relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Onko nikki
ensi-vai toisarvoinen kommentteja lukiessasi, ja niihin kantaa ottaessasi? Ja toivoisin haudanvakavia vastauksia, vaikk261108Akka suuttui,
tos joku aika sit ja ihan aiheesta, mä oon ihan liikaa netissä. Tai en enää liikaa ole, vaan sillonku oon koneella, ni e341103G: Mieleenpainuvin paikka.
No niin. Aikaa on taas kulunut edellisestä vastaavasta gallupista ja elämä on edennyt, ni sitä on varmasti koitettu kaik201102Pieni ja nopee galluppi,
niinku tekijänsäkin, mut siis itse kysymys kuuluu. Koru vai alusasu?561093Rotaxin viiskaksykkönen,
vesijäähdytteinen ja sähköstartillinen sellanen, ei tuu perkele kipinää! Eilen kärtsähti virtalukon pohja ja tänään sen211091Naiset on himmeitä.
Tai sitte mä vaan oon niin hurmaava. Jälleen kerran tuli kummmallinen puhelinsoitto, jossa joku nainen sanoi tällä kert201078Nyt on pakko kerskua,
kyllä sain sellaset kyydit äsken, ettei oo tosikaa. Huh! Nyt sitte viel oluen ja palstan kanssa yön pimeydessä ja hilja401042Selkäänpuukotus
Oliks toi äskönen yhden tyypin järjestämä draama nyt esimerkki naisten selkäänpuukotuksesta? Mun mielestä se sopis siihe161033G: Tykkäätkö musta?
Jos tykkäät, ni miksi tykkäät, jos et tykkää, ni miksi et tykkää. *räps räps* *wink wink*211030sori mutta,
johtuuko tää timantin mustamaalausyritys nyt siitä, et se meni genion pokaamaan?151026Mitäs jos?
Mitäs jos naisesi sanoo sulle, että 'jos meet pussailemaan muita naisia, ni älä kerro, koska mitä en tiedä, ni sitä ei o281009Onks tosi niin?
Tuli mieleen tosta autiosaarikeskustelusta, että naiset fantasioi julkkismiehistä ja miehet fantasioi ympäristössä olevi43992Noni pojat ja tytöt.
Puutetta näkyvissä. Eikä se ole rahan tai ruuan puutetta. Hommakkaas nyt jostakin miestä tai naista, aivan sama minkälai36992Noh, hävettääkö?
Genio ja artigas? Tässäku on tänään meinannu pariinki otteeseen jotain kommenttia heittää, ni alotus on poistunu kys. ni18990- 40988
Paljonko oli viimeisin sähkölasku?
Meillä oli 389 ja toisen talon 370... Pitäis olla ihan Suomen halvimpia sähköyhtiöitä, mutta saatana silti. Sen toisen t29985Jeesus on hyvä bisnes.
Näin sunnutaiaamun kunniaksi. "Kirkolla jättiomaisuus Suomen evankelisluterilainen kirkko on kerännyt valtavan omaisuu21980Ettei tärkein näin joulun allakaan unohtuisi,
eli päteminen, ni kuinka ison joulukinkun olet hankkinut/hankkimassa? Onks joku hommannu peräti kokonaisen sian? Meil o27971Juteltaisko lisääntymisestä?
Kun kerran tyttähevonen on tamma, ja poikahevonen on ori, ni niiden pannessa ja kantavaksi tullessaan niille syntyy myöh26955- 18952