relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
No niin naiset,
tähänkö ne suuret puheet ja tilastot naisjohtajuuden paremmuudesta sit kiteytyy: "Viikon sisään jo kaksi naispuolista p16720- 11719
Nonii, nyt olis Fredericoa tarjolla.
Fredericolle pitäis saada nainen. Se ei oo ranttu. Kaikki musikaaliset, pitkäsääriset sataseitkytkakssenttiset oinaat17718Untako vain?
Sanasta mielikuvituskaveri tulee melkoiset ristiiriidat ja vastakkaiset mielleyhtymät riippuen siitä, että missä asioist32717Ronkelius pöydälle.
Mä en enää usko ronkeliuteen, vaan oon sen päättänyt olevan joko uskalluksen puutetta, tai sitte muuten vaan 'hyvä' seli28715- 24713
Ettei olennainen unohtuis,
mikä miellyttää: 1. http://www.ladyshop.net/escante/baby_dolls/Babydool_22483Hb.jpg 2. http://www.ladyshop.net/escante16710G: Kaks kysymystä.
Otatko mielummin yleiskoneen, joka on vähä joka hommassa jonkunlainen, mut missään ei oikein hyvä? Vai oletko erikoisty19709Onks galleriauudistus
mielestäsi melkein kokonaan tappanut sen vähänkin asiakeskustelun mitä tääl on ollut? Mun mielestä on. En tiedä sit, et14708Mitä lasissa?
Perjantai ja kaikki, eikä kukaa oo tätä viel kysyny. Mulla on kokista. Raakana.29704On ne perkeleet sitkeitä.
Puolipakotin akan mun kans pienelle kävelylenkille tuonne viidentoista asteen pakkaseen ja melkosen valituksen kera se s14703Tietääkö joku,
et jos rikkoo ajokieltoa ja jää siit kiinni, ni paljonko sitä tulee sit lisää?23700- 21694
- 27686
4G EEE PC Käyttökokemuksia
Aina sillo tällö tätä palstaa lukeneena päätin nyt kirjoittaa omia käyttökokemuksiani. Minulla on on ollut alkuperäinen2684- 17682
- 7679
- 37675
Jos olisin
ollut vaikka tämän päivän uutispimennossa, niin osaisitko lyhyesti kertoa päivän tärkeimmät tapahtumat? Pelkkä kyllä ta23674Ihan oikiasti.
Onko jonkun tuttavapiirissä enemmistö sellasia naisia, joiden mies olis korkeammin tai paremmin koulutettu? Mun tuttava22669