jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Ex-vl:t varokaa
2.Moos. 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kosta19612Vl-varas: Muistatko palauttaa saaliisi?
Viime syksynä kirjoitin jo aiheesta, mutta sekin on poistettu. Päivämieslehdessä 22.10.08 oli juttu eräällä rauhanyhdis65608Muut lampaat
Joh. 10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne64608Ehkäisyä puoltava Raamatunkohta?
1.Moos. 2:15 Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.9597Onko juoruilu syntilistalla?
En ainakaan ole nähnyt. Mitenpä sitä muuten hoitokokouksia järjestettäisiin , jos ei ilmiantajia olisi.17596"Heitettiin saatanalle"
Tämä ilmaisu kummastuttaa. Ihan kuin SRK:lla olisi ollut saatanan kanssa sopimus. Itse en Raamatusta tiedä yhtään kohta18594- 8586
Perätön ilmianto aina vietävä oikeuteen
Haluan opastaa teitä vl-ystäväni. Kun juoruajat tekevät teistä perättömiä ilmiantoja tehkää aina asiasta rikosilmoitus.7585SRK:n rahoitusepäselvyydet, poliisi myös oli kiinnostunut
Olisi mukavaa tietää, poistaako Moppi toistuvasti asiallisen aloitukseni? Ja miksi poistaa, koska asia on erittäin tiuka3357910 000 juoppoa vähemmän
Vl-alkoholikielteisyys tarkoittaa käytännössä 10 000 alkoholismista välttynyttä ihmistä.Mistäkö tiedän? Siitä tiedän,15574Sovintoveri
Onko vanhoillislestadiolaisuudessa Sovintoverellä muuta painoarvoa kuin sanana synninpäästömantrassa? Kumpi ajaa "ohi" p21571Syntilista: Virtahepo olohuoneessa
Kaikki tietävät että syntilista on, mutta se pitää kiistää, ettei sitä olekaan. Kaikki kuitenkin tuntevat painostavana j6569"Homoeroajat" vain lisäävät SRK:n vaikutusvaltaa kirkossa
Muistakaa ,että vanhoillislestadiolaiset eivät eroa kirkosta. Joten jokainen eroaja lisää teollaan SRK:n suhteellista va40566Käsitykseni vl:sta ihmisistä on muuttunut
Ja muutoksen suunta on positiivinen suunta.Itse opin suhteen, en kantaani ole muuttanut.7565Vallaton valtias
No niin, jälleen se nähtiin. Nimittäin se eilisiltainen arkkipiispan haastattelu.. Kuka oikeasti uskoi, että hän käyttä20562Vl:t eivät kuuntele seurapuheita
Itseäni vaivaa seuroissa se, kun väki pälpättää kova-äänisesti omia asioitaan seurapuheen aikana. Voi sanoa ettei kukaan12558SRK. kirkon viides kolonna?
Näin ainakin minusta tuntuu, todistakaa että olen väärässä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Viides_kolonna8557Suviksissa näin 3 tupakoijaa
Olin päivän lumijoella ja näin tasan kolme tupakoijaa ja tupakinmyyntikojua en missään tuskin niitä enää onkaan?64552VL-liike siunausta vailla nyt?
****Melko varmojen tietojen pohjalta voin sanoa, ettei nykyvuosina ole juuri ollut hoitokokouksia, Nyt, joidenka sydämen17545Enkeli pelasti kuolevan tytön?
http://www.paranormaali.com/2008/12/25/pelastiko-enkeli-kuolevan-tyton/14543