Tuossa ML:n yläreunassa on tyrkyllä linkki Suomi24 vaaligallupin tuloksiin. Ne kertovat, että vastanneista miehistä peräti 45% äänestäisi Persuja. "Suomi24 Vaaligallupista selvisi, että jos vaalit järjestettäisiin nyt, …
Aamulehdessä oli moinen artikkeli. Minä voisin tuon vielä jotenkin allekirjoittaakin. Tosin tämänkin palstan hardcore-atm:en neitsyysfetissit löyvät väitettä korville. Minusta on perin skitsofrenistä samaan aikaan haave…
Vaalit ovat taasen tulossa. Kokeilin vaalikonetta, joka vahvisti ennakko-odotuksiani. Äänestän näissäkin vaaleissa jälleen naista, jo ties kuinka monennen kerran. Eikä tämä edes ole mitään tietoista naisten suosimista. …
Palstalla herää aina tasaisin väliajoin keskustelu sheriffin tarpeesta. Minusta se voitaisiin korvata psykiatrilla. Minä kun en selvästikään ole ainoa, jonka lääkitys ei ole kohdallaan ja kuvittele, että juuri minä itse…
Muistaako joku ketjun, jossa joku oli linkittänyt tänne naisten kuvia? Suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että nainen (joku englantilainen tai jenkkiläinen malli tai näyttelijä), oletettavasti c-kupin rintoineen ja no…
Nyt on kohkattu hallituksen ehdotuksesta nostaa ihmisten alinta vanhuuseläkeikää 63:sta 65:een vuoteen. Ihmiset ovat pöyristyneitä ja väittävät, etteivät ehdi nauttia eläkepäivistään vaan kuolevat saman tien. Kuitenkin …
Luin tuota aborttikeskustelua ja siellä puhuttiin raskauskortista. Siitä siis selivää ainakin vanhempien veriryhmät, äidin sukupuolitaudit. Mitäs olette mieltä, jos sellainen kortti muutettaisiin yleiseksi panokortiksi …
Viettäessäni toistaiseksi viimeistä lomapäivääni Suomeen palattuani ja kotipiiaksi jouduttuani, kysyn muitakin, kuinka vietät lomasi? Pidätkö lomasi yhdessä erässä vai pätkissä pitkin kesän tai peräti läpi vuoden? Viihd…
Palstalla esiintyy jatkuvasti epäilyksia tai "varmoja tietoja" siitä, mikä rekattu nimimerkki käyttää joko toista rekattua- tai puskanikkiä. Melkoista salaliittoteoretisointia, jotten sanoisi. Niinpä päätin koota tähän …
Allaoleva, juuri uutisistakin ulos tullut juttu kertoo, että sinkut ovat 80% useammin masentuneita kuin perheelliset. Naissinkkujen ongelmien takana on useammin huono taloudellinen tilanne ja miesten yksinäisyyden tunne…
Kun te aina mesoatte asian perään vähätellen kirjoittajan persoonan merkitystä, niin eikö ole pelkästään positiivista, että palstalla on paljon nikinvaihtajia ja multinikkejä?
Uskovaiset (olkoot sitten kristittyjä, muslimeita tms.) ovat tappaneet aikoin saatossa varmaan kymmeniä miljoonia, kommarit tappoivat jonkun arvion mukaan 30 miljoonaa ihmistä yhteiskuntakokeilullaan. Natsit 20 miljoona…
Rouva Ratikka oli pistänyt työhuoneensa uuteen uskoon. Sängyn alla oli "miljoonalaatikkoni", joka piti nyt hävittää. Vaikka muuten olen melko järjestelmällinen ihminen, sinne on sullottu kaikkea sekalaista, jota en ole …
Naiset tuntuvat usein toivovan, että mies aikuistuisi. Toisin sanoen kasvavan vastuuntuntoiseksi mieheksi. Vaan mitä tuo sinulle henkilökohtaisesti tarkoittaa? Pitääkö miehen opiskella, valmistua, mennä töihin ja kantaa…
Mikä on nykyinen kännykkä-äänesi? Ja jälleen kerran nimi otsikkoon ja linkki viestikenttään, kiitos!
Kävin aamulla tankkaamassa autoni ja huoltiksella Ilta-Sanomien lööppi huusi Aikakoneesta ja Kuorosodasta tutun Sanin yllätysraskaudesta. Tavallisen kansan keskuudessa moisista yllätyksistä puhutaan ylensä vahinkoraskau…
Sohaisen nyt kusiaispesää, että voin lukea nimimerkistäni tehdtyjä aloituksia loppupäivän. Kun vastustin sosiaalietuuksien nostamista, minulle vastattiin, että ne ovat liian pieniä, koska ne eivät minuakaan houkuttele n…
Monet ihmisethän keräilevät jotain. Tuntuu jotenkin hienolta omistaa jotain. Joku kerää postimerkkejä, Teemu Selänne rikkaana miehenä keräilee autoja ja minä olen ylpeä Aku Ankka kokoelmastani. Niinpä aloin miettimään, …
Mitä mieltä olette tästä ennenkaikkea naisten lanseeraamasta ja käyttämästä termistä "laatuaika" parisuhteen yhteydessä? Vietätäkö sinä omassa suhteessasi laatuaikaa? Entä vietätkö sitä vielä määrän kustannuksella? Mitä…
Aihe tuli mieleeni lähinnä iltapäivälehtien lööpeistä, joissa kauhistellaan ja vaaditaan kansan suulla kiellettäväksi milloin mitäkin. Aloin miettimään, että paljonko yksilönvapauksia voidaan rajoittaa sillä perusteella…