Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Se on ihmisen kokoinen

Maalaa purtesi kylkeen ’ broken heart ’ yksinäisen miehen maisemaasi. Ehkä vielä joskus muistat minut turvattomuuden
    Rakkausrunot
    26
    622
  2. Koska tähdet muuttuivat timanteiksi ?

Oli niin vaikea tiedostaa mistä ja kuinka paljon koski kun sielu oli tukahtuneita tunteita tulvillaan olla selätysten
    Rakkausrunot
    20
    622
  3. Kolhitut

Elokuun kuutamossa tuhlaamme toisiimme illan. Seikkailemme ahnaasti, intohimoisemmin kuin koskaan. Veden syleilyssä
    Rakkausrunot
    20
    616
  4. Oodi aamulle

Se että suuni on mykkä aamuiselle luodolle laskeutuvan sinisen usvan aikaan. Kertoo vain eksyneestä kulkurisieluni
    Kirjallisuus
    19
    616
  5. Kysymyksiä

kuinka paljon minä tuhlasin itseäni uskoin, kuuntelin ja täytin maljaani elämällä olisiko se enää kirjoittamisen arv
    Kirjallisuus
    24
    615
  6. Ilman Sinua

Olen elänyt Sinusta ja Sinua paitsi. Sanoilla olet minua kivittänyt et tuntenut tuskaani, et kuullut satoja itkujani e
    Rakkausrunot
    20
    611
  7. Saavuttamaton ?

Hetkinä jolloin kipeydessäni olen joutunut avaamaan ovia eilisten haavoihin ja yhteys muuhun maailmaan jää suljettuje
    Rakkausrunot
    32
    609
  8. Yksinäisen savun säkeet

Haluaisin olla hänen merensä hiekkaa aaltojensa hyväiltävänä ja hukuttautua vaahtojensa valkoisiin kupliin. Kun vete
    Rakkausrunot
    35
    608
  9. Kuinka paljon rakkautta ...

Ei se ohimoilleni unohtunut viivähti vain valtaisa varjo, pimeän poika. Näin kuinka malttamattomina jäiset tähdet pu
    Rakkausrunot
    28
    608
  10. Love story

Auringon valo näissä suvisissa aamuissa värisevine säteineen ihoillamme on kuin lämmin keltainen maito. Kaksi vierekkäi
    Rakkausrunot
    32
    605
  11. Hiljaisuudessa syntynyt

Kuu roikkuu pakastuneista kynsistään vaienneiden luotojen yllä kuurapartainen ikimetsä aavistaa jo liukuvan aamun. Yö
    Rakkausrunot
    20
    605
  12. Harhailua

kuuletko kuinka äänekkäästi järvi nukkuu valittaa yli yksinäisen luodon ja hiljentyneiden rantojen poikki näetkö ku
    Rakkausrunot
    24
    603
  13. Ikkuna luoksesi

En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.
    Rakkausrunot
    28
    602
  14. Vastaus on Sinulla

Eilen oli vesi tummaa tunsin kyllä tuulen taivaan viileät helmet kasvoillain mutta huulet ne eivät taipuneet hymyyn.
    Rakkausrunot
    38
    602
  15. Kaipaan

Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä
    Rakkausrunot
    22
    600
  16. My name is

Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,
    Rakkausrunot
    20
    598
  17. Sinä teet sen kauniimmin

On hetkiä jolloin satuttaa lumenhiljaisuus vastavirran karheat pyörteet ja vuosien varjot silmieni ympärillä syksyiste
    Rakkausrunot
    26
    598
  18. Askel askeleelta ...

Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka
    Rakkausrunot
    20
    596
  19. Satuttavaa

Uutiset suoltavat sotaa saastepäästöjä, nälkää laivojen uppoamisiakin eikä mikään hätkähdytä. Kaiken tuon kuuntelen
    Rakkausrunot
    23
    593
  20. Äidin monologi

Siitä on jo ihmisikä kun olen pitänyt lasta rinnoillani tuntenut pienten sormien puristuksen ja vauvan tuoksun sieraimil
    Rakkausrunot
    30
    593