auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Missä hän on?
Riitta oli hänen nimensä. Hänen äitinsä työskenteli luterilaisessa seurakunnassa, ja Jumalan hän tiesi. Mutta mitä hän074Peukkupaikka 9.1.2016
Ristin saarnan hulluus Puhe rististä on hullutus niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pela472Mt-ongelmaiset, ja Jeesus
MTQ-testissä kysytään mm.koetko että sinua rangaistaan?" Ex-uskovana tiedän, että, huolien tullessa, joitain saatetaan271Uusiiko mun leukemia?
Jalassa on kumma mustelma. Parantumisen jälkeen niitä on ollut jos juon. Verikokeet normaalit. Nyt en ole juonut vähää271Nimmari jtp:"Putoavassa lentokoneessa
ei ole yhtään ateistia"on tuttu sanonta minulle näiltä palstoilta. Eräs mielenterveyshoitajaksi itseään tituuleeraava ni170Voiko liittyä helluntaiseurakuntaan jos
uskoo evoluutioon ja kannattaa sukupuolineutraalia avioliittolakia?5570Raamatun mukaan
elämäntarkoitus on: toisten auttaminen ja Jumalan rakastaminen. Viitaten menneisiin ketjuihin niille jotka siihen osal370Miltä tämä kuulostaisi
Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui2370Uskovaisten taka-ajatukset
Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse069- 3669
Oivallus
kesken kaiken keskustelun: Jumala nauttii ihmisten ylistämisestä ja palvonnassa taivaassa sillä aikaa kun eiuskovat kärs869Ympyrä sulkeutuu.
Tulin tälle palstalle noin 10 vuotta sitten ja olin uskossa. Tälle palstalle tullessa nimmari ritaliolevainen alias moh5668Uskomuksia
Mitä hellarit mieltä? Onko tällaisiin uskominen synti: enteet, merkki jostain.. Esm.vesihiidet: tarttuvat järvestä,joe167- 2967
Kunnioitan uskovaista, joka
1. pitää rakkauden kaksoiskäskyä tärkeimpänä ohjeena. Varsinkin sellaista uskovaa joka on ottanut sydämenasiakseen lähim066- 2366
Älykkyys ei ole tittelistä kiinni
Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju2366Peukkupaikka 16.11.2015
Room 14:1 Hyväksykää joukkoonne sekin joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä. Jatko(omie566Uskovaiset vastustavat toisten onnea.
Vain äärimmäisen pahantahtoinen ja täten paha ihminen voi vastustaa toisten onnea ts homojen rakkausavioliittoa.9865Moi taikka rauhaa!
Ympyrä sulkeutuu...huomenna helluntaisrk:ssa kokous. Mitäopin mierontiellä muuta kuin ..mitä opin hengelliseltä kannalt1764