Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. ja taas

    ..eläteltiin turhia toiveita.. noitavaimoehdokkaita ei näy eikä kuulu.. ei nähtävästi treffejä,ei kirpparii, ei baareja.
    Huuhaa
    25
    667
  2. pallit savuaa..

    ..vanhat pallit savus jokin aika sitte ku tyhjennettiin mökillä varastoa roinasta.. oli vanhoja homehtuneita palleja.. s
    Huuhaa
    14
    666
  3. alkotehdämielikiljua..

    ..kun tuo yks ihminen tuossu puhuupi kiljusta.tajusin et taitaa olla 8 piiitkäöä vuotta kun oikeata kiljua olen maistanu
    Huuhaa
    19
    664
  4. mullo kurpitsa

    ..mitä helvettii teen siitä?.. ei oo kesä..syys..talvi..kevät eikä amerikankurpitsa.. se on suikelo valkonen.. ainoo mit
    Huuhaa
    25
    664
  5. sohitaan ampiaispesää

    ..hähää sean connery paras..hyvänä kakkosena tyylillään roger moore.. timothy daltonistakin tykkäsin tiettyy connerymais
    Viihde ja kulttuuri
    3
    660
  6. siirryn pääkallo...

    ..paikalle tänään päivällä.. nyt juon sakuu tölkistä kun tyynyn alta löyty yks ja kohta avautuutoinen... se löytyi sohva
    Huuhaa
    18
    660
  7. ei se mitään..

    ..kai se tikku varpaasta jonain päivänä ulos tulee..
    Huuhaa
    27
    659
  8. pää paketissa

    ..niin sitä luuli löytäneensä sen helmen mutta ei.. pohjaan kolahti.. tällä kertaa ei pehmeestä päästäkään ollut mitään
    Huuhaa
    8
    648
  9. olenko ollut koira...

    ..joskus aikoinaan kun mulla on kalju hännännöpö haarojen välissä väärällä puolella kehoa..
    Huuhaa
    30
    646
  10. nyt on maksa ja haima

    ..kipeenä..oikein kivestää kovasti.. perjantaina oli pöydässä neljä naista jokaista yritin vuorollani mutta ei lämmennee
    Huuhaa
    6
    642
  11. pitäisköhän pistää haku..

    ..päälle? on nimittäin niiiinnn tylsäää... joo mikäköhän ois sopiva ilmo? pervo rokkihenkinen poika/mies etsii pervot
    Huuhaa
    18
    639
  12. pervokin vanhoja sanontoja kaks

    ..voi myrsky ja mylväys, teithän on kaks... sano entinen pervokki, kun kaksosii sokkona deittas.. ..kauniiks hymyks tät
    Huuhaa
    6
    639
  13. elämme kummallisia aikoja

    ..kuulin jälleen että eräs tyyppi iski menomestasta kauniin plondin ja alushousuista löytyikin niljakas nahkiainen.. its
    Ajanviete
    16
    637
  14. nyt mä hokasin

    VXXTUN suomentajat. Siis James Bond. Nollanolla seitsemän 007 vai oo-oo seitsemän? OO7. Double O Seven? Vain zerozero se
    Huuhaa
    8
    636
  15. halaa sarvikuonosta..

    ..ja juokse.. katsoin eilen telkusta sarvikuonolaisia.. pikkusia hoitokodissa.. juuh mikäs siinä söpöjä olivat mut entäs
    Huuhaa
    19
    635
  16. miten syntyy huuhaalle..

    ..pyörremyrsky??..mulla oli yx ehdotus mielessäni mutta koska jutuistani on joskus valitettu, ajattelin olla sanomatta e
    Huuhaa
    1
    635
  17. makkarakeitto

    ..koska on vain kolme siskorv-makkaraa laitan nakkeja mutta nakki soppa on yleensä mauton..liotanko nakkini mausteliemes
    Huuhaa
    16
    632
  18. mitä..elukoita?

    ..mitä elukoita löytyy huuhaalta? oon bongannut pöllön, karhun, kissan, sammakon, alienin, saukon, apinan, kolmen sortin
    Huuhaa
    17
    630
  19. juu ei mitään..

    ..keksinpä oivan profiili teksti no joo outzakin "outo mutta onnellinen"..oli niin mainio ja paljon sanova että itsellen
    Huuhaa
    6
    630
  20. ruskeat kikkareet vedessä

    No nii.. nyt saadaan tähänkin asiaan selvyys.... https://yle.fi/uutiset/3-10230709 ..jos järvessä on hirviö sen luulisi
    Huuhaa
    16
    625