Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. No niin naiset,

tähänkö ne suuret puheet ja tilastot naisjohtajuuden paremmuudesta sit kiteytyy: "Viikon sisään jo kaksi naispuolista p
    Miehen logiikka
    16
    720
  2. Naiset,

*huoh*
    Miehen logiikka
    11
    719
  3. Nonii, nyt olis Fredericoa tarjolla.

Fredericolle pitäis saada nainen. Se ei oo ranttu. Kaikki musikaaliset, pitkäsääriset sataseitkytkakssenttiset oinaat
    Miehen logiikka
    17
    718
  4. Untako vain?

Sanasta mielikuvituskaveri tulee melkoiset ristiiriidat ja vastakkaiset mielleyhtymät riippuen siitä, että missä asioist
    Miehen logiikka
    32
    717
  5. Ronkelius pöydälle.

Mä en enää usko ronkeliuteen, vaan oon sen päättänyt olevan joko uskalluksen puutetta, tai sitte muuten vaan 'hyvä' seli
    Miehen logiikka
    28
    715
  6. Kuka muistaa wanhat ajat?

Mun mielestä juutuubbi on osaltaan pilannu tän palstan.
    Miehen logiikka
    24
    713
  7. Ettei olennainen unohtuis,

mikä miellyttää: 1. http://www.ladyshop.net/escante/baby_dolls/Babydool_22483Hb.jpg 2. http://www.ladyshop.net/escante
    Miehen logiikka
    16
    710
  8. G: Kaks kysymystä.

Otatko mielummin yleiskoneen, joka on vähä joka hommassa jonkunlainen, mut missään ei oikein hyvä? Vai oletko erikoisty
    Miehen logiikka
    19
    709
  9. Onks galleriauudistus

mielestäsi melkein kokonaan tappanut sen vähänkin asiakeskustelun mitä tääl on ollut? Mun mielestä on. En tiedä sit, et
    Miehen logiikka
    14
    708
  10. Mitä lasissa?

Perjantai ja kaikki, eikä kukaa oo tätä viel kysyny. Mulla on kokista. Raakana.
    Miehen logiikka
    29
    704
  11. On ne perkeleet sitkeitä.

Puolipakotin akan mun kans pienelle kävelylenkille tuonne viidentoista asteen pakkaseen ja melkosen valituksen kera se s
    Miehen logiikka
    14
    703
  12. Tietääkö joku,

et jos rikkoo ajokieltoa ja jää siit kiinni, ni paljonko sitä tulee sit lisää?
    Miehen logiikka
    23
    700
  13. 21
    694
  14. Vituttaako koskaan

kun oot niin perkeleen itsekäs?
    Miehen logiikka
    27
    686
  15. 4G EEE PC Käyttökokemuksia

Aina sillo tällö tätä palstaa lukeneena päätin nyt kirjoittaa omia käyttökokemuksiani. Minulla on on ollut alkuperäinen
    Yleistä Linuxista
    2
    684
  16. Kamoon naiset,

lähestykää vapaita miehiä. Mä oon onnellisesti varattu.
    Miehen logiikka
    17
    682
  17. Syvällisen ja pinnallisen

keskustelun raja? Missä se menee?
    Miehen logiikka
    7
    679
  18. Shakkiturnaus,

halukkaita osallistujia?
    Miehen logiikka
    37
    675
  19. Jos olisin

ollut vaikka tämän päivän uutispimennossa, niin osaisitko lyhyesti kertoa päivän tärkeimmät tapahtumat? Pelkkä kyllä ta
    Miehen logiikka
    23
    674
  20. Ihan oikiasti.

Onko jonkun tuttavapiirissä enemmistö sellasia naisia, joiden mies olis korkeammin tai paremmin koulutettu? Mun tuttava
    Miehen logiikka
    22
    669