Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Ex-vl:t varokaa

2.Moos. 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kosta
    19
    612
  2. Vl-varas: Muistatko palauttaa saaliisi?

Viime syksynä kirjoitin jo aiheesta, mutta sekin on poistettu. Päivämieslehdessä 22.10.08 oli juttu eräällä rauhanyhdis
    65
    608
  3. Muut lampaat

Joh. 10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne
    64
    608
  4. Ehkäisyä puoltava Raamatunkohta?

1.Moos. 2:15   Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    597
  5. Onko juoruilu syntilistalla?

En ainakaan ole nähnyt. Mitenpä sitä muuten hoitokokouksia järjestettäisiin , jos ei ilmiantajia olisi.
    17
    596
  6. "Heitettiin saatanalle"

Tämä ilmaisu kummastuttaa. Ihan kuin SRK:lla olisi ollut saatanan kanssa sopimus. Itse en Raamatusta tiedä yhtään kohta
    18
    594
  7. Jeminan päivä

Joten onnittelut Räpylä-Jemille.
    8
    586
  8. Perätön ilmianto aina vietävä oikeuteen

Haluan opastaa teitä vl-ystäväni. Kun juoruajat tekevät teistä perättömiä ilmiantoja tehkää aina asiasta rikosilmoitus.
    7
    585
  9. SRK:n rahoitusepäselvyydet, poliisi myös oli kiinnostunut

Olisi mukavaa tietää, poistaako Moppi toistuvasti asiallisen aloitukseni? Ja miksi poistaa, koska asia on erittäin tiuka
    33
    579
  10. 10 000 juoppoa vähemmän

Vl-alkoholikielteisyys tarkoittaa käytännössä 10 000 alkoholismista välttynyttä ihmistä.Mistäkö tiedän? Siitä tiedän,
    15
    574
  11. Sovintoveri

Onko vanhoillislestadiolaisuudessa Sovintoverellä muuta painoarvoa kuin sanana synninpäästömantrassa? Kumpi ajaa "ohi" p
    21
    571
  12. Syntilista: Virtahepo olohuoneessa

Kaikki tietävät että syntilista on, mutta se pitää kiistää, ettei sitä olekaan. Kaikki kuitenkin tuntevat painostavana j
    6
    569
  13. "Homoeroajat" vain lisäävät SRK:n vaikutusvaltaa kirkossa

Muistakaa ,että vanhoillislestadiolaiset eivät eroa kirkosta. Joten jokainen eroaja lisää teollaan SRK:n suhteellista va
    40
    566
  14. Käsitykseni vl:sta ihmisistä on muuttunut

Ja muutoksen suunta on positiivinen suunta.Itse opin suhteen, en kantaani ole muuttanut.
    7
    565
  15. Vallaton valtias

No niin, jälleen se nähtiin. Nimittäin se eilisiltainen arkkipiispan haastattelu.. Kuka oikeasti uskoi, että hän käyttä
    20
    562
  16. Vl:t eivät kuuntele seurapuheita

Itseäni vaivaa seuroissa se, kun väki pälpättää kova-äänisesti omia asioitaan seurapuheen aikana. Voi sanoa ettei kukaan
    12
    558
  17. SRK. kirkon viides kolonna?

Näin ainakin minusta tuntuu, todistakaa että olen väärässä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Viides_kolonna
    8
    557
  18. Suviksissa näin 3 tupakoijaa

Olin päivän lumijoella ja näin tasan kolme tupakoijaa ja tupakinmyyntikojua en missään tuskin niitä enää onkaan?
    64
    552
  19. VL-liike siunausta vailla nyt?

****Melko varmojen tietojen pohjalta voin sanoa, ettei nykyvuosina ole juuri ollut hoitokokouksia, Nyt, joidenka sydämen
    17
    545
  20. Enkeli pelasti kuolevan tytön?

http://www.paranormaali.com/2008/12/25/pelastiko-enkeli-kuolevan-tyton/
    14
    543