Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Testi

    testi
    Helluntailaisuus
    0
    22
  2. Voiko liittyä helluntaiseurakuntaan jos

    uskoo evoluutioon ja kannattaa sukupuolineutraalia avioliittolakia?
    Helluntailaisuus
    55
    21
  3. Uskovaiset vastustavat toisten onnea.

    Vain äärimmäisen pahantahtoinen ja täten paha ihminen voi vastustaa toisten onnea ts homojen rakkausavioliittoa.
    Helluntailaisuus
    98
    21
  4. Uskovaisen agaberakkaus

    Vuosi elämästäni, siitä on jo kyllä aikaa, kun se loppui...kirjoittelin miehen kanssa joka puhui tällä palstalla agabera
    Helluntailaisuus
    13
    21
  5. Peukkupaikka 22.10.15

    Jaak5:9 Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi. Tääkö ei siskoja koske?
    Helluntailaisuus
    4
    21
  6. Peukkupaikka 3.11.2015

    1.Kor.1:15-25 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme se
    Helluntailaisuus
    3
    21
  7. Miten tämä uusi käytäntö palstalla?

    Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin
    Helluntailaisuus
    6
    21
  8. Moi taikka rauhaa!

    Ympyrä sulkeutuu...huomenna helluntaisrk:ssa kokous. Mitäopin mierontiellä muuta kuin ..mitä opin hengelliseltä kannalt
    Helluntailaisuus
    17
    20
  9. Radio Dei..

    Paitsi että Dei soitti välipäivinä joululauluja nyt se mainostaa jotain parantumistapahtumaa johon on kutsuttu puhumaan
    Kristinusko
    14
    20
  10. Jouko!!!vastaappas

    Olen laittanut sullejo ainakin viisi kysymystä!
    Helluntailaisuus
    1
    20
  11. Peukkupaikka

    "Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav
    Helluntailaisuus
    1
    20
  12. Kahden tulen välissä:

    ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min
    Helluntailaisuus
    4
    20
  13. Yx petetty-nikin kirjoitukset

    on poistettu. Kuka valitti ja miksi? Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.
    Helluntailaisuus
    8
    19
  14. RAAMATULLINEN paasto osa 2

    Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku
    Helluntailaisuus
    4
    18
  15. Blondi ja wikipedia

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta
    Helluntailaisuus
    23
    18
  16. Raamattu on

    erehtyväisten ihmisten kirjoittama kirja. Ei se taivaasta tipahtanut vaan löytyi luolista. Ko kirjan kirjoittamisaikaan
    Helluntailaisuus
    18
    18
  17. 3.peukkupaikka

    "Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään on yhä pimeydessä."
    Helluntailaisuus
    0
    18
  18. Peukkupaikka

    2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei
    Helluntailaisuus
    0
    18
  19. peukkupaikka sunnntai 25.10.15

    "Jeesus vastasi:"Jos te olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synt
    Helluntailaisuus
    1
    18
  20. LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014

    Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme
    Helluntailaisuus
    6
    18