Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill

Alkoholismini. "Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle? Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvo
    Helluntailaisuus
    0
    23
  2. Sota ja jääkausi uhkaa?

Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s
    Kristinusko
    28
    22
  3. Peukkupaikka 28.1.16

Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi
    Helluntailaisuus
    5
    22
  4. Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee

Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor
    Helluntailaisuus
    2
    21
  5. Olen kyllästynyt itseeni

Toisaalta uskon että jumala minut paransi. Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksest
    Helluntailaisuus
    2
    21
  6. Raamatun avioliittolaki

Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanss
    Helluntailaisuus
    2
    21
  7. Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita

http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä
    Helluntailaisuus
    11
    20
  8. Uskovaiset tänään

tavallistakin kiukkuisempia. Mistä lie johtuu?
    Helluntailaisuus
    13
    20
  9. On se kyllä ihme juttu,

että yksi mies sai hallituksen ja koko Suomen sekaisin.
    Helluntailaisuus
    0
    20
  10. Olen taas ihan sekaisin

Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen
    Helluntailaisuus
    2
    20
  11. Miltä tämä kuulostaisi

Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui
    Kristinusko
    0
    19
  12. Kun on 10 vuotta

kirjoittanut tälle palstalle niin sitä toivois ett ois joku täällä jolle on merkitystä mun olemassaololle. Kiitos peku
    Helluntailaisuus
    0
    19
  13. Antakaa jeesulle vapaus.

Älkää repikö sitä joka suuntaan. Se on jo nyt ihan rikki ja mielisairas koko jeesu. Jeesu ei tahdo teidän rukouksianne
    Helluntailaisuus
    0
    19
  14. Jumala ja uskovaiset

Mahdollista jumalaa minua vastaan ei ole mitään. Uskovaiset taas ovat tällä palstalla minulle niin pirullisia ettei ni
    Helluntailaisuus
    17
    18
  15. Onko helluntailaisten jeesus ollut koskaan olemass

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus
    Helluntailaisuus
    2
    18
  16. Tiede tutkii

Jumalan kädenjälkeä. Kun sanon tämän ateistit väittävät ettei todisteita mistään jumalasta ole ja uskovat sanovat min
    Helluntailaisuus
    0
    18
  17. 2.peukkupaikka

Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin
    Helluntailaisuus
    0
    18
  18. Peukkupaikka 7.11.

1. Kor.10:14 Rakkaat ystävät, pysykää siis erossa epäjumalien palvelemisesta. Mitä on epäjumalat? Voiko terveys oll
    Helluntailaisuus
    1
    18
  19. Peukkupaikka 3.2.2016

Matt 2:16-18 Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan hän raivostui. Hän antoi käskyn, että
    Helluntailaisuus
    0
    18
  20. Peukkupaikka 21.10.15

2.Kor.1:4 Hän rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme niin, että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohd
    Helluntailaisuus
    2
    17