jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
kauhu-unen
..näin viime yönä.. kaks porukkaa kaks tyttöö kaks poikaa joku ihme mökki joka oli välillä suuri ja välillä pieni..pikuh24418ujona kysyn
..että onko huuhaa vain välietappi matkalla orastavaan hulluuteen? sen tahtosin tietää että tietäis myös että liittyiskö20417ei taaskaan
..hommat oikein sujunu.. noh nyt kun on ryömitty olutpulloon voisin tänään kävästä terassilla ja ostoksilla ku tuota rah12416höpelöä
..höpelö naapuri turajaa taas ihan tautisii.. tällä kertaa löysät housuisha.. hyväää looooorrrdiii..11416- 12416
astraaliminäni lähti..
..lenkille.. hyvä että joku hoitaa senkin puolen.. itse jäin rannalle soittelee.. kumpa vain olis rummut että tuntisin i15416vietän pikkukeskiviikkoa
..koska tulin lenkiltä /kaupasta,alkosta,kirjastosta)..ja näin noin viiden kilsan ja paahteen jälkeen aloitin helmeilevä18416yritin koota kasaan..
..mutta koot eivät riittäneet edes pieneksi keoksi saati kukkulaksi koita.. niinpä päätin tehdä ylläripylläri.. kookoita17416tänään tuopille
..stadiin.. sitten töiden jälkeen.. ihan pakko.. oon ollut niin kiltisti ja olut maistuis..4414miten aamu avataan?
..en ole koskaan tiennyt aamun olevan joskus kiinni tai minkäänlaisessa pakkauksessa.. höh.. tosi outoja.. aamuni valken11413miten suojelen
..itseäni mahdolliselta merikylvyltä ens torstaina kun lähden tukholmaan?.. jätänkö menemättä kannelle vai juomatta sitä16411baarissa Prahassa
2000-luvun puolessa välissä Prahalaisessa baarissa istuin kerran. Se oli yksi niistä sadoista aidoista Svejkin baareista3411kun pääsen kotiin..
..alkaakin makkarashow..tarvitaan vissiin salpietaria..lihaa..jatketta..täytettä..mausteita ja monta metrii suolta.. mit24411tää trooppinen
..kuumuus ja kosteus tänään on saanut pihasammakotkin kasvamaan trooppisiin mittoihin.. ykskin hyppäs työpöydälle ulkon14410silmät kiiluen..
..käyn kupposen ääreen kun taas kuplat pääkopassa porisee.. kuoharia hyvät ihmiset kuoharia.. sitten takas kaappii kaljo23410laa laala lallallaa...
..laala.. lallallaa.. tii..diidi diddiddii.. diidi diddid dii.. http://www.youtube.com/watch?v=qJAhtVQb0cs http://www10410vielä löytyy
..anice fortee..siitä vaa ryystää isolla huuhaa-huulilla..kattookaa..lasikin on ihan huulilla..anisviinalasi,... hei kat18409kanervalla fotosynti käynnissä.
.. fotosynteesi tai joku.. Kanerva viestitteli jo 1998 nuorelle naiselle Ilkka Kanerva lähetteli viestejä henkilökohtais17408en uskaltanut
..koskeakaan popsin poprillimakkaraan..jos avaan sen ja pistän sen biojätöksiin pelkään sen lähtevän kävelemään.. pelott17407ontuva kauhurunoratsu
aito ihmisenpääkallo tai kutistettu pää.. mistä ihmeestä niitä löytää.. sellaset tahtosin omistaa ja niillä seinäni komi9406