410
  15. silmät kiiluen..

    ..käyn kupposen ääreen kun taas kuplat pääkopassa porisee.. kuoharia hyvät ihmiset kuoharia.. sitten takas kaappii kaljo
    Huuhaa
    23
    410
  16. laa laala lallallaa...

    ..laala.. lallallaa.. tii..diidi diddiddii.. diidi diddid dii.. http://www.youtube.com/watch?v=qJAhtVQb0cs http://www
    Huuhaa
    10
    410
  17. vielä löytyy

    ..anice fortee..siitä vaa ryystää isolla huuhaa-huulilla..kattookaa..lasikin on ihan huulilla..anisviinalasi,... hei kat
    Huuhaa
    18
    409
  18. kanervalla fotosynti käynnissä.

    .. fotosynteesi tai joku.. Kanerva viestitteli jo 1998 nuorelle naiselle Ilkka Kanerva lähetteli viestejä henkilökohtais
    Huuhaa
    17
    408
  19. en uskaltanut

    ..koskeakaan popsin poprillimakkaraan..jos avaan sen ja pistän sen biojätöksiin pelkään sen lähtevän kävelemään.. pelott
    Huuhaa
    17
    407
  20. ontuva kauhurunoratsu

    aito ihmisenpääkallo tai kutistettu pää.. mistä ihmeestä niitä löytää.. sellaset tahtosin omistaa ja niillä seinäni komi
    Huuhaa
    9
    406