haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Se on ihmisen kokoinen
Maalaa purtesi kylkeen ’ broken heart ’ yksinäisen miehen maisemaasi. Ehkä vielä joskus muistat minut turvattomuuden26622Koska tähdet muuttuivat timanteiksi ?
Oli niin vaikea tiedostaa mistä ja kuinka paljon koski kun sielu oli tukahtuneita tunteita tulvillaan olla selätysten20622Kolhitut
Elokuun kuutamossa tuhlaamme toisiimme illan. Seikkailemme ahnaasti, intohimoisemmin kuin koskaan. Veden syleilyssä20616Oodi aamulle
Se että suuni on mykkä aamuiselle luodolle laskeutuvan sinisen usvan aikaan. Kertoo vain eksyneestä kulkurisieluni19616Kysymyksiä
kuinka paljon minä tuhlasin itseäni uskoin, kuuntelin ja täytin maljaani elämällä olisiko se enää kirjoittamisen arv24615Ilman Sinua
Olen elänyt Sinusta ja Sinua paitsi. Sanoilla olet minua kivittänyt et tuntenut tuskaani, et kuullut satoja itkujani e20611Saavuttamaton ?
Hetkinä jolloin kipeydessäni olen joutunut avaamaan ovia eilisten haavoihin ja yhteys muuhun maailmaan jää suljettuje32609Yksinäisen savun säkeet
Haluaisin olla hänen merensä hiekkaa aaltojensa hyväiltävänä ja hukuttautua vaahtojensa valkoisiin kupliin. Kun vete35608Kuinka paljon rakkautta ...
Ei se ohimoilleni unohtunut viivähti vain valtaisa varjo, pimeän poika. Näin kuinka malttamattomina jäiset tähdet pu28608Love story
Auringon valo näissä suvisissa aamuissa värisevine säteineen ihoillamme on kuin lämmin keltainen maito. Kaksi vierekkäi32605Hiljaisuudessa syntynyt
Kuu roikkuu pakastuneista kynsistään vaienneiden luotojen yllä kuurapartainen ikimetsä aavistaa jo liukuvan aamun. Yö20605Harhailua
kuuletko kuinka äänekkäästi järvi nukkuu valittaa yli yksinäisen luodon ja hiljentyneiden rantojen poikki näetkö ku24603Ikkuna luoksesi
En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.28602Vastaus on Sinulla
Eilen oli vesi tummaa tunsin kyllä tuulen taivaan viileät helmet kasvoillain mutta huulet ne eivät taipuneet hymyyn.38602Kaipaan
Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä22600My name is
Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,20598Sinä teet sen kauniimmin
On hetkiä jolloin satuttaa lumenhiljaisuus vastavirran karheat pyörteet ja vuosien varjot silmieni ympärillä syksyiste26598Askel askeleelta ...
Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka20596Satuttavaa
Uutiset suoltavat sotaa saastepäästöjä, nälkää laivojen uppoamisiakin eikä mikään hätkähdytä. Kaiken tuon kuuntelen23593Äidin monologi
Siitä on jo ihmisikä kun olen pitänyt lasta rinnoillani tuntenut pienten sormien puristuksen ja vauvan tuoksun sieraimil30593