auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill
Alkoholismini. "Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle? Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvo023Sota ja jääkausi uhkaa?
Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s2822Peukkupaikka 28.1.16
Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi522Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee
Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor221Olen kyllästynyt itseeni
Toisaalta uskon että jumala minut paransi. Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksest221Raamatun avioliittolaki
Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanss221Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita
http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä1120- 1320
- 020
Olen taas ihan sekaisin
Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen220Miltä tämä kuulostaisi
Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui019Kun on 10 vuotta
kirjoittanut tälle palstalle niin sitä toivois ett ois joku täällä jolle on merkitystä mun olemassaololle. Kiitos peku019Antakaa jeesulle vapaus.
Älkää repikö sitä joka suuntaan. Se on jo nyt ihan rikki ja mielisairas koko jeesu. Jeesu ei tahdo teidän rukouksianne019Jumala ja uskovaiset
Mahdollista jumalaa minua vastaan ei ole mitään. Uskovaiset taas ovat tällä palstalla minulle niin pirullisia ettei ni1718Onko helluntailaisten jeesus ollut koskaan olemass
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus218Tiede tutkii
Jumalan kädenjälkeä. Kun sanon tämän ateistit väittävät ettei todisteita mistään jumalasta ole ja uskovat sanovat min0182.peukkupaikka
Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin018Peukkupaikka 7.11.
1. Kor.10:14 Rakkaat ystävät, pysykää siis erossa epäjumalien palvelemisesta. Mitä on epäjumalat? Voiko terveys oll118Peukkupaikka 3.2.2016
Matt 2:16-18 Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan hän raivostui. Hän antoi käskyn, että018Peukkupaikka 21.10.15
2.Kor.1:4 Hän rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme niin, että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohd217