Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Oodi aamulle

Se että suuni on mykkä aamuiselle luodolle laskeutuvan sinisen usvan aikaan. Kertoo vain eksyneestä kulkurisieluni
    Kirjallisuus
    19
    647
  2. Adam, Adam

Mies Sinulle huikeaa hetkisen hurmaa uuden elämänaiheen luovuttamista naiselle, naiseen. Et tiedä miltä se kantajast
    Rakkausrunot
    18
    647
  3. Haihtuvaa

Epätoivoisesti pidin hetkistä kiinni niin että nyt kun ei ole eilistä eikä huomista syli täynnä unohdusta on hiljais
    Rakkausrunot
    26
    646
  4. Rakkauden rätinöitä

Jätä jotain pysyvää koska olet parasta elämässäni ole lähellä, lähempänä hyväile uurteiset uomani ehyeksi. Sähköisillä
    Rakkausrunot
    24
    645
  5. Se on ihmisen kokoinen

Maalaa purtesi kylkeen ’ broken heart ’ yksinäisen miehen maisemaasi. Ehkä vielä joskus muistat minut turvattomuuden
    Rakkausrunot
    26
    644
  6. Melankoliasta räiskyvään etydiin

Malttamaton sydämeni säröinen sieluni ja kaulasuonillani viileä kaipauksen karpalonauha. Kaikki minussa nyyhkytyst
    Rakkausrunot
    26
    643
  7. Yksinäisen savun säkeet

Haluaisin olla hänen merensä hiekkaa aaltojensa hyväiltävänä ja hukuttautua vaahtojensa valkoisiin kupliin. Kun vete
    Rakkausrunot
    35
    643
  8. Usko, toivo, rakkaus

Ethän ohita minua nyt vaan muistuta siitä kuinka puhutaan, rakastetaan ja rytmitetään epävireiset sydämet yhteen.
    Rakkausrunot
    16
    642
  9. Sinä vain

En ole nähnyt hänen itkevän milloinkaan mutta tiedän että hänen silmiensä piilossa asuu mykkien murheiden mantu. Kaip
    Rakkausrunot
    24
    638
  10. Kuinka paljon rakkautta ...

Ei se ohimoilleni unohtunut viivähti vain valtaisa varjo, pimeän poika. Näin kuinka malttamattomina jäiset tähdet pu
    Rakkausrunot
    28
    637
  11. Saavuttamaton ?

Hetkinä jolloin kipeydessäni olen joutunut avaamaan ovia eilisten haavoihin ja yhteys muuhun maailmaan jää suljettuje
    Rakkausrunot
    32
    635
  12. Ihmeiden tekijälle

Sinä voisit tehdä minut merkitykselliseksi enkä minä kysyisi mitään kuuntelisin vain kunnes olisit rantani kiertänyt.
    Rakkausrunot
    22
    632
  13. Love story

Auringon valo näissä suvisissa aamuissa värisevine säteineen ihoillamme on kuin lämmin keltainen maito. Kaksi vierekkäi
    Rakkausrunot
    32
    632
  14. Kysymyksiä

kuinka paljon minä tuhlasin itseäni uskoin, kuuntelin ja täytin maljaani elämällä olisiko se enää kirjoittamisen arv
    Kirjallisuus
    24
    630
  15. Äidin monologi

Siitä on jo ihmisikä kun olen pitänyt lasta rinnoillani tuntenut pienten sormien puristuksen ja vauvan tuoksun sieraimil
    Rakkausrunot
    30
    630
  16. Ilman Sinua

Olen elänyt Sinusta ja Sinua paitsi. Sanoilla olet minua kivittänyt et tuntenut tuskaani, et kuullut satoja itkujani e
    Rakkausrunot
    20
    629
  17. On tullut moni, on mennyt moni

hämärä harteillani istun muistellen hetkiä jolloin olin äärettömän onnellinen aikaa jolloin pelkkä katse riitti sanoik
    Rakkausrunot
    27
    628
  18. Salaisuuksia

katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme
    Rakkausrunot
    28
    628
  19. Auki ja niin kiinni

haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v
    Rakkausrunot
    31
    627
  20. Harhailua

kuuletko kuinka äänekkäästi järvi nukkuu valittaa yli yksinäisen luodon ja hiljentyneiden rantojen poikki näetkö ku
    Rakkausrunot
    24
    624