auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
367
Kommenttia
7023
"Niin on JUMALA
MAAILMAA rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei YKSIKÄÄN, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan HÄNELLÄ olisi ia2277Miten tään linkin
saisi auki? Jokku on ropeloinut tätä konetta. http://www.jokkelehtonen.fi/sokeapiste/tag/valoteltta/#awp::valoteltta/6277Suurin käsky
Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä? En tiedä ketään jonka elämässä4274Demonit asialla?
Tuli mieleeni eräs vanha juttu kun kerran eräs ystäväni halusi esitellä minulle talon. Se oli autiona ollut jo ties kuin7272farisealaisuus
Tämä jae on AkselValen-Sendstadin "jäähyväiset uskonnolle"-kirjan mukaan tarkoitettu fariseuksille:"Mahdotonta on niitä,6269kiitokset Jumalalle
kiitos, että saan olla terve ja tehdä työtäni. kiitos ystävistä ja ennenkaikkea kiitos Jeesuksesta, joka haluaa olla my5268Jeesus, olet ainoa toivoni!
Paranna mut! Pelasta mut! Kalliin veresi vuoksi. Herra, sinä näet minut. Syntini. Saanko ne anteeksi? Olen ihminen ja S32645/2 paasto
Painan 84,4 kg. Aloitin laihiksen keventäjien avulla n.2 viikkoa sitten ja olen pudottanut 87->84,4 kg eli parisen kiloa8264Ei helmiä sioille!
Mikä on ihminen joka vertaa ihmistä sikaan? Etsii raamatusta tuollaisia kohtia joilla lyödä toista uskovaa, ihan vain21264- 53262
jeesuksen seuraamisesta
luuk.9:23-27 Jeesus sanoi kaikille:"jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päi7261Peukkupaikka 16.3.2017
"Älä tuomitse tai sinut tuomitaan." Matt.7:1 Mutta saako tuomitsijan tuomita? "Niinkuin te tuomitsette niin tullaan19261Ateistina helluntaiseurakunnan kokouksessa!
Menin takariveihin istumaan. Uskovainen henkilö istuutui( nuttura päässään)viereeni ja joku evästi minua sanoilla "Tääl23260Rukousvastaus
Kyllä Jumala vastaa rukouksiin! Olen ottanut opikseni ja en polta enään tupakkaakaan, saati juo. Mutta kun poltin 4020259Parantumisesta
Olen kertonut oman ihmeeni täällä niin monta kertaa että tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta.muuta kuin sen kumoami12259Jumalan rakastaminen.
Ketä mä oikein rakastan, jos rakastan Jeesusta? Suurin käskyhän on raamatussa että rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kok7254rauhaa
Viimeksi kirjoitin"päivän sanana"miten Jeesus kertoo olevansa "elämän leipä" ja "lammastarhan portti". Nyt olenn(tulevan0251Miksi Jeesus kuoli?
Helluntailaisena tiedän, että peruspilarinamme on ylistys. Sitä ON myös se, että luokittelee ihmiset jumalattomiin ja pe6249Jeesus
Isä-Meidän-rukous tuottaa varmaan monelle päänvaivaa, sillä se on tarkoitettu lausuttavaksi monikossa ja yksikkömuotoa e6248- 6247