Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

  1. Rukousvastaus

    Kyllä Jumala vastaa rukouksiin! Olen ottanut opikseni ja en polta enään tupakkaakaan, saati juo. Mutta kun poltin 40
    Helluntailaisuus
    20
    273
  2. Uhri puolestani

    En ilman sinua ja rauhoittavaa kuolemaasii, rakas, olisi herännyt ajattelemaan, että minun on lopetettava. Minun on ope
    Helluntailaisuus
    128
    272
  3. Helluntailaisten oppi parantumisesta

    on kuulemani mukaan sellainen että jos uskoo - paranee. Siitähän on eräs Raamatun kirjoituskin jossa Jeesus sanoo parant
    Helluntailaisuus
    56
    270
  4. Jeesus

    Isä-Meidän-rukous tuottaa varmaan monelle päänvaivaa, sillä se on tarkoitettu lausuttavaksi monikossa ja yksikkömuotoa e
    Kristinusko
    6
    264
  5. rauhaa

    Viimeksi kirjoitin"päivän sanana"miten Jeesus kertoo olevansa "elämän leipä" ja "lammastarhan portti". Nyt olenn(tulevan
    Helluntailaisuus
    0
    264
  6. Miksi Jeesus kuoli?

    Helluntailaisena tiedän, että peruspilarinamme on ylistys. Sitä ON myös se, että luokittelee ihmiset jumalattomiin ja pe
    Kristinusko
    6
    262
  7. Raamatusta.

    Minä oon, kun en saanut nukutuksi, lukenut aikani kuluksi Vanhaa testamenttia, 1. Mooseksen kirjaa. Olen päässyt siihen
    Helluntailaisuus
    6
    260
  8. Eroelle evankelioinnista

    Käykö tämä?-Olin aika ison kaupan pihalla ja huomasin että kuume ja kaikki stressi oli tehnyt tehtävänsä eli olin jättän
    Helluntailaisuus
    6
    258
  9. gone whit the sin

    http://www.youtube.com/watch?v=jvUMbxilzkE
    Helluntailaisuus
    5
    257
  10. Miksi palstan homot ovat agressiivisia?

    Meillä on kissa joka on gay.
    Helluntailaisuus
    4
    256
  11. Uusi yritys

    Painan nyt 76,2kg ja tämä puolipaasto loppuu65kiloon. Mutta ekaks pitää olla nälkäinen 10.8asti jolloin lähden kavereide
    Paasto
    6
    254
  12. Tehän osaatte

    englantia. Uusin Amnesty kirjoittaa Kenneth Fosterista joka odottaa myrkkyruisketta Teksasissa koska oli mukana kun eräs
    Helluntailaisuus
    4
    253
  13. miksi

    se poistettiin kun kirjoitin että täällä oli viime yönä metsässä hiippailija? Enhän minä voi syyttää ketään täältä, mut
    Helluntailaisuus
    6
    249
  14. Mohikaani_27

    Kyllä se olen ihan aito auroraboreallis...niin, minusta olisi mukava lukea jos haluaisit kertoa miten tulit uskoon. Oli
    Helluntailaisuus
    5
    249
  15. Kysely

    Tiedän sellaisen laulajan kuin "Leukku"...nimestä en ole varma, mutta on romaani. Mistä saisi tilattua hänen levyjä? Ba
    Helluntailaisuus
    3
    244
  16. Joh:10:Jeesus on ovi.

    ""Jeesus esitti heille tämän vertauksen, mutta he eivät käsittäneet mitä hänen puheensa tarkoitti. Niimpä Jeesus sanoi v
    Helluntailaisuus
    3
    239
  17. Jeesusta kiinnosti köyhät ja sairaat.

    Evankeliumit päättyvät lähetyskäskyyn. Meidän pitäisi olla siis evankelioimassa vähäosaisia.
    Helluntailaisuus
    7
    233
  18. musiikkiaiheinen kysymys helluntailaisille

    toiv.tää linkki toimii, jos ei laitan uuden. http://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOlg onko tuo uskovaisille sopiva
    Kristinusko
    3
    232
  19. Jukka.Finlandille

    anteeksi. en tekisi sitä enää toiste että puhuisin asioita näin julkisesti. en aio enää tulla tälle palstalle joka muist
    Helluntailaisuus
    0
    229
  20. Torre12 vastaisitko viimein

    Minun mieheni (joka on biseksuaali)väittää että homot ovat itserakkaita ja itsekkäitä. Mitä mieltä sinä olet? Mitä miel
    Helluntailaisuus
    117
    228