Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. Voiko liittyä helluntaiseurakuntaan jos

uskoo evoluutioon ja kannattaa sukupuolineutraalia avioliittolakia?
    Helluntailaisuus
    55
    32
  2. Peukkupaikka 3.11.2015

1.Kor.1:15-25 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme se
    Helluntailaisuus
    3
    32
  3. Peukkupaikka 16.11.2015

Room 14:1 Hyväksykää joukkoonne sekin joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä. Jatko(omie
    Helluntailaisuus
    5
    32
  4. Uskovaisen agaberakkaus

Vuosi elämästäni, siitä on jo kyllä aikaa, kun se loppui...kirjoittelin miehen kanssa joka puhui tällä palstalla agabera
    Helluntailaisuus
    13
    31
  5. 1.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."
    Helluntailaisuus
    0
    31
  6. Kahden tulen välissä:

ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min
    Helluntailaisuus
    4
    31
  7. Miltä tämä kuulostaisi

Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui
    Kristinusko
    23
    30
  8. Uskovaisten taka-ajatukset

Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    64
    30
  9. Testi

testi
    Helluntailaisuus
    0
    29
  10. Kysymys uskovaisille:

Mitä sinulle tulee mieleen sanasta "rauha"?
    Helluntailaisuus
    23
    29
  11. Ei tule mitään...

Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost
    Helluntailaisuus
    14
    29
  12. Peukkupaikka 18.2.2016

Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika." Lappis kirjoitti
    Helluntailaisuus
    0
    28
  13. Moi taikka rauhaa!

Ympyrä sulkeutuu...huomenna helluntaisrk:ssa kokous. Mitäopin mierontiellä muuta kuin ..mitä opin hengelliseltä kannalt
    Helluntailaisuus
    17
    28
  14. Miten tämä uusi käytäntö palstalla?

Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin
    Helluntailaisuus
    6
    27
  15. Parasta ihmisessä

On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?
    Kristinusko
    6
    27
  16. Jouko!!!vastaappas

Olen laittanut sullejo ainakin viisi kysymystä!
    Helluntailaisuus
    1
    27
  17. RAAMATULLINEN paasto osa 2

Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku
    Helluntailaisuus
    4
    27
  18. Hurmos ja viha

Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses
    Helluntailaisuus
    22
    27
  19. 2.paukkupaikka 6.10.15

Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m
    Helluntailaisuus
    1
    27
  20. Peukkupaikka 8.12.2015

Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks
    Helluntailaisuus
    7
    27