Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

1. Yx petetty-nikin kirjoitukset

on poistettu. Kuka valitti ja miksi? Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.
    Helluntailaisuus
    8
    45
  2. Peukkupaikka 7.1.2016

Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli
    Helluntailaisuus
    0
    45
  3. Peukkupaikka 18.2.2016

Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika." Lappis kirjoitti
    Helluntailaisuus
    0
    45
  4. Jumala kostaa sarille

Näin ne uskovaiset minulle puhuu. Kuuma tiiliskivi tippuu sarin päähän taivaasta koska sari ei pysty uskomaan moiseen vä
    Helluntailaisuus
    25
    44
  5. Uskovainen - kysymys sinulle:

Raamatussa jeesus sanoo opetuslapsista: Rakkaudesta te tunnette heidät. Mitä ko raamatun kohta sinulle sanoo?
    Helluntailaisuus
    22
    44
  6. Peukkupaikka 1.11.2015

Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta; eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: ei Salomo kaike
    Helluntailaisuus
    7
    44
  7. Homot seurakuntaan

Tunnen kolme homoa. Jokaisella on takanaan (seksi-)suhde naiseen josta lapsia. Eräs täältä netistä. Hän oli naisen kans
    Kristinusko
    5
    43
  8. Uskovaiset tänään

tavallistakin kiukkuisempia. Mistä lie johtuu?
    Helluntailaisuus
    13
    43
  9. Peukkupaikka 7.11.

1. Kor.10:14 Rakkaat ystävät, pysykää siis erossa epäjumalien palvelemisesta. Mitä on epäjumalat? Voiko terveys oll
    Helluntailaisuus
    1
    43
  10. Peukkupaikka 8.12.2015

Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks
    Helluntailaisuus
    7
    43
  11. Rakkaus teitä palstalaisia kohtaan

Vaikka lightning star on kirjoittanut vähiten aikaa teistä hänet nostaisin. Hänellä on se sanoma mitä tarvitsette. Olen
    Helluntailaisuus
    0
    42
  12. Olen kyllästynyt itseeni

Toisaalta uskon että jumala minut paransi. Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksest
    Helluntailaisuus
    2
    42
  13. Miltä tämä kuulostaisi

Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui
    Kristinusko
    0
    42
  14. Olen taas ihan sekaisin

Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen
    Helluntailaisuus
    2
    40
  15. Kun on 10 vuotta

kirjoittanut tälle palstalle niin sitä toivois ett ois joku täällä jolle on merkitystä mun olemassaololle. Kiitos peku
    Helluntailaisuus
    0
    40
  16. Antakaa jeesulle vapaus.

Älkää repikö sitä joka suuntaan. Se on jo nyt ihan rikki ja mielisairas koko jeesu. Jeesu ei tahdo teidän rukouksianne
    Helluntailaisuus
    0
    40
  17. Peukkupaikka 24.10.15

Kun siis opetat muita, etkö opetakkaan itseäsi?Room2:21 :24 On siis kirjoitettu:"Teidän vuoksenne pakanakansat pilkkaava
    Helluntailaisuus
    0
    40
  18. Peukkupaikka 29.10.2015

1.Kor.1:11-13 Olen nimittäin saanut kuulla Khloen väeltä että teillä, veljeni, on keskenänne riitoja. Tarkoitan sitä, e
    Helluntailaisuus
    1
    40
  19. Peukkupaikka 28.1.16

Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi
    Helluntailaisuus
    5
    40
  20. Peukkupaikka 3.2.2016

Matt 2:16-18 Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan hän raivostui. Hän antoi käskyn, että
    Helluntailaisuus
    0
    40