MoI! Käytin autoani huollossa maaliskuussa. Tarkistin öljyt toukokuun ensimmäisellä viikolla. Öljyä piti lisätä litra ennen kuin taso saavutti halutun pisteen. Tarkistin tänään 2 viikkoa edelisen tarkistuksen jälkeen öl…
MoI! Onko näiden kasvien välillä mitään muuta eroa kuin väritys eli toisessa on kahta eri vihreää kun taas toinen on tasaisen tumman vihreä. Onko näiden hoidossa mitään eroja vai ovatko ne kaikin puolin ulkonäköä lukuun…
Info Controller Oy etsii siivoojia ainakin Hämeenlinnan alueella. Minkälainen tämä yritys on? Onko kukaan kuullut tästä?
Millaista kokemusta teillä on Mobilogista? Oletteko tykänneet?
Terve! Opiskelen laitoshuoltajaksi ja meille on tulossa näyttötutkinto. Ongelmia tuottaa erityisesti vessan pesu. Vessan pesussa järjestys on selvää: ensin ovi, sitten paperiteline, peili, lavuaari, wc-pytyn eriosat: ka…
Terve! Ostin Aku Ankan näköispainos kirjat, joissa on vuoden 1971 aku ankat alkuperäisessä muodossaan. Vuoden 1971 Aku Ankassa numero 2 oli mielenkiintoinen mainos. Mainoksessa mainostettiin "Rakenna itsellesi mikki hii…
Terve! Kuura -yhtiöt niminen yritys etsii pöytyään koulusiivoojaa. Minkälainen tämä yritys on, onko jollakulla kokemusta?
Morjes! Millanen firma, mitä tekee ja millä tavalaa kohtelee työntekijöitä? Entä minkälainen on heidän mitoituksensa eli onko tiukkaa vai voiko tehdä ihan omaan tahtiin?
Tämmöisestä numerosta on yritetty soittaa usein, mikähän numero se on? Laitoin eniron numerotiedusteluun niin sanoo tuntemattomaksi numeroksi.
Kuinka helposti muut siivoojat ovat saaneet työstään tartuntatauteja? Itse sairastuin myyräkuumeeseen reilu viikko sitten ja yhtenä todennäköisenä lähteenä tälle kuumeelle on erään siivoamani navetan sosiaalitilojen sii…
Moi! Luin taannoin uutisen: http://yle.fi/uutiset/kerrostalokyttaaminen_kohdistuu_usein_nuoriin_ja_nuoriin_lapsiperheisiin/6417081 Koskettaako tämä siivoojana muita kuin minua? Tuurasin erästä rouvaa 6 viikkoa useassa e…
Minulla on ajoittain pieni ongelma ahdistuksen kanssa. Ahdistus ei ole kovin voimakasta ja sitä on satunnaisesti. Välillä miuna ahdistaa useammin välillä harvemmin. Pärjään ja pystyn tekemään kaikkea enkä käytä edes lää…
Olen seurannut palstaa vuodesta 2005. Näen jatkuvasti valituksia siitä kuinka kamala on työnantaja, kuinka työajat on huonosti mitoitettuja sekä siitä kuinka huono palkka on jne jne.. Onko tosiaan niin että olen ainoa j…
Ostin pari viikkoa sitten Fiat Punto 2004 merkkisen auton. Auto toimii muuten hyvin, MUTTA varoitusvalot. Auton varoitusvaloista vilkkuu kaksi: Toinen joka väittää että ohjaustehostin ei ole toiminnassa. Se palaa välill…
Onko muilla vastaavia kokemuksia siitä, että Burn Outin kuntoutumisvaiheessa olisi outoja muistihäiriöitä että ahdistuskohtauksia jotka ovat sittemmin lieventyneet kun burn outista on kulunut tarpeeksi aikaa?
Miksi sellainen mies ei saa kavereita joka on tunteellinen, välittävä ja herkkä? Miksi sellaiset miehet saavat tyttöystäviä ja kavereita jotka osaavat olla tunteettomia ja jämäköitä?
Olen seurannut paljon keskusteluja narsistien uhreista. Harvemmin kuulen minkäänlaista keskustelua narsisteista tai näiden ongelmista. En osaa uskoa että kukaan päättää "olenpa nyt narsisti" vaan että se on ominaisuus j…
Onko joku tutkinut tarkemmin nykyisten miniläppärien tai halvemman hintaluokan kanettavien laitteiden virran kulutusta? Onko olemassa uudempaa artikkelia kuin googlella löytämäni. Uusimmat olivat vuodelta 2008 vai onko …
Onko vanteella tai renkailla mitään käytännön merkitystä auton kulutukseen?
Lähteekö talvella ilman lohkolämmitystä? Tarkoitus on ostaa vuoden 2002 malli 1800 eurolla.