auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Voiko liittyä helluntaiseurakuntaan jos
uskoo evoluutioon ja kannattaa sukupuolineutraalia avioliittolakia?5532Peukkupaikka 3.11.2015
1.Kor.1:15-25 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme se332Peukkupaikka 16.11.2015
Room 14:1 Hyväksykää joukkoonne sekin joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä. Jatko(omie532Uskovaisen agaberakkaus
Vuosi elämästäni, siitä on jo kyllä aikaa, kun se loppui...kirjoittelin miehen kanssa joka puhui tällä palstalla agabera13311.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."031Kahden tulen välissä:
ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min431Miltä tämä kuulostaisi
Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui2330Uskovaisten taka-ajatukset
Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse6430- 029
- 2329
Ei tule mitään...
Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost1429Peukkupaikka 18.2.2016
Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika." Lappis kirjoitti028Moi taikka rauhaa!
Ympyrä sulkeutuu...huomenna helluntaisrk:ssa kokous. Mitäopin mierontiellä muuta kuin ..mitä opin hengelliseltä kannalt1728Miten tämä uusi käytäntö palstalla?
Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin627Parasta ihmisessä
On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?627- 127
RAAMATULLINEN paasto osa 2
Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku427Hurmos ja viha
Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses22272.paukkupaikka 6.10.15
Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m127Peukkupaikka 8.12.2015
Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks727