auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
- 017
Miltä tämä kuulostaisi
Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui017Jumala ja uskovaiset
Mahdollista jumalaa minua vastaan ei ole mitään. Uskovaiset taas ovat tällä palstalla minulle niin pirullisia ettei ni1716Onko helluntailaisten jeesus ollut koskaan olemass
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus216- 1316
Tiede tutkii
Jumalan kädenjälkeä. Kun sanon tämän ateistit väittävät ettei todisteita mistään jumalasta ole ja uskovat sanovat min016Peukkupaikka 21.10.15
2.Kor.1:4 Hän rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme niin, että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohd216Rakkaus teitä palstalaisia kohtaan
Vaikka lightning star on kirjoittanut vähiten aikaa teistä hänet nostaisin. Hänellä on se sanoma mitä tarvitsette. Olen0153.ja viimeinen peukkupaikka
Hepr.3:1- Tämän tähden te pyhät veljet te jotka olette saaneet taivaaseen kutsun kiinnittäkää katseenne Jeesukseen. Edel015peukkupaikka 23.10.15
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään asti olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan p014- 012