Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Enemmän haluan

Pysähdy luonani anna minulle yksi elämänmaikuinen yö, niin kuin ei huomista olisi kuin kaikki mahdollinen rakkaudessa ol
    Rakkausrunot
    24
    625
  2. Se on ihmisen kokoinen

Maalaa purtesi kylkeen ’ broken heart ’ yksinäisen miehen maisemaasi. Ehkä vielä joskus muistat minut turvattomuuden
    Rakkausrunot
    26
    623
  3. Oodi aamulle

Se että suuni on mykkä aamuiselle luodolle laskeutuvan sinisen usvan aikaan. Kertoo vain eksyneestä kulkurisieluni
    Kirjallisuus
    19
    621
  4. Valossa syntynyt

on liian usein hetkiä jolloin hymy unohtuu mykkien huulien taakse enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivi
    Rakkausrunot
    22
    619
  5. Kolhitut

Elokuun kuutamossa tuhlaamme toisiimme illan. Seikkailemme ahnaasti, intohimoisemmin kuin koskaan. Veden syleilyssä
    Rakkausrunot
    20
    617
  6. Kysymyksiä

kuinka paljon minä tuhlasin itseäni uskoin, kuuntelin ja täytin maljaani elämällä olisiko se enää kirjoittamisen arv
    Kirjallisuus
    24
    616
  7. Saavuttamaton ?

Hetkinä jolloin kipeydessäni olen joutunut avaamaan ovia eilisten haavoihin ja yhteys muuhun maailmaan jää suljettuje
    Rakkausrunot
    32
    614
  8. Kuinka paljon rakkautta ...

Ei se ohimoilleni unohtunut viivähti vain valtaisa varjo, pimeän poika. Näin kuinka malttamattomina jäiset tähdet pu
    Rakkausrunot
    28
    614
  9. Ilman Sinua

Olen elänyt Sinusta ja Sinua paitsi. Sanoilla olet minua kivittänyt et tuntenut tuskaani, et kuullut satoja itkujani e
    Rakkausrunot
    20
    613
  10. Yksinäisen savun säkeet

Haluaisin olla hänen merensä hiekkaa aaltojensa hyväiltävänä ja hukuttautua vaahtojensa valkoisiin kupliin. Kun vete
    Rakkausrunot
    35
    613
  11. Hiljaisuudessa syntynyt

Kuu roikkuu pakastuneista kynsistään vaienneiden luotojen yllä kuurapartainen ikimetsä aavistaa jo liukuvan aamun. Yö
    Rakkausrunot
    20
    610
  12. Love story

Auringon valo näissä suvisissa aamuissa värisevine säteineen ihoillamme on kuin lämmin keltainen maito. Kaksi vierekkäi
    Rakkausrunot
    32
    609
  13. Usko, toivo, rakkaus

Ethän ohita minua nyt vaan muistuta siitä kuinka puhutaan, rakastetaan ja rytmitetään epävireiset sydämet yhteen.
    Rakkausrunot
    16
    605
  14. Harhailua

kuuletko kuinka äänekkäästi järvi nukkuu valittaa yli yksinäisen luodon ja hiljentyneiden rantojen poikki näetkö ku
    Rakkausrunot
    24
    605
  15. Satuttavaa

Uutiset suoltavat sotaa saastepäästöjä, nälkää laivojen uppoamisiakin eikä mikään hätkähdytä. Kaiken tuon kuuntelen
    Rakkausrunot
    23
    604
  16. Ikkuna luoksesi

En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.
    Rakkausrunot
    28
    604
  17. Vastaus on Sinulla

Eilen oli vesi tummaa tunsin kyllä tuulen taivaan viileät helmet kasvoillain mutta huulet ne eivät taipuneet hymyyn.
    Rakkausrunot
    38
    604
  18. Kaipaan

Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä
    Rakkausrunot
    22
    602
  19. Sinä teet sen kauniimmin

On hetkiä jolloin satuttaa lumenhiljaisuus vastavirran karheat pyörteet ja vuosien varjot silmieni ympärillä syksyiste
    Rakkausrunot
    26
    601
  20. My name is

Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,
    Rakkausrunot
    20
    599