Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Onko nikki

ensi-vai toisarvoinen kommentteja lukiessasi, ja niihin kantaa ottaessasi? Ja toivoisin haudanvakavia vastauksia, vaikk
    Miehen logiikka
    26
    1108
  2. Akka suuttui,

tos joku aika sit ja ihan aiheesta, mä oon ihan liikaa netissä. Tai en enää liikaa ole, vaan sillonku oon koneella, ni e
    Miehen logiikka
    34
    1103
  3. G: Mieleenpainuvin paikka.

No niin. Aikaa on taas kulunut edellisestä vastaavasta gallupista ja elämä on edennyt, ni sitä on varmasti koitettu kaik
    Miehen logiikka
    20
    1102
  4. Pieni ja nopee galluppi,

niinku tekijänsäkin, mut siis itse kysymys kuuluu. Koru vai alusasu?
    Miehen logiikka
    56
    1093
  5. Rotaxin viiskaksykkönen,

vesijäähdytteinen ja sähköstartillinen sellanen, ei tuu perkele kipinää! Eilen kärtsähti virtalukon pohja ja tänään sen
    Miehen logiikka
    21
    1091
  6. Naiset on himmeitä.

Tai sitte mä vaan oon niin hurmaava. Jälleen kerran tuli kummmallinen puhelinsoitto, jossa joku nainen sanoi tällä kert
    Miehen logiikka
    20
    1078
  7. Nyt on pakko kerskua,

kyllä sain sellaset kyydit äsken, ettei oo tosikaa. Huh! Nyt sitte viel oluen ja palstan kanssa yön pimeydessä ja hilja
    Miehen logiikka
    40
    1042
  8. Selkäänpuukotus

Oliks toi äskönen yhden tyypin järjestämä draama nyt esimerkki naisten selkäänpuukotuksesta? Mun mielestä se sopis siihe
    Miehen logiikka
    16
    1033
  9. G: Tykkäätkö musta?

Jos tykkäät, ni miksi tykkäät, jos et tykkää, ni miksi et tykkää. *räps räps* *wink wink*
    Suhteet
    21
    1030
  10. sori mutta,

johtuuko tää timantin mustamaalausyritys nyt siitä, et se meni genion pokaamaan?
    Miehen logiikka
    15
    1026
  11. Mitäs jos?

Mitäs jos naisesi sanoo sulle, että 'jos meet pussailemaan muita naisia, ni älä kerro, koska mitä en tiedä, ni sitä ei o
    Miehen logiikka
    28
    1009
  12. Onks tosi niin?

Tuli mieleen tosta autiosaarikeskustelusta, että naiset fantasioi julkkismiehistä ja miehet fantasioi ympäristössä olevi
    Miehen logiikka
    43
    992
  13. Noni pojat ja tytöt.

Puutetta näkyvissä. Eikä se ole rahan tai ruuan puutetta. Hommakkaas nyt jostakin miestä tai naista, aivan sama minkälai
    Miehen logiikka
    36
    992
  14. Noh, hävettääkö?

Genio ja artigas? Tässäku on tänään meinannu pariinki otteeseen jotain kommenttia heittää, ni alotus on poistunu kys. ni
    Miehen logiikka
    18
    990
  15. Mitä ajattelet?

Ajatteletko mitään? Aika saamattomalla päällä taas.
    Miehen logiikka
    40
    988
  16. Paljonko oli viimeisin sähkölasku?

Meillä oli 389 ja toisen talon 370... Pitäis olla ihan Suomen halvimpia sähköyhtiöitä, mutta saatana silti. Sen toisen t
    Miehen logiikka
    29
    985
  17. Jeesus on hyvä bisnes.

Näin sunnutaiaamun kunniaksi. "Kirkolla jättiomaisuus Suomen evankelisluterilainen kirkko on kerännyt valtavan omaisuu
    Miehen logiikka
    21
    980
  18. Ettei tärkein näin joulun allakaan unohtuisi,

eli päteminen, ni kuinka ison joulukinkun olet hankkinut/hankkimassa? Onks joku hommannu peräti kokonaisen sian? Meil o
    Miehen logiikka
    27
    971
  19. Juteltaisko lisääntymisestä?

Kun kerran tyttähevonen on tamma, ja poikahevonen on ori, ni niiden pannessa ja kantavaksi tullessaan niille syntyy myöh
    Miehen logiikka
    26
    955
  20. 18
    952