auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
HERÄTYS
Sehän oli kuin olikin viime sunnuntain aihe: miten me saamme väen heräämään ja tajuamaan syntinsä niin että me voisimme3196miksi
se poistettiin kun kirjoitin että täällä oli viime yönä metsässä hiippailija? Enhän minä voi syyttää ketään täältä, mut6194- 9193
- 5189
- 1183
- 23182
Kysymyksiä
evoluutio-opin kannattajille: Miksi uskotte sattumaan, vaikka jo wikipediankin mukaan evoluutio-teorialle ei ole tarpee5181Poikalapselle
Nyt mä oon sitten alkoholisti. Kuuntele nuo linkit kun laitoin sulle musiikkia. Homojen musiikkia. sitten muille, että0180Uusi yritys
Painan nyt 76,2kg ja tämä puolipaasto loppuu65kiloon. Mutta ekaks pitää olla nälkäinen 10.8asti jolloin lähden kavereide6177Tuomitseminen
Olenpa tuolla alempana Raamattuun vedoten kirj.että se on kadottava synti. Mitä se teidän mielestänne on?2174Pääseekö kissamme paratiisiin?
Niin olemme huomanneet kissastamme että hän käyttäytyy omituisesti. Onko hän homo? Pitääkö hänet leikata että lopettaa t3174shamaani-aslak
Sä oot piilottanut sun sivun ja poistanut kaikki mulle ne viestit. Mutta kiitos runosta. Kauniita unia.1173- 2170
Uskovainen...
oletko sinä minulle se pahantahtoinen moraalinvartija? Täällä eräs kokee että on Jumalan asialla ja varoittaa muita ol5170Rakentavaa kritiikkiä helluntaipalstalla
Minä valitin asiattomasta viestistä, joka loukkasi minua. Mitään ei tapahtunut. Sitten kun palstalla pyysin häneltä apua121671.kor.13
Minulla oli kerran sisar, helluntaikirkossa, joka oli siunaukseksi jokaiselle monella tavalla. Sain häneltä esimerkiksi2164"uusi elämä" valvottaa
Palsta oli aktiivinen vielä puoli tuntia sitten. Nyt taisi jäädä jo nukkumaan ihmiset. Uusi elämä... Liikuntaa neljästi5164Tulen uskoon jos
exäni näyttää rajan takaa jonkun merkin. Aikaa kaksi viikkoa. Näin rukoilin viikko sitten, vaikken uskokkaan. Mutta jo46162tomumajalle
Kirjoitit minulle:"Keskeisimpiä asioita Raamatussa ovat sairaudet, sodat, tappamiset jne." Minusta rakkaus.1.Kor.131158Luomiskertomuksesta, hassua
1.Moos 1 kertoo kuinka syntiinlankeemuksen jälkeen käärmeelle määrättiin uusi liikkumistapa siis tomua syöden ja sitä pi54154