auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Eroelle evankelioinnista
Käykö tämä?-Olin aika ison kaupan pihalla ja huomasin että kuume ja kaikki stressi oli tehnyt tehtävänsä eli olin jättän623410 vrk yhdistelmäpaasto, tavoite 78,0-72.5kg
Kuten joku nokkela saattaa jo otsikosta huomata ; tätä on suunniteltu. Koska päiväkirjassani kirjoittaessa huomasin että5232Raamatusta.
Minä oon, kun en saanut nukutuksi, lukenut aikani kuluksi Vanhaa testamenttia, 1. Mooseksen kirjaa. Olen päässyt siihen6229Tehän osaatte
englantia. Uusin Amnesty kirjoittaa Kenneth Fosterista joka odottaa myrkkyruisketta Teksasissa koska oli mukana kun eräs4225Selef urheilua, ja hengellinen paasto
Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.7221Mohikaani_27
Kyllä se olen ihan aito auroraboreallis...niin, minusta olisi mukava lukea jos haluaisit kertoa miten tulit uskoon. Oli5220Helluntailaisuuteen kuuluu paasto.
Kauan sitten tunsin erään naisen joka kertoi olevansa kolmannen polven helluntailainen . Hän oli evankelista. Hän opet2220Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää
Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v1217- 6215
Jukka.Finlandille
anteeksi. en tekisi sitä enää toiste että puhuisin asioita näin julkisesti. en aio enää tulla tälle palstalle joka muist0213Kysely
Tiedän sellaisen laulajan kuin "Leukku"...nimestä en ole varma, mutta on romaani. Mistä saisi tilattua hänen levyjä? Ba3211Joh:10:Jeesus on ovi.
""Jeesus esitti heille tämän vertauksen, mutta he eivät käsittäneet mitä hänen puheensa tarkoitti. Niimpä Jeesus sanoi v3207Helluntailaisten oppi parantumisesta
on kuulemani mukaan sellainen että jos uskoo - paranee. Siitähän on eräs Raamatun kirjoituskin jossa Jeesus sanoo parant56207Uskova nainen, alistutko miehelle?
Eräs mieskirjoittaja kehoittaa siihen raamattua apunaan käyttäen. Miksi oletettu jumala pitää sitä että nainen on alis54206Jeesusta kiinnosti köyhät ja sairaat.
Evankeliumit päättyvät lähetyskäskyyn. Meidän pitäisi olla siis evankelioimassa vähäosaisia.72055/2 paasto
Painan 84,4 kg. Aloitin laihiksen keventäjien avulla n.2 viikkoa sitten ja olen pudottanut 87->84,4 kg eli parisen kiloa8205- 5203
musiikkiaiheinen kysymys helluntailaisille
toiv.tää linkki toimii, jos ei laitan uuden. http://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOlg onko tuo uskovaisille sopiva3199kasteen merkitys
kun ihminen on kuullut evankeliumin ja saanut tulla uskoon hänen tulisi mennä kasteelle. muuten tuomiona on kadotus.(Ma4197Uskovaiset saarnaavat evankeliumia
rock-konsertissa: http://www.youtube.com/watch?v=Z_CePDfNxHM&feature=related Jerusalemin tyttö putkassa http://www.yo2197