Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Niin kaunis on taivas

    Ihana Jasmine. http://youtube.com/watch?v=9Vql4pLruyA
    Kristinusko
    5
    178
  2. Mitä uskovaiset

    mieltä koulukiusaamisesta?
    Helluntailaisuus
    23
    177
  3. Helluntailaisuuteen kuuluu paasto.

    Kauan sitten tunsin erään naisen joka kertoi olevansa kolmannen polven helluntailainen . Hän oli evankelista. Hän opet
    Helluntailaisuus
    2
    176
  4. Tuomitseminen

    Olenpa tuolla alempana Raamattuun vedoten kirj.että se on kadottava synti. Mitä se teidän mielestänne on?
    Yhteiskunta
    2
    172
  5. Kysymyksiä

    evoluutio-opin kannattajille: Miksi uskotte sattumaan, vaikka jo wikipediankin mukaan evoluutio-teorialle ei ole tarpee
    Helluntailaisuus
    5
    171
  6. shamaani-aslak

    Sä oot piilottanut sun sivun ja poistanut kaikki mulle ne viestit. Mutta kiitos runosta. Kauniita unia.
    Helluntailaisuus
    1
    169
  7. Pääseekö kissamme paratiisiin?

    Niin olemme huomanneet kissastamme että hän käyttäytyy omituisesti. Onko hän homo? Pitääkö hänet leikata että lopettaa t
    Helluntailaisuus
    3
    169
  8. nas.se, kuuntele mun kanssa tää?

    http://youtube.com/watch?v=YefzG9mHabA
    Helluntailaisuus
    2
    165
  9. Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää

    Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v
    Helluntailaisuus
    1
    161
  10. Uusi yritys

    Painan nyt 76,2kg ja tämä puolipaasto loppuu65kiloon. Mutta ekaks pitää olla nälkäinen 10.8asti jolloin lähden kavereide
    Paasto
    6
    160
  11. "uusi elämä" valvottaa

    Palsta oli aktiivinen vielä puoli tuntia sitten. Nyt taisi jäädä jo nukkumaan ihmiset. Uusi elämä... Liikuntaa neljästi
    Helluntailaisuus
    5
    160
  12. 1.kor.13

    Minulla oli kerran sisar, helluntaikirkossa, joka oli siunaukseksi jokaiselle monella tavalla. Sain häneltä esimerkiksi
    Helluntailaisuus
    2
    159
  13. Tulen uskoon jos

    exäni näyttää rajan takaa jonkun merkin. Aikaa kaksi viikkoa. Näin rukoilin viikko sitten, vaikken uskokkaan. Mutta jo
    Helluntailaisuus
    46
    157
  14. Rakentavaa kritiikkiä helluntaipalstalla

    Minä valitin asiattomasta viestistä, joka loukkasi minua. Mitään ei tapahtunut. Sitten kun palstalla pyysin häneltä apua
    Helluntailaisuus
    12
    156
  15. tomumajalle

    Kirjoitit minulle:"Keskeisimpiä asioita Raamatussa ovat sairaudet, sodat, tappamiset jne." Minusta rakkaus.1.Kor.13
    Helluntailaisuus
    1
    154
  16. Mix

    aina kun kirjoitan jonkun jutun Jeesuksesta saan kuulla olevani "Sari"?
    Helluntailaisuus
    5
    148
  17. Luomiskertomuksesta, hassua

    1.Moos 1 kertoo kuinka syntiinlankeemuksen jälkeen käärmeelle määrättiin uusi liikkumistapa siis tomua syöden ja sitä pi
    Helluntailaisuus
    54
    146
  18. Mitä kuuluu?

    Sinulle juuri! Ei tarvitse välittää mun höpötyksistä jos haluat kertoa. Mulla on ollut tänään mielessä se kun Jumala
    Helluntailaisuus
    10
    144
  19. Uskovainen...

    oletko sinä minulle se pahantahtoinen moraalinvartija? Täällä eräs kokee että on Jumalan asialla ja varoittaa muita ol
    Helluntailaisuus
    5
    140
  20. Onko Raamattu Jumalan Sanaa?

    Siis teidän mielestänne? Minust ei ole kyllä. -Mä olen saanut paljon viestejä että pitäisi kääntyä uskoon. Se tarkoittai
    Helluntailaisuus
    16
    136