lapinleuku
![]()
En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1393
Kommenttia
10579
No voi prkl taas
Saakohan poliisilta sellaista palvelua, että kävisivät punnitsemassa erään ajoneuvon edestä ja takaa? En keksi mitään jä111010Nato rikkoo Venäjän ilmatilaa!
Täällä ainakin eräs "upseeri ja herrasmies" on ollut erittäin huolissaan muutamasta Suomen ilmatilan loukkauksesta, jotk111007T-T Tarsala kuoli
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id59877.html Hänet muistetaan ehkä parhaiten Mikko Niskasen vuonna 1972 ohjaamasta tv-elo15998Lapissa osataan ajaa!
Lapissa liikennerikkomusten määrä on laskenut edellisestä vuodesta yli 10% ja liikennerikosten määrä on noussut lähes va8995Ei prkl!
Dieselillä Le Mansin voittoon! http://www.lemans.org/24heuresdumans/live/pages/accueil_fr.html Kylläpä kehitys kehittyy14984"Jos puhut, et aja"
Nyt sitten ovat tehovalvonnassa kännykkään puhuvat autoilijat: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200607114862673_uu.shtml7976Suomen varallisimmat tiet
Jokin aika sitten radiossa kerrottiin, että Oulu - Kemi välinen pätkä nelostietä kuuluisi Suomen vaarallisimpiin ja suun25975Suhoi Superjet 100
Viime päivinä on ollut jälleen surullisia uutisia epävarmoista ja huonosti ilmassa pysyvistä amerikkalaisista lentokonei30968Oliko ennenvanhaan paremmin?
Ennen ei liikennevaloja paljon ollut ja silloin niitä muistini mukaan kohtalaisen hyvin noudatettiinkin. Toista on nykyi13963Estonian upotti räjähdys?
No niin, nyt on päädytty taas tuollaiseen teoriaan ja silminnäkijätkin ovat räjähdyksestä koko ajan kertoneet. Itse voi13952Rajoittimiako kaivataan? No okei!
Tässäpä järjestyksessä vakavimmista onnettomuuksien aiheuttajista alkaen rajoitintarpeita. 1. Rattijuopot ovat suurin y35940Poliiseille lisää resursseja näin
Poliisit valittavat resurssipulaansa jo lisääntyvän kameravalvonnankin takia, tänään viimeksi uutisissa. On se kumma, mi6937Kuva töppäyksestä
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=334 Siinäpä lähti autoilija vastaantul3936Liikennevalot pois!
Poistamalla liikennevalot kokonaan paranee liikenneturvallisuus siinä samalla kuin liikenteen sujuvuuskin: http://www.i13935Suolat silmille
Taas se alkoi! Tuli viime perjantaina iltasella vähän valkoista maahan ja eiköhän samantien kaahannut jotain liuosta tie10932Varokaa hirviä!
Taas ne vaeltelevat kesälaitumilleen ja niitä saattaa olla paljonkin yhdessä laumassa, kymmenkunta oli vieretysten viikk11930Rajoituksia lasketaan jälleen
Ei tule mitään, rajoituksiin joudutaan jälleen puuttumaan, kun rahaa ei muka ole investointeihin. Kun suurin osa Suomen13917Vaarantavatko poliisitkin?
Täällä näkee usein kirjoituksia siitä, että nopeuserot ja ohitukset ovat aina muka riski liikenteessä. Jos tuo pitäisi p12897215 km/h ohi poliisiautosta
Sitähän minä olen sanonut, että sielläkin Pulkkila-Oulu välillä on nopeusrajoitukset aivan liian alhaiset (80), vaikka s8896Vakava bussionnettomuus
Tässä uutinen: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2006/02/427087 Tuossa sanotaan onnettomuuden s10885